Moikka! Ajattelin tulla kyselemään täältä vinkkejä niinkin hankalaan asiaan kuin siihen, miten tällainen 13-vuotias tyttö voisi saada pojista kavereita. En tällä hetkellä kaipaa seurustelukumppania, mutta olisi kiva ystävystyä jätkien kanssa.
Huomaan nimittäin usein, että jään yleensä varjoon, jos ystävilläni on poikapuolisia kavereita ja olemme heidän kanssaan. Eivät he minua huomaa, vaan ystäväni (minulla on kaksi tälläistä ystävää, toinen poikatyttö ja toinen melko muodokas, vaaleahiuksinen ja kovaääninen tyttö). Olen luonteeltani melko ujo ja kärsinyt masennuksesta, joten pelkään tehdä aloitetta, sillä saattaisin masentua jos tulisinkin torjutuksi. Ulkonäöltäni olen melko hoikka, 155 cm pitkä 70A-kuppinen tyttö, joten en herätä myöskään kehollani erityistä huomiota jätkissä.
Kyselisin vinkkejä, miten voisin tutustua poikiin! Haluaisin tutustua muutamiin poikiin, mutta esim. yhteen en uskalla tutustua, kun ala-aste meni vähän miten meni, ja kun tämä on poika on erään kaverini ex ja nykyäänkin hyvä kaveri... (Tähän liittyy pitkä tarina, kuinka tuo kaveri aikoinaan mustamaalasi maineeni poikien keskuudessa, tosin nykyään olemme sujut).
Saattoi tulla HIUKAN sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti ymmärsitte :D Kiitos kaikille jo etukäteen, ketkä antavat vinkkejä!
Miten saada poikia kavereiksi?
17
4764
Vastaukset
- Perfect Misfit
P.S. En nyt tiiä olisko tää pitäny laittaa ''rakkaus''-alueelle, mutta en nyt parempaakaan keksinyt :D
- the_chipmunk_777
Etsi samanhenkisiä ihmisiä. Jos tykkäät esim. pelata shakkia niin etsi samanhenkinen poika. Muista että tuo shakkijuttu oli esimerkki. Voi löytää samanhenkisiä poikia koska tyttö voi tehdä enemmän mitä poika voi mutta poika ei voi tehdä juuri mitään kuin tyttö.
- zxcvbnmasdfghjkl
Meet juttelee pojille.
- pasta-ateria
vaikee kysymys,ittellä yli puolet kavereista poikia, enkä oikei oo kiinnittäny huomioo siihen, miten niistä on tullu mun kavereita :D en ees oo kovin äänekäs, melko ujo pikemminki. poikiin on helppo tutustuu, porukassa koita osallistuu keskusteluun ja kertoo itekkin jotai, heitä läppää ja oo rohkee! :D juttele facessa ja kysele haluuko joku tulla huomennakin jonnekki. koulussakin on helppo tutustuu ihmisiin, juttele vaika tunnilla sille just muuttaneelle pekalle ja kysy haluisko se tulla joskus porukalla kebabille tai muuten vaan hengaamaan.
- Iynah
Mulla on just sama tilanne :D eli meillä oli tutustuminen 7 luokkaan ja siel tuntu olevan tosi paljon kivoja poikia keiden kaa haluisin olla vaan kaveri mut jos menisin juttelee niille ja moikkailisin niille ni ne saattais luulla et tykkään niistä tai haluun seurustella D: kertokaa mitä voin tehä DD: oon aatellu et pitäiskö vaan kertoo niille et haluun tutustuu kaverimielessä :D
- Iynah
Ja viel lisäys et ne pojat on mun parhaan kaverin luokkalaisii ni tunnen ne jotenki mut en oo nähny niitä irl D:
- Possu
Joo sama haluisin poikakaverin ihan vaa kaverina ja kun kirjotin googleen jotain tollasta et ”miten saada poikia kavereiksi” ja selasin näit linkkei ni kaikki oli vaan tällasia: Miten saada poika kiinnostumaan?, mistä tietää onko poika kiinnostunut sinusta?, kuinka kertoa tunteista pojalle jne jne. ärsyttävää kun nykyään ihmisistä suurimman osan mielestä poika ja tyttö ei voi olla kavereita!! Haluaisin poikakaverin ihan vaan kaverina mut kaikki meijän koulussa mun ikäset on sellasii gang gang tyyppei ja jos puhuu jollekki pojalle niin kaikki luulee heti sillee Jooo maija ja henri on yhessä!:( et joo mäki haluisin poikakaverin (kaverina :’))
- Jooooo
Mee vaa juttelee ja sit jos kaikki on sillee uu noi on yhes nii ig Nooraa se koska sillon ku tutustuin ite poikiin jotka on nykyään mun hyviä kavereita nii kaikki huuteli mut sit jossain vaiheessa se loppu
- Aabeecee
Mä haluun tytön kaveriks. Pistä sc tai vaikkapa kik niin otan yhteyttä
- Jooooo
Kukaa ei käytä kikkii nykyää, mut tyttöi saa kaveriks ku vaa juttelee ja heittää hyvää läppää
- Kskslsks
OLE OMA ITTES. ja oo fiksu:) koulussa törmäät jäbii
- Anonyymi
Ei onnaa oon liia ujo, ja joskus puhun sekavia
- Anonyymi
No mua ahistaa hirveesti mennä puhuu pojille! JOO TIIÄN OON NÖSSÖ:/ mul ois ollu idea et oisin laittanu lapun jollekki pojalle siin ois lukenu
Haluuks tutustuu?
Joo⭕️ Vai et⭕️
Tai tollee mut seki ahistaa… auttakaa- Anonyymi
NO ÄLÄ AINAKAAN TOTA LAPPUA LAITA
Jos luokallasi olisi jokin kiva poika niin kannattaa vaan ohimennen kysyä tunnilla (esim kuviksentunti sopii hyvin) jotain sellaista mitä voisi kysyä keneltä tahansa. Vaikka läksyjä. Jatka keskustelua ja ala tavallaan suunnittelemaan että tekisitte jotain.
Esimerkiksi:
”Olisi kyllä kiva joskus mennä maistamaan sitä hampurilaista mutta en vaan jaksa mennä yksin”
Jos olette puhuneet hampurilaisista. Jos tunnette jo suht hyvin niin tää poika saattaa haluta tulla sun kanssa ja tadaa ootte kavereita :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NO ÄLÄ AINAKAAN TOTA LAPPUA LAITA
Jos luokallasi olisi jokin kiva poika niin kannattaa vaan ohimennen kysyä tunnilla (esim kuviksentunti sopii hyvin) jotain sellaista mitä voisi kysyä keneltä tahansa. Vaikka läksyjä. Jatka keskustelua ja ala tavallaan suunnittelemaan että tekisitte jotain.
Esimerkiksi:
”Olisi kyllä kiva joskus mennä maistamaan sitä hampurilaista mutta en vaan jaksa mennä yksin”
Jos olette puhuneet hampurilaisista. Jos tunnette jo suht hyvin niin tää poika saattaa haluta tulla sun kanssa ja tadaa ootte kavereita :Dlastensuojeluilmotus olisi paikallaan jos 13v tyttö nyt jo kaveeraa poikien kanssa.
eihän 40v mieskään saisi niin tehdä lain mukaan-
- Anonyymi
Minä haluan poikakaveri
- Anonyymi
ei 13v tyttö ole vielä kypsä kaveeraamaan poikien kanssa.
suojaikäraja suomessa on 16v.
t: 45v mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875