Se Ruokolahden leinona juttu muistetaan vieläkin. Ukkosrintama on kai hilautumassa itään päin. Vaikka niitä pallosalamajuttuja.
Tiede kieltää niiden olemassaolon, koska ne eivät suostu esiintymään tutkijoiden koeolosuhteissa.
Heittäkää nyt framille joku järee heinäkuun juttu
7
84
Vastaukset 7
- cc
Juha Vainion Panamankonsulin sanoitus on napakasti taas hallussa.
http://www.youtube.com/watch?v=KQRDiFeTjKo - *Kukkahame*
Tässäpä olisi pieni lomajuttu
Nyt on tarjolla elämysmatkaa koko kesäksi, valitse itsellesi sopiva vaihtoehto allaolevista: Perinteinen kesäloma Sinä menestyvä sinkku! Tuntuuko siltä, että sinulla menee mukavasti? On aika saada vaihtelua elämääsi! Osta nyt itsellesi perinteinen kesäloma. Saat käyttöösi hirveän aviopuolison, ahtaan mökin syrjäkylällä, vanhan auton, kunnolla itikoita ja tympääntyneet lapset. Tämän elämysloman hinta vain 1999 euroa! Eikä tässä vielä kaikki keksit lomallasi jotain repäsevää loppuun iha ite.- buuuuu
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- Pölönen
buuuuu kirjoitti:
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Äly pitää ulinaa kun lentää hilseen yli
Tätä ehkäpä sattuu vaan heinäkuussa...tää mikää hellepäivä olt, mutta tuulettomassa paikassa silti pärjäsi. No.
Jätin tiheäkankaisen työpusakan aurinkoon pihanurmikolle. Sii sit huomasin, että vajaa täysmaitopurkki oli myrtynynnä.
Ja ei ku munamankelilla hakeen tuoreempata maitoo lähikaupasta. Koppasin päälle sen työpusakan siit mennessäin.
Jumatsukka, mustat muurahaiset olliit miehittäneen puseron oikeenpuolisen hihan. Ne alottivat paikallisen anestesian vai mikä se on, pistelivät ihan pirusti.
Mie kääntämään puseron hihoja ympäriinsä, hirmuisella älämölöllä.
Se valloitus tuli murkkusotureille kalliiksi. Hakkasin poloisia kämmensyrjällä. Kait sii auringonpistoksella lie olt saumaa kun tungin taas sen pusakan päälle.
Kaks sitkeintä sissiä oli jäänt jonnee saumaan huomaamati, ja taas resuamaan hihaa nurin ja kusiaisia mättämään mäkeen.
Olin siinä käsityksessä, että vain keltaiset maamurkut purevat ja ruiskivat sitä pyrstöeritettään puremaansa haavaan, en enää.
- Yes, very definitely
yeah, I bet I do!
- salamat
en tiedä oliko nimeltään pallosalama, oli kova ukonilma ja ison puun runkoa pitkin tuli alas (jäljen teki puuhun) ja samassa räjähti kuin raketti. Olin näkemässä, kun ihmettelin miten paljon voi tulla syöksytorvesta vettä.
Sen jälkeen en ole katsellut ukonilmalla ulos ikkunasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 49941
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118540Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e109505Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410