Huumetilanne?

vanhajaska

Mikä on paikkakunnan huumetilanne?

80

6280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddadadadsdsdsds

      Pari luuseria käyttää kovia kamoja, kukkaa liikkuu enemmänkin. Kaikeksi onneksi aineita on Kpäässä kuitenkin suhteellisen vähän liikkeellä.

    • Pertsa kpää

      Kpää on suhteellisen puhdas, huume vapaa kaupunki, ehkä muutama käyttää kamaa.
      Mutta juoppoja ja kaheleita on paljon varsinkin yöelämässä !

      • Niklas.

        Pertsa puhuu asiaa, huumeiden käyttäjiä on suht. vähän kpäässä, mutta juoppohulluja ja muita sekopäitä on taas todella plajon !!!


    • hyvin te tiedätte

      HAHAHAHAHA....

      • ddsdsddsdsdsdsdsd

        Se, että sinä tunnet pari lapsena päähän potkittua yksinkertaista piikittävää luuseria, ei muuta kokonaiskuvaa mihinkään. Kankaanpäässä ei ole paljoa aineita.


    • hyvin te tiedätte...

      Piri ja subu on räjähtäny käsiin parin viimevuoden aikana, sauhua kun kyselee ni aina on vastauksena ota piriä tai subua.
      Ja ne "pari" piikittävää ressukkaa? osaan sanoo toista sataa suoralta kädeltä jotka vetävät hihaan ja toden näkösesti murto osa oikeesta luvusta.
      Se että ovatko ne sitte "narkkareita" on taas toinen juttu, pamit, xanorit, pirit subut ym lyödään ruutalla hihaan lähes poikkeuksetta viikonloppusin ja viikot tehdään töitä niinku normaali ihmiset, ei tee narkkaria tai oikeestaan ees ongelma käyttäjää.
      Näitä on kankaanpäässä niin helvetisti, niinkuin kaikissa muissakin pikkukaupungeissa.
      Parkanon huumetilannetta on siunailtu vuosikaudet, tosiasia on se että tilanne on vähintään sama ollut täällä aina, yhtälailla kauttakulku kaupunki.
      Se että dsdssdd mikä lie on nähny jonku sv:n ja kumppanit kylillä makoilevan taju kankaalla ei todellakaan tarkota sitä että ne on siinä.

    • ddadsdadadadadsa

      Heh, vai että osaat kerta toista sataa Kankaanpääläistä piikittäjää? Kankaanpäässä on hädin tuskin kunnon juoppoja niin montaa, saati sitten narkkareita tai edes ns. "narkkareita". Joten puhut paskaa, myönnä edes.

      Se, että sinä saat vastaukseksi "ota piriä tai subia", kertoo enemmän sinusta ja ympärilläsi olevista ihmisistä, kuin kaupungista kokonaisuudessaan.

      Esimerkiksi Porista näitäkin rupeaa jo löytymään, mutta Kankaanpää on saanut onneksi olla melkoisen rauhassa niiltä yksinkertaisilta piikittäviltä vitun idiooteilta, joista ei ole mitään muuta kuin haittaa kaikille.

    • tumppu 83

      Nää jeesustelijat luulee että tää on joku suomen paratiisi asua, et tää ei kukaa käytä mitää aineita. Mäkin tiiän monta käyttäjää mut en mä niitä teille kerro. Kokaa on tullu vedettyy nokkaan ja polteltu pilvee ja tunnen monta piikittäjääkin täältä. Ja sen tiiän kuin helppoo on hankkii nappei kuhan riittää massii.

    • sekavasti kirjoittav

      se että niitä käyttäjiä on mutta miksi joku joka tiettää niitä käyttäjiä niin sallii sen on ihme. eli vois hiukan ilmotella niistä en tosiaan halua että lapseni joutuu sellaisten seuraan. ja sitten tulee niitä varkaita ja sun muuta. ilmiantakaa ne. ei oo iso vaiva.

    • Unski.kpääst.

      Kyllä Kpäästä löytyy joka sortin kulkijaa, alkoholisteja, pilleristejä, narkomaaneja, sekopäitä, rikollisia, seksuaalirikollisia, henkisesti sairaita, työtä vieroksuvia, ym, ym, ym.
      Itse asiassa löytyy tälläistä porukkaa yllättävän paljon, pitää muistaa että kankaanpäässä on vain 12 000 asukasta.

    • hyvin te tiedätte...

      "Se, että sinä saat vastaukseksi "ota piriä tai subia", kertoo enemmän sinusta ja ympärilläsi olevista ihmisistä, kuin kaupungista kokonaisuudessaan."

      Mun käsittääkseni ihminen joka pyörii/on pyörinyt huumepiireissä, tosiaan tietää niitä käyttäjiä ja määriä vähän paremmin kun joku tavan jamppa joka näpyttelee "faktoja" nordean talon omistus yksiöstä.....
      Yllättyisitte monistkain jos tietäisitte, itekkin oon yllättyny melkosesti muutamien kaupungin tunnetumpien naamojen näkemisestä tietyissä piireissä ja touhuissa.

      • Nimenomaan!!!! Tietäjät tietää... Muut saa miettii päänsä puhki jos se on joku ISSUE


    • dsdsdsddddsdsdsdsdss

      "Mun käsittääkseni ihminen joka pyörii/on pyörinyt huumepiireissä, tosiaan tietää niitä käyttäjiä ja määriä vähän paremmin kun joku tavan jamppa joka näpyttelee "faktoja" nordean talon omistus yksiöstä....."


      Mistä sinä kuvittelet tietäväsi mitä minä tiedän ja missä piireissä liikun? En edes asu siellä tuppukylässänne enää onneksi. Minä asun oikeassa kaupungissa jossa tämä edellä mainittu puheenaihekin on oikeasti puhumisen arvoinen aihe.

      Ja en missään vaiheessa kieltänyt etteikö Kankaanpäässä käyttäjiä olisi. Tottakai niitä on. Yksinkertaisia ja vähän tavallista tyhmempiä ihmisiä mahtuu aina paikkaan missä ylipäätään on ihmisiä. Mutta jos te oikeasti rupeatte paisuttelemaan Kankaanpään tilannetta jotenkin "ongelmalliseksi", niin suosittelen joskus käymään hieman hapettumassa sieltä pienistä piireistänne.

      • simoveikko

        Dsdsdsdsds voi asua siellä uudessa ihanassa kodissaan paikkakunnalla karvia. Sinä et tiedä yhtään mistään mitään joten oleppa hiljaa ennenkuin nolaat itsesi enemmän.


      • dsddadsadadadada
        simoveikko kirjoitti:

        Dsdsdsdsds voi asua siellä uudessa ihanassa kodissaan paikkakunnalla karvia. Sinä et tiedä yhtään mistään mitään joten oleppa hiljaa ennenkuin nolaat itsesi enemmän.

        En puhunut paikkakunnasta, puhuin oikeasta kaupungista. Voit laskea kullillasi montako niitä Suomessa on. Ja vinkkinä voin sanoa että vastaus ei ole Karvia.

        Etkä viitsisi nimimerkilläsi viitata muihin ihmisiin. Jokainen tätä ketjua lukeva tietää kehen viittaat, ja hän tuskin osaa edes kirjoittaa tällä hetkellä, joten todennäköisyyksien mukaan et ole hän. Ja vaikka olisitkin, on ääliömäisen dorkaa heitellä yksityisten ihmisten nimiä julkisella foorumilla varsinkaan negatiivisessa valossa, ellei sitten ole rekisteröitynyt käyttäjäksi.

        Ja vaikka olisinkin väärässä (mitä en siis ole), niin ei se minun mielestäni ihan kamalan pahaa itsensä nolaamista ole jos ei tiedä jonkun maalaiskylän huumetilannetta. Totuus on itseasiassa paremminkin päinvastoin, jos nyt on / off -meiningillä pitäisi mennä.


    • ruubertti

      Oon pyöriny vuosia kankaanpäässä ja myös kpään yöelämässä säännöllisesti eikä koskaan kukaan oo tarjonnu kamaa, ei niin koskaan !!!
      Tietysti narkkareita on kpäässäkin mutta veikkaisin että todella vähän ehkä muutama.
      Juoppoja ja mielipuolia löytyy huomattavasti enemmän kpäästä.

    • kpääläinen

      Kpää on hieno paikka asua !

    • dolo.x

      Kpää on oikea " Lintukoto ".
      Luulette tietävänne mutta tiedätte luulevanne !

    • Etteköhän

      nyt vähän liioittele kpään huumetilannetta, viinaa täällä on käytetty aina runsaasti eli juoppoja kyllä löytyy mutta narkkarit ovat harvassa.
      Tietysti muutama pilleristi ja pilvipää löytyy .

    • uteeliaskankoopeelää

      kukas sitä kärähti amfesta ja muista pääsiäisviikolla?

    • jaskaa1

      Missä päin Kankaanpäätä tuollainen huusholli sijaitsee?

    • tumppu 83

      Ma alkaa nyt ihan oikeesti huvittaan tää keskustelu täällä et kun pohditaan että käyttääkö täälä kukaan huumeita tms. joku veikkaa et tää on lintukoto asua ja muka voi luulla tietäneensä narkkarin. Totuus on se et nää kamankäyttäjät ei liiku toreilla eikä missään menomestoissa, meillä on oma piiri missä liikutaan ja vaikutetaan eikä me uhota kylillä piripäissään et voi vitsi kun mun kuuppa on sekasin. Mut se että mä kertoisin jonkun käyttäjän niin vasikoimaan en ala, se ei oo mun juttu.

    • Kpään kundi

      Joo tosiaan, aikas harvinaista kamaa löyty kpäästä, ei kyllä uskois...nappei ja kukkaa liikkuu varmaan joka mestas mut superpirii...harvas mestas...

    • Pahis3

      Toi meta oli aika yllätys, oliko läpikulkumatkalla? On sen verran kallis lasti. Mutta aika harvas ne juopot on, aika lailla tolla reimiksen papparemmilläkin on muutakin ku kassikaljaa. Esim vapinaan ja kramppivaaraan määräätään diapamit automaattisesti, että kyllä ne niitä käyttää osaa.
      Ja me jotka vedetään joskus himas omat juttumme ollaan rauhas, ei tulla viihdekeskuksiin esitteleen puolikuita ja ryyppään ja tappeleen. Ja kertokaa herrantähden mulle kylä jossa ei vähintään lääkkeitä käytetä. Tulli otti viime vuonna aika kovat satsit tavaraa, ei täällä maakunnissa enää oo niin ku ennen vanhaa mitä vaan. Päihde ku päihde, kunhan pysyy hallinnas. Eikä oo yhteiskunnan rahoilla hankittu. Kun mä illalla kiskasen niin ei tarvi aamulla olla krapulas eikä oksentaa.

      • Gtaty

        Puhut asiaa. Viihdekeskuksissa on oma rotu tappelemas.


      • Joo siis jos metaa on kommentin mukaan 2013v menny läpikulkuna täält koska tän sellane ei myyntiin tule... Mut siis mieluummin kattelen ja ymmärrän porukkaa ketä vloppusin vaik rykii sitä metaa ja vaik hihaa mut ongelman muodostaa TODELLISUUDESSA se kuningas ALKOHOLI!!!! vittu kuinka monta kertaa uutisissa on ollut että perheen isä poltti jointin kannabista ja sen jälkeen paloitteli perheensä ja pienet lapsensa koska oli niin sekaisin


    • vittu täälä

      mitään oo !!!

      • olobjh

        Itse tiedän vakanssini vuoksi kpään, suonensisäisistä huumeidenkäyttäjistä. Tuossa joku vihjaisi että niitä löytyy "muutama" eli vajaa 10. Tosiasia on että niitä löytyy useita kymmeniä! Tarkemmin en tietyistä syistä kerro. Mutta pahasti harhassa ollaan jos luullaan kpään jotenkin säästyneen tuolta ilmiöltä! Ja niitä käräytyksiä ei tehdä koska niistä omat sanktionsa ja käyttäjät eivät asiaa kerro kuin luotetuille.


    • Jonsku.

      Kyllä Kpääs ainakin pilleristejä löytyy ihan helvetisti, juoppohulluista puhumattakaan...mut niitä jotka vetää lystiä neulasta ehkä muutama.

    • Paskan marjat

      Mielestäni Kpäässä on paljon väkilukuun nähden päihderiippuvaisia.....alkoholisteja, pilleristejä, narkomaaneja, hormonien käyttäjiä, imppaajia, peliriippuvaisia ja muita henkilöjä jotka ovat jostain muusta syystä sekaisin esim. mielenterveysongelmat ym.

      • liippasko flippasko

        Mistähän listasta noi lukemat ny vetäiset...tuttu alue (päihde) kenties, sisäpiiri tietoo vai?


    • Onko Kpääs

      diilereitä ???

    • Pena.Kpää

      Ei täällä Kpääs ole yhtään mitään, isoimmis kaupungeissa kamaa liikkuu ei tälläsis tuppukylissä !!!

    • Simbba_

      Mitä ruoho maksaa, entä pulverit ?

    • Petexxxxx

      Kankaanpääs liikkuu korkeintaan nappei ja nauruheinää.....

    • Petteri.

      Jotain mietoja aineita voi liikkua, tuskin täällä mitään hepoa liikkuu .

    • Jokunen jätkä

      imppaa Tolua Kpääs, juopot ja mielipuolet eriasia !

    • Kyllä alkoholi

      riittää kpääläisille ja sekin on liian vahvaa !

    • Jabe.Reimankalliolta

      Ei ainakaan mulle oo kukaan tarjonnu kamaa, ei edes kukkaa, paskanjauhajia kyllä riittää ja puhutaan että se ja se käyttää ja myy kamaa, turhaa löpinää !!!
      Niinkuin joku ketjun alkupäässä totesi niin juoppoja ja mielisairaita on kyllä väkilukuun nähden paljon, ehkä se johtuu näiden Kpäässä toimivien laitosten läheisyydestä. Sitten on vielä nämä nämä työtä vieroksuvat 90-luvulla syntyneet laiskurit, eletään työttömyysrahalla ja nukutaan iltapäivään asti ja illalla lähdetään ryypiskelemään kylälle ja sossu hoitaa laskut ja muut kulut !!!

    • Tutkija.

      Tabuja, kukkaa ja jonkin verran piriä löytyy huhupuheiden mukaan......

    • ölkjhgfde

      Aika hiljaonen tämä kylä taitaa olla. Ne mitä täällä liikkuu ovat luultavasti muilta paikkakunnilta olevilla ja heiltä mukana tulleita.

    • G k pee

      Voi, voi, ihanat kangasmetsät, antaa mahtavan sadon.G

    • Leopardim

      Ne riemuidiootit jotka väittävät että Kankaanpää on jotenkin "täynnä huumeita", eivät ole varmastikaan ikinä käynyt missään oikeassa kaupungissa.

    • Kaitsu.

      Kyllä Kpää on pullollaan erittäin omituisia tyyppejä, osa käyttää päihteitä, osa on mielipuolia ja osa muuten vaan vajaita !

    • Untamo

      Kaitsu on oikeassa, Kpään yöelämässä näkee kaikenlaista kulkijaa !

    • Kaiken nähnyt

      Buranakin on liian vahvaa tietyille henkilöille Kankaanpäässä !!!!!!!!!!

    • Jagert

      Kyllä liikkuu ainakin ryynejä laidasta laitaan sekä kukkaa.....

    • Rekku44

      Paskat täällä tuppukyläs mitään ole !!!

    • Ne jotka

      tietävät eivät puhu ja ne jotka eivät tiedä puhuvat......

    • Paatse-Boy

      Jonkin verran löytyy kärpässienten väärinkäyttäjiä...

    • Huhuja huhuja

      huhupuheiden mukaan löytyis kukkaa ja teemuja.....

    • meenkpaa

      Juoppoja tää kylä on iha täys, nuo nauruheinän käyttäjäkunta taitaa olla aika rauhallista ja vähän näkyvää sakkia.

    • hhhhhhpeli

      Samaa mieltä viinamäenmiehiä kylä täynnä, ja joka toinen ongelmakäyttäjä.

    • Mikael.

      Nauruheinä mikään huume edes ole, alkoholi paljon paljon pahempi ns. laillistettu huume, juoppoja, pilleristejä eli ns. sekakäyttäjiä täällä on tosi paljon.
      Lisäksi on todella paljon mielisairaita, laiskamatoja sekä pummeja väkilukuun nähden !!!

    • Jotain liikkuu

      kyllä, on tietty jengi meinaan niin sekaisin, huhujen mukaan spiidiä, teemuja, subuja sekä kukkaa liikkuu, sitten siihen lisätään alkoholi, bentsot, neuroleptit ja käyttävän henkilön mielenterveysongelmat niin yhtälö on valmis !!!

      • Ja varmaan tunnet kyseisen henkilön ihan henkilökohtaisesti, koska näin osaat sanoa henkilöstä....


    • Asiaa asiaa

      Olen kans kiinnittäny huomiota tiettyihin tyyppeihin kylällä ja ravintoloissa, on veressä muutakin kuin viinaa, jotain heitetään huiviin tai suoneen ja sitten lähdetään ryyppään, paljon sekapäitä liikkuu Kpään yössä.

    • pelurivilurialleye

      esim

      • hahahahahaalleyehack

        Itselle ainaki ihan sama mitä ihmiset vetää omaan kehoonsa tai tekee terveydellensä. Ei kuulu mulle. Väheksyn piikittäjiä itse, enkä tykkää NARKKAREISTA.....olen kuitenkin sen verran oldschool juhlija että ymmärrän VIIHDEKÄYTÖN. monet käy töissä ja tekee kovaa duunia ja viikonloppusin juo olutta, polttelee pilveä ja menee kavereidensa kanssa istuun iltaa baaariin, en näe tuossa mitään pahaa...niin kauan kuin käytös pysyy ihmisillä käsissä nii ei ole mitään ongelmaa...kyl noi viinanjuojat on pahempia RÄYHÄÄJIÄ ja RIIDANHAASTAJIA ,........monet kamoissa olevat ihmiset eivät aiheuta harmia tai ylimääräistä haittaa muille kun on just niin kamoissaaaa hahahahhahahahhahah :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    • S.Y.L.B

      Kyllä tuo vahvojen huumeiden tilanne kankaanpäässä o on aika hiljainen, mitä nyt kukkaa jotkut polttelee mutta hyvät ihmiset Nyt eletään 2000 lukua joten kannabis ei ole sen pahempi päihde kuin alkoholi, päinvastoin...... herätys idiootit!!!!

      • Anttooni

        Oletko koskaan nähnyt omaistasi, läheistäsi tai ystävääsi kannabispsykoosissa? Tuskimpa olet, minä olen enkä voi mitenkään puolustella kannabiksen käyttöä, en tosin alkoholinkaan.


      • Flowerpower1
        Anttooni kirjoitti:

        Oletko koskaan nähnyt omaistasi, läheistäsi tai ystävääsi kannabispsykoosissa? Tuskimpa olet, minä olen enkä voi mitenkään puolustella kannabiksen käyttöä, en tosin alkoholinkaan.

        Sietääkin joutua psykoosiin jos on noin heikko. Psykoosiin voi pilvestä tulla, mutta se tulisi joka tapauksessa jossain vaiheessa elämää. Kannabis on lääke, joka pitäisi lailistaa alkoholin tilalle


    • pilleriii

      heikkoo nykyään on kun pilleristi jani anttikin muutti pois myymästä niitä.

    • mirkku777

      En tajua kyllä että miksi jotain piikittäjiä ja kokakaneja pidetään edes hengissä. Ihmisarvo ja -oikeudet nolla. Viiminen piikki kankkuun ja krematorioon.

    • Panda__

      Bentsoja ja kukkaa liikkuu tietyissä piireissä paljon......

    • Ne_riittää

      Keskarikin on liian vahvaa Kpääläisille !

      • Deekuli

        Tolua ja liimoja klopit täällä imppaa.....


    • Kallishinta

      Paranemaan päin,lavian suunalta saa mitä piriä vaan.

    • Vitun_Lavias

      mitään oo muutako Tenua !

    • Weedexpress420

      Herätkää nyt kankaanpääläiset!!kannabis on paljon miedompi päihde kuin esim hermomyrkky alkoholi!!!känni on myrkytystila!!! vittu mikä Junttila tää on!!!

      • eimitäänpäihteitä

        Kyllä ne kaikki päihteet on vaarallisia. Miksi pitäisi sekoittaa päänsä, kun ilmankin voi olla.


    • 10vilman

      Piri ja liimatoopet oneksi kuolee pois. Nistit hautaan.

    • Kukka-Tuomo

      Ennen sitä sai sillanalta, nyt jopa Sillanpäältä.

      • VITTU huhhuh et oli näpsäkkä kommentti henkilöstä.... Jotain henkilökohtaista kenties Herran kanssa.....


    • kunnollinenKankaanpää

      Kankaanpään huumetilanne on hyvä eli toisinaoen olematon. Kovia huumeita ei juurikaan liiku, edes pimeitä pulloja ei nykyään saa juuri mistään ostettua. Pidetään jatkossakin Kankaanpää erossa huumeista, niin saamme asua turvallisessa ympäristössä.

    • vihreänortti

      Ei oo pilvee.... pilvee... pilvee....

    • Anonyymi

      Minkälaiset sauhu markkinat siel on

    • Anonyymi

      PAskat! Haen PArkanosta Subtexit ja Porista pössyttelyt

    • Anonyymi

      Kyllä Mielenterveys- ja päihdepalvelut tähti tarjoaa loistavaa piikinvaihto ja laboratosio palveluita näille huumehörhöille. ei tavallinen kansalainen saa niin hyvää palvelua työterveyshuollossa eikä julkisella palveluillla. ikäihmiset eivät saa mitään siihen verrattuna versus nää mömmöjen käyttäjät , eli rahaa rittää kun heittäytyy surkeaksi loisijaksi

    • Anonyymi

      subua jussilta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe