eli onko jyväskylässä pelikappoja ja jos on niin missä?
pelikauppoja?
8
3419
Vastaukset
- maju
Eli pelkkä pelikauppa löytyy ihan keskustasta Jyväskeskuksesta toisesta kerroksesta. SIeltä löytyy myös käytettyjä pelejä.
- mie
.. löytyisikö sieltä Diablo: Lord of Destuction lisäosa Diablo kakkoseen?
- yksisana
mie kirjoitti:
.. löytyisikö sieltä Diablo: Lord of Destuction lisäosa Diablo kakkoseen?
emule
- Minä vaan!
Moi! Tietäiskö joku mistä voisi saada Petz Dogz Family-Pelin Nintendo Ds - konsolille? Olen etsinyt joka paikasta mutta en ole löytänyt tietäiskö joku myös että mistä paikasta sais netistä niitä tilattua? Hinnalla ei ole suurta merkitystä
- Apua tarvitseva!!
Mistä sais Petz dogz family peliä nintendo DS käsikonsolille suomesta netistä tilattuna?? En haluaisi tilata ulkomailta kun tulee niin isot postimaksut! Ennen juhannusta pelin pitäisi viimeistään tulla:) Olen jo etsinyt kaikkialta :
- Yorkiefani <3
Niin ja laittakaa vaan kommenttia jos on kyseinen peli olen kanssa katsonut monia kauppoja mutta en vaan löydä.Jos jollain myös on tämä niin voitko kertoa mistä ostit?Kiitos jos joku vastaa :) !
- hfgfghgfh
Game Stop forumissa on paras Jyväskylän pelikauppa. Pelikaupat tosin on yksi toisensa jälkeen siirtymässä nettiin, mutta löytyyhän noita muutamia.
- Miiiiiiiiooooo
Videdivari kauppakatu 4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671