Ostin elokuussa Panasonic DMC-TZ20 kameran ja nyt jo sen kennoon on ilmestynyt mustia pisteitä. Kävin näyttämässä sitä kaupassa, josta sen ostin, ja he sanoivat, että näyttäisi siltä, että kennossa on roskia ja että takuu ei sellaisia korvaa, jos on kuvattu tuulisella säällä. Mietin vain, että Helsingissä ja siellä missä asun tuulee lähes aina, mutta ainakaan mikään aiemmista kameroistani ei ole mennyt rikki moisesta.
Onko teillä suositella tilalle jotain muuta kameraa, joka on yhtä hyvä zoomiltaan ja ohjelmiltaan? Ja joka kestäisi pidempään kuin vuoden. Aika heikoksi on mennyt, jos kamera ei vuotta kestä....ihan harrastelijan käytössä siis, nätisti pussissa säilytettynä.
Panasonic DMC-TZ20 kenno heikko?
Panasonic vai muu?
2
1495
Vastaukset
- ainna tuulee
Kyllä ymmärtäisi, jos sanottaisiin että takuu ei korvaa jos on kuvattu veden alla, sateessa, tai sopimattomissa lämpöolosuhteissa.
Mutta että tuulisella säällä!
Täälläkin tuulee niin pirusti ja aina. - tekosyy
Naurettava perustelu! Olen kuvannut omilla panasoniceilla tuulessa ja tuiskussa, mutta tuollaista ongelmaa ei ole tullut. Niin tai näin, koeta taistella korjaus takuuseen, koska olet käyttänyt kamerrasi tavanomaisissa olosuhteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2191490- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61157Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171156Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9958Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66895- 32870
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest41828Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813