moi !
oon lähössä ens kesänä(2013) EF:n kielireissulle Isoon-Britanniian Bognor Regisiin(9.7.13 oon 2vkoa) toisena vaihtoehtona on Maltan St.Paul´s Bay (23.7.13 oon 2vkoa) kyseessä on siis Junior-kurssi kun oon vasta 11v :) Onko siis joku muu lähössä jompaan kumnpaan kohteseen kesällä 2013? Tai onko jollain kokemuksia? :)
EF Junior kielimatka 2013
7
231
Vastaukset
- jnve
mä niinku saatan lähtee mut mutsi nyt on mikä on semmoi kauhee ämmä !!!
- -cahu-
just just..
- Jutta
Hei! Olen ollut kahdesti EFn kautta briteissä, ekan kerran kaverin kanssa isäntäperheessä Torquayssa ja tänä kesänä yksin asuntolassa Oxfordissa. Molemmat matkat olivat aivan ihania :) Jos on kysyttävää kellä tahansa EF kielimatkoista, multa voi kysyä sähköpostilla. Koitan vastata mahdollisimman nopeasti ja osoitteeni on [email protected]
- Sebu =)
Hei olen 11 vuotias poika ja minun kaverini 13 vuotias ollaaan menossa myöskin junior lerillee cahu voit tulla mutta ei mentäis niiku niin iso britania on aika kallis ku katoin yhden huvipuisto retken per lapsi oli 55 euroo ja st pauls bay on kiva mutta kaikki sanoo sitä huonoksi tai sitä toista vaihto ehtoa st julians minne emme pääse ja kaikki sanoo että malta on tullu kalliiksi mutta voimme tulla iso britaniaa tai maltalle jos haluut matka kaverin mutta ootko sellanen niiku että se kieli on sieälä tärkein vai silein se ja niiku meet
kaikkialle voitsitko vastaa mahdollisiman noopeesti ja mun maili on [email protected] - sebu =)
ja etkö voisi olla 3 vkoa =) ja voitaisiinko mennä vähän aikasemmin
- hihii
moikka minä olen menossa malta junior st bauls bay:hin ens kesänä...3.8.13
olisin kaksi viikkoa ja resort.. - malta!
moikka! olin itse viime kesänä junior-kielikurssilla ef:n kautta st pauls baylla, ja súosittelen sitä kaikille!!:) oli ihan mahtava paikka, semmonen suht pieni mutta silti siellä oli kauppoja,mäkkäri ja ravintoloita :-D jos haluutte tietää enemmän niin laittakaa s-postii osotteeseen [email protected] :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841