Kanavien poisto/haku

Kanavapoisto/haku

En halua telkussani näkyvän kuin enintään 4 ensimmäistä kanavaa. Olen yrittänyt virittää kanavat uudelleen, mutta aina tulee vähintään 8 kanavaa. Digiboxi Topfield 100c. Vihaan tätä pakkosyöttöä ja periaatteesta haluan muut kanavat hitoille. Osaisiko kukaan neuvoa?

15

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sam muta

      Käyttöohje, suosikkilistan luonti tai jotain sellaista....

      • Anonyymi

        Mee venäjälle, siellä on vaan kaksi kanavaa. Tosin molemmat puhuu ******


    • Jo vanha Toppari

      Antenniverkon Topfield 5100 PVR:ssä voi poistaa kanavat yksitellen. Valitse poistettava kanava, paina OK, paina punainen nappi ja OK. Kaapeliversiossa niitä ei voi poistaa. Eli hanki tv-antenni ja antenniboksi.

    • Kauhian hämmästynyt

      Ihmetyttää hieman, että mitä haittaa niistä "ylimääräisistä" kanavista oikeasti on. Eihän niitä ole pakko katsella — käytät kaukosäätimestä vain niitä nappuloita 1-4 ja sillä selvä. Eivät häiritse suotta muut kanavat.

      • Anonyymi

        Kakesta voi vaikka mustalla tussilla sutata näkymättömiin kaikki muut numerot. Hohohoho.


    • alottajahessu

      Periaate. Valotukseksi: esim. jos kotona on ylimääräistä tavaraa ympäriinsä, joista en pidä ja vielä sellaista jota en ITSE ole halunnut, vaan jotkut muut. Niin mielummin heitän ne pois, kun tungen kaappien uumeniin. Tuskin sinäkään viitsit käyttää vaikkapa tätin ostamia vanhanajan pussihousuja, vaan vinttaat ne roskiin, etkä jätä kaappiin roikkumaan. Ajan nyt vaan takaa sitä turhan säilyttämistä ja sitä, että meitä ihmisiä täällä aivopestään muutenkin liikaa tyrkyttämällä väkisin jotakin mitä emme tarvitse. Olkoonkin, ettei niistä ole haittaa. Mutta jos esim. jotakin p-kaa ja epäterveellistä ja turhaa syöt jääkaapistasi, niin eihän se hyvää tee. En siis aio turruttaa sieluani moisella sonnalla, mitä toosa suurimmaksi osaksi syytää. Tyhmäksi voi alkaa muutenkin.

    • 2+10

      Näyttäisi siltä,että ainakaan tuon mallin antenniversiosta kanavia ei voi poistaa,
      mutta suosikkkilistan avulla päästään lähes vastaanaan tulokseen,kuten tuossa
      jo aiemmin ehdotettiin. Jos haluaa estää suosikkien muokkaamisen esim.
      lapsilta,sen voi laittaa salasanan taakse (ainakin antenniversiossa).

    • Anonyymi

      Kyllä se ärsyttää kun kanavia selatessa sata turhaa maksukanavaa joita en ole edes tilannut niin riesana vaan.

      • Anonyymi

        Ainakin minun perus-LG:ssä voi kanavienhallinnasta piilottaa/ohittaa kaikki haluamansa kanavat.


    • Anonyymi

      Televisiosta katsellaan sinuakin ja sitä kutsutaankin älykkäästi vastakaiuksi. Digidigi

      • Anonyymi

        Unohtamatta connovan TV4 joka esittää katkelmia SVT1 ja SVT2 kanavien ohjelmistosta.


    • Anonyymi

      Sulla näkyy liikaa kanavia. Piti näkyä vain TV1-TV2-Kolmoskanava-ja jos kaapelissa lisäksi HelsinkiKanava/Viihdekanava.

    • Anonyymi

      Huolensa kullakin.

      • Anonyymi

        Kun ei muuta tekemistä ole, niin pitää tänne tulla rölläköitsemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe