Mökki loppukesäksi, max 2000€, kuivanmaan käy

Loppukesän mökki

Haussa mökki n. 200km säteellä Helsingistä. Mummonmökki tai vaatimaton kesämökki ilman suurta luksusta käy myös, emme ole kovin nirsoja :)

Oleellisimmat asiat ovat kohtuullinen matka uimaan ja kalastamaan, sekä rauhallinen piha-alue. Mökissä majoittuu 2-4 hlöä (2 aikuista, 2 lasta) vaihtelevasti loppukesän aikana. Hyviin käsiin jää mökkisi talvea odottamaan kun pistät sen tuottamaan meille vuokraamalla.

Työssäkäyvät aikuiset, toinen äitiyslomalla. Kapunkikesä kyllästyttää ja maalaisilmassa vauvakin nukkuu paremmin. Omaa emme uskalla vielä tähän hätään lähteä ostamaan.

Hinta riippuu hieman ajanjakson pituudesta ja mitä asiasta saadaan sovittua, mutta n. 2000€ on kattohinta jos mökki käytössä vähintään 6 viikkoa alken 14.7.

Yhteydet, Ville / 040 586 0721 / [email protected]

5

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylätupa
      • Mökki varattuna

        Mökki on vuokrattuna, kiitokset tarjouksista. / Ville


      • LÖYTYI JO
        Mökki varattuna kirjoitti:

        Mökki on vuokrattuna, kiitokset tarjouksista. / Ville

        .
        ..
        ...
        Mökki on jo löytynyt meille loppukesälle.
        ...
        ..
        .
        KIITOS! Kaikille yhteydenotoista.


    • Terhiff

      Moi

      Seitsemisen kansallispuiston liepeillä olisi kiva mökki. Lähellä opasuskeskusta, ei näköyhteyttä kellään, kivat kalapaikat ja hyvät sieni/marjapaikat. Mökissä tilaa neljälle nukkua, saunakammarissa ehkä neljälle.
      Puuhella, kaasuhella, jääkaappi, lähdevesi tulee mökkiin ja saunaan.
      Rantaan kivenheitto, siellä laituri ja vene.
      Hinta neuvoteltavissa.

      Terhi

      050 5829623

    • hintatietoinen

      aika ylihintasta maksaa 2000,kun vuodeksikin voi saada 3 tonnilla mökin, siksi näitä innokkaita tarjokkeja ja sesonki ohi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe