Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oletko mies?

Tossavinka

En tiedä kysytäänkö muilta naisilta usein, että ovatko he miehiä. Minä esitän tavallisesti vastakysymyksen, että onko kysyvä (naisen oloinen ihminen) mies?.
Yleensä teema on sillä ammennettu...

40

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valdictorian2

      onpa sitä joskus kysytty ja katsottu naisten vessassa kieroon ;) Nyt kun ajattelen asiaa, tiedän, että johtui vaatetuksesta ja lyhyestä tukasta. Koska erilainen vaatetus ja vähän pidemmät hiukset muuttivat jutun, enää ei kysytä. Jotta aika pinnallisista asioista sukupuoli määritellä rätkäytetään....

      • Hyvää päivää

        Mutta kun sinä olet vasta dievuska, tyttönen, etkä nainen. Sitähän ne kysyjät tarkoittivat....


      • Hyvää päivää
        Hyvää päivää kirjoitti:

        Mutta kun sinä olet vasta dievuska, tyttönen, etkä nainen. Sitähän ne kysyjät tarkoittivat....

        Tai ehkä ei, koska pitäisi kysyä oletko nainen, ei että oletko mies.


    • Cis suinakkoon

      Eläkeläisen tunnistaa jo nimimerkeistä.

    • -toimihenkilö-

      Niin ja siitä kun hän keskustelee etupäässä vain itsensä kanssa.

    • kis kis cis

      Niin tunnistaa. Koska minä Cissikin olen oikeasti vain yksi eläkeläisen sivupersoonista ja tunnistan itseäni joka paikassa.

      vot

      • Cis suinakkoon

        Jos en tietäisi, niin varmaan epäilisinkin olevani e:n sivupersoona.

        En todellakaan ole.

        tak


      • valdictorian2
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Jos en tietäisi, niin varmaan epäilisinkin olevani e:n sivupersoona.

        En todellakaan ole.

        tak

        ja kukas tää ns elakelainen sitten on? Kuvailkaa, kuulostaa kuulilta ja mielenkiintoiselta henkilöltä :)

        pozalyista.


      • sui sui
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Jos en tietäisi, niin varmaan epäilisinkin olevani e:n sivupersoona.

        En todellakaan ole.

        tak

        Jos minäkään en tietäisi, niin en voisi esittää tätä mitä itselleni juuri esitin, mutta kun olen myös Cis niin tiedän ja voin.

        Todellakaan en ole.

        votka


      • Cissi voisi vähän
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Jos en tietäisi, niin varmaan epäilisinkin olevani e:n sivupersoona.

        En todellakaan ole.

        tak

        tarkentaa, että kuka on tämä eläkeläinen, sillä eläkeläisiä on tässä maassa satojatuhansia.


      • Cis suinakkoon
        Cissi voisi vähän kirjoitti:

        tarkentaa, että kuka on tämä eläkeläinen, sillä eläkeläisiä on tässä maassa satojatuhansia.

        Haluatko todella, että laitan koko nimesi ja osoitteesi tänne? Vaikka onhan ne täällä aiemminkin olleet...

        Ei tässä ole mitään järkeä. Olet kysynyt tuon jo sata kertaa. Ja minäkin olen kännissä.


      • 3+4
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Haluatko todella, että laitan koko nimesi ja osoitteesi tänne? Vaikka onhan ne täällä aiemminkin olleet...

        Ei tässä ole mitään järkeä. Olet kysynyt tuon jo sata kertaa. Ja minäkin olen kännissä.

        Parempi ettet laita. Voi käydä niin ettet tiedäkään kuka tuon kommentin on kirjoittanut ja annat väärän nimen. Sitten tuleekin vaikeuksia.


      • elakekelkka
        3+4 kirjoitti:

        Parempi ettet laita. Voi käydä niin ettet tiedäkään kuka tuon kommentin on kirjoittanut ja annat väärän nimen. Sitten tuleekin vaikeuksia.

        niii... poliisi kohta koputtaa ovella! :/ Kyllä sitten kaduttaa, mutta se on myöhäistä.


      • Cis suinakkoon
        elakekelkka kirjoitti:

        niii... poliisi kohta koputtaa ovella! :/ Kyllä sitten kaduttaa, mutta se on myöhäistä.

        Siksihän se sitä kyselee aina, kun fantasioi reppana syytteiden nostamisesta. Vaan tuskinpa ne poliisit nyt tollasen takia ihan ovelle vaivautuisivat. Ja eiköhän ne samalla selvittäisi senkin, että henkilö on itse pyytänyt kirjoittamaan nimen.


    • Astrail

      Hmm. Kukaan aikuinen ei ole koskaan suoraan kysynyt "olenko mies / nainen" ja vessoissa oon saanut olla rauhassa. Mutta jostain syystä kerrostalon lapset ovat saaneet päähänsä kysellä minulta olenko mies vai nainen.

      • oohjghj

        Ehkäpä nämä lapset ovat kuulleet vanhempiensa kauhistelevan talossa asuvaa kummajaista. Aikuiset eivät tee tuota kysymystä mutta lapsilla ei ole estoja. Minulta ei ole edes talon lapsetkaan tehneet noita kysymyksiä, eikä ole kyselty muuallakaan.


      • Cis suinakkoon
        oohjghj kirjoitti:

        Ehkäpä nämä lapset ovat kuulleet vanhempiensa kauhistelevan talossa asuvaa kummajaista. Aikuiset eivät tee tuota kysymystä mutta lapsilla ei ole estoja. Minulta ei ole edes talon lapsetkaan tehneet noita kysymyksiä, eikä ole kyselty muuallakaan.

        Eipä kai, kun asut omakotitalossa.


      • oohjghj
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Eipä kai, kun asut omakotitalossa.

        Tässä se nähdään cissin "tietämiset". En asu enkä ole koskaan asunutkaan omakotitalossa.


      • Cis suinakkoon
        oohjghj kirjoitti:

        Tässä se nähdään cissin "tietämiset". En asu enkä ole koskaan asunutkaan omakotitalossa.

        Niin, kun sinulla ei ole siihen varaa.


      • Pata<3kattila
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Niin, kun sinulla ei ole siihen varaa.

        Sanoo kalliolaisessa yksiössä baarien keskellä vuokralla asuva palstan vakikyylä Cis suinakkoon.


      • oohjghj
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Niin, kun sinulla ei ole siihen varaa.

        Kerrankin osuit oikeaan. \o/


      • Cis suinakkoon
        oohjghj kirjoitti:

        Kerrankin osuit oikeaan. \o/

        Miten voit tietää, että kerrankin osuin oikeaan, jos et ole eläkeläinen? Korosta nyt vielä sitä, kuinka sinun sukupolvesi ei tule koskaan näkemään eläkettä eikä tule pätkätyöläisinä ikinä saamaan omakotitaloa.


      • Cis suinakkoon
        Pata<3kattila kirjoitti:

        Sanoo kalliolaisessa yksiössä baarien keskellä vuokralla asuva palstan vakikyylä Cis suinakkoon.

        En asu Kalliossa.


      • oohjghj
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Miten voit tietää, että kerrankin osuin oikeaan, jos et ole eläkeläinen? Korosta nyt vielä sitä, kuinka sinun sukupolvesi ei tule koskaan näkemään eläkettä eikä tule pätkätyöläisinä ikinä saamaan omakotitaloa.

        Sainpahan makeat naurut. Et enää tiedä kenelle vastailet etkä tiedä mitä sukupolvea edustan. Hyvä näin. Siltä osin osuit oikeaan että minulle ei ole varaa omakotitaloon. En myöskään katso sitä itselleni järkeväksi asuinvaihtoehdoksi, vaikka elänkin ihan mukavasti. Mutta sinulle omakotitalo on ilmeisesti elämän päätavoite.


      • Cis suinakkoon
        oohjghj kirjoitti:

        Sainpahan makeat naurut. Et enää tiedä kenelle vastailet etkä tiedä mitä sukupolvea edustan. Hyvä näin. Siltä osin osuit oikeaan että minulle ei ole varaa omakotitaloon. En myöskään katso sitä itselleni järkeväksi asuinvaihtoehdoksi, vaikka elänkin ihan mukavasti. Mutta sinulle omakotitalo on ilmeisesti elämän päätavoite.

        En erityisesti kaipaa omakotitaloa, paitsi ehkä jos olisi joku ihana mies siinä tekemässä ne kaikki lumityöt ja mitä ne olikaan, joita kerran hehkutit tekeväsi. Ja maksamassa sen talon..... Anyhoo, hämmentää katsella kuinka joku on noin patologinen, että on pakko kirjoittaa aina eri persoonana. No mutta jokaisella on kai ristinsä kannettavanaan....


      • Cis suinakkoon
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        En asu Kalliossa.

        Miksi vastailet nimimerkilläni? Voisitko lopettaa sen?


      • Cis suinakkoon
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        En erityisesti kaipaa omakotitaloa, paitsi ehkä jos olisi joku ihana mies siinä tekemässä ne kaikki lumityöt ja mitä ne olikaan, joita kerran hehkutit tekeväsi. Ja maksamassa sen talon..... Anyhoo, hämmentää katsella kuinka joku on noin patologinen, että on pakko kirjoittaa aina eri persoonana. No mutta jokaisella on kai ristinsä kannettavanaan....

        En koskaan käyttäisi "anyhoo" -tapaisia sanoja ja kirjoittaisi miehistä. Olet joko vihaamani tieteilijä tai eläkeläinen ja esiinnyt minuna, tai sitten ne kaksi ovat sama asia.

        Minä lähden nyt baariin.


      • Cis suinakkoon
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        En koskaan käyttäisi "anyhoo" -tapaisia sanoja ja kirjoittaisi miehistä. Olet joko vihaamani tieteilijä tai eläkeläinen ja esiinnyt minuna, tai sitten ne kaksi ovat sama asia.

        Minä lähden nyt baariin.

        Provoile vaan, kääntyy huomio sopivasti pois aiempien tekstiesi epäloogisuuksista ja jätät taas vastaamatta liian vaikeisiin kysymyksiin. Siinä olet tosin oikeassa, etten kyllä yleensä käytä anyhoo-sanontaa...


      • Cis suinakkoon
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Provoile vaan, kääntyy huomio sopivasti pois aiempien tekstiesi epäloogisuuksista ja jätät taas vastaamatta liian vaikeisiin kysymyksiin. Siinä olet tosin oikeassa, etten kyllä yleensä käytä anyhoo-sanontaa...

        Keksikää eri nimimerkit ja väitelkää vasta sitten.


      • Eläkeläinen vm. -49
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Keksikää eri nimimerkit ja väitelkää vasta sitten.

        Okei.


      • 18+15
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Keksikää eri nimimerkit ja väitelkää vasta sitten.

        Kuka ehtii rekata ensimmäisenä tuon Cis suinakkoon nimimerkin.


      • Cis suinakkoon
        18+15 kirjoitti:

        Kuka ehtii rekata ensimmäisenä tuon Cis suinakkoon nimimerkin.

        Rekkaa keskenäsi, minä en siihen lähde. Ei ole suuri vaiva minulle vaihtaa nimimerkkiä tai olla käyttämättä sellaista enää.


      • Cis suinakkoon
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Keksikää eri nimimerkit ja väitelkää vasta sitten.

        Keksi itse itsellesi oma nimimerkki.


      • Cis s.
        Cis suinakkoon kirjoitti:

        Rekkaa keskenäsi, minä en siihen lähde. Ei ole suuri vaiva minulle vaihtaa nimimerkkiä tai olla käyttämättä sellaista enää.

        Ethän sinä ikinä tätä käyttänytkään, feikki.

        Minä en ole anyhoo enkä votka.


    • Ihan tosissaanko

      tuo cis ajattelee, että hänen typerillä sanomisillaan on täällä jotain merkitystä?

      • Cis s.

        Mistäköhän nyt taas vouhkaat..?


      • Cis suinakkoon
        Cis s. kirjoitti:

        Mistäköhän nyt taas vouhkaat..?

        En minä mitään vainoharhaile tai vouhkaa.


    • Anonyymi

      Onko eläkeläinen syyllistynyt johonkin veropetokseen?

      • Anonyymi

        Joku nuuskan tuontiin liittyvä juttu netistä löytyi, en sen tarkemmin tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku nuuskan tuontiin liittyvä juttu netistä löytyi, en sen tarkemmin tiedä.

        Parempi se kuin kirurgien kunnianloukkaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe