Hei, olen 20-vuotias syksyllä Hämeenlinnaan muuttava nuori nainen. Haluaisin tietää, onko ko. paikkakunnalla mitään kivaa teatteri-/improryhmää johon kaikki saavat mennä? Olisi mukava saada harjoitettua itseään ja omaa rohkeuttaan ja onhan se äärimmäisen hauskaakin :D uusia tuttavuuksiakin sieltä voisi löytyä. Harrastuksen ei siis tarvitse olla mitään kovin vakavaa, vaan esim tapaaminen kerran viikossa ajankuluksi ja hauskanpidoksi olisi hyvä :)
Teatteri-/improharrastusta Hämeenlinnassa?
asdfrty
2
105
Vastaukset
- LKKÖ
Mä en keksi kun Miniteatterin, ja siellä sä olisit jo "vanha". Netistä löytyy yhteystietoja ni kysyvän sieltä jos et ole vielä toivomaasi improryhmää löytänyt. Harrastajateatteri toimintaa siellä on ainakin vielä muutama vuosi sitten ollut enemmänkin, mutta kulttuurihan se on josta ensimmäisenä säästetään... Ja lähetetään vaikka Kreikkaan. Googleta verkatehdas, sielläkin voi olla jotakin.
- yks hullu myös
paanalle vaan improilemaan?keksi ite juttuja.senkraalisankra tai matki krisseä tai krassea tai susikuatroa.hulluttelua ja kysy ohikulkijoilta ohjetta.ei semkummempapa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka383552- 113368
- 1483138
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61478- 441435
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos521079Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910