Miten saada poikia kavereiksi?

Perfect Misfit

Moikka! Ajattelin tulla kyselemään täältä vinkkejä niinkin hankalaan asiaan kuin siihen, miten tällainen 13-vuotias tyttö voisi saada pojista kavereita. En tällä hetkellä kaipaa seurustelukumppania, mutta olisi kiva ystävystyä jätkien kanssa.

Huomaan nimittäin usein, että jään yleensä varjoon, jos ystävilläni on poikapuolisia kavereita ja olemme heidän kanssaan. Eivät he minua huomaa, vaan ystäväni (minulla on kaksi tälläistä ystävää, toinen poikatyttö ja toinen melko muodokas, vaaleahiuksinen ja kovaääninen tyttö). Olen luonteeltani melko ujo ja kärsinyt masennuksesta, joten pelkään tehdä aloitetta, sillä saattaisin masentua jos tulisinkin torjutuksi. Ulkonäöltäni olen melko hoikka, 155 cm pitkä 70A-kuppinen tyttö, joten en herätä myöskään kehollani erityistä huomiota jätkissä.

Kyselisin vinkkejä, miten voisin tutustua poikiin! Haluaisin tutustua muutamiin poikiin, mutta esim. yhteen en uskalla tutustua, kun ala-aste meni vähän miten meni, ja kun tämä on poika on erään kaverini ex ja nykyäänkin hyvä kaveri... (Tähän liittyy pitkä tarina, kuinka tuo kaveri aikoinaan mustamaalasi maineeni poikien keskuudessa, tosin nykyään olemme sujut).

Saattoi tulla HIUKAN sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti ymmärsitte :D Kiitos kaikille jo etukäteen, ketkä antavat vinkkejä!

17

4491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perfect Misfit

      P.S. En nyt tiiä olisko tää pitäny laittaa ''rakkaus''-alueelle, mutta en nyt parempaakaan keksinyt :D

    • the_chipmunk_777

      Etsi samanhenkisiä ihmisiä. Jos tykkäät esim. pelata shakkia niin etsi samanhenkinen poika. Muista että tuo shakkijuttu oli esimerkki. Voi löytää samanhenkisiä poikia koska tyttö voi tehdä enemmän mitä poika voi mutta poika ei voi tehdä juuri mitään kuin tyttö.

    • zxcvbnmasdfghjkl

      Meet juttelee pojille.

    • pasta-ateria

      vaikee kysymys,ittellä yli puolet kavereista poikia, enkä oikei oo kiinnittäny huomioo siihen, miten niistä on tullu mun kavereita :D en ees oo kovin äänekäs, melko ujo pikemminki. poikiin on helppo tutustuu, porukassa koita osallistuu keskusteluun ja kertoo itekkin jotai, heitä läppää ja oo rohkee! :D juttele facessa ja kysele haluuko joku tulla huomennakin jonnekki. koulussakin on helppo tutustuu ihmisiin, juttele vaika tunnilla sille just muuttaneelle pekalle ja kysy haluisko se tulla joskus porukalla kebabille tai muuten vaan hengaamaan.

    • Iynah

      Mulla on just sama tilanne :D eli meillä oli tutustuminen 7 luokkaan ja siel tuntu olevan tosi paljon kivoja poikia keiden kaa haluisin olla vaan kaveri mut jos menisin juttelee niille ja moikkailisin niille ni ne saattais luulla et tykkään niistä tai haluun seurustella D: kertokaa mitä voin tehä DD: oon aatellu et pitäiskö vaan kertoo niille et haluun tutustuu kaverimielessä :D

      • Iynah

        Ja viel lisäys et ne pojat on mun parhaan kaverin luokkalaisii ni tunnen ne jotenki mut en oo nähny niitä irl D:


    • Possu

      Joo sama haluisin poikakaverin ihan vaa kaverina ja kun kirjotin googleen jotain tollasta et ”miten saada poikia kavereiksi” ja selasin näit linkkei ni kaikki oli vaan tällasia: Miten saada poika kiinnostumaan?, mistä tietää onko poika kiinnostunut sinusta?, kuinka kertoa tunteista pojalle jne jne. ärsyttävää kun nykyään ihmisistä suurimman osan mielestä poika ja tyttö ei voi olla kavereita!! Haluaisin poikakaverin ihan vaan kaverina mut kaikki meijän koulussa mun ikäset on sellasii gang gang tyyppei ja jos puhuu jollekki pojalle niin kaikki luulee heti sillee Jooo maija ja henri on yhessä!:( et joo mäki haluisin poikakaverin (kaverina :’))

      • Jooooo

        Mee vaa juttelee ja sit jos kaikki on sillee uu noi on yhes nii ig Nooraa se koska sillon ku tutustuin ite poikiin jotka on nykyään mun hyviä kavereita nii kaikki huuteli mut sit jossain vaiheessa se loppu


    • Aabeecee

      Mä haluun tytön kaveriks. Pistä sc tai vaikkapa kik niin otan yhteyttä

      • Jooooo

        Kukaa ei käytä kikkii nykyää, mut tyttöi saa kaveriks ku vaa juttelee ja heittää hyvää läppää


    • Kskslsks

      OLE OMA ITTES. ja oo fiksu:) koulussa törmäät jäbii

      • Anonyymi

        Ei onnaa oon liia ujo, ja joskus puhun sekavia


    • Anonyymi

      No mua ahistaa hirveesti mennä puhuu pojille! JOO TIIÄN OON NÖSSÖ:/ mul ois ollu idea et oisin laittanu lapun jollekki pojalle siin ois lukenu

      Haluuks tutustuu?
      Joo⭕️ Vai et⭕️
      Tai tollee mut seki ahistaa… auttakaa

      • Anonyymi

        NO ÄLÄ AINAKAAN TOTA LAPPUA LAITA

        Jos luokallasi olisi jokin kiva poika niin kannattaa vaan ohimennen kysyä tunnilla (esim kuviksentunti sopii hyvin) jotain sellaista mitä voisi kysyä keneltä tahansa. Vaikka läksyjä. Jatka keskustelua ja ala tavallaan suunnittelemaan että tekisitte jotain.
        Esimerkiksi:
        ”Olisi kyllä kiva joskus mennä maistamaan sitä hampurilaista mutta en vaan jaksa mennä yksin”
        Jos olette puhuneet hampurilaisista. Jos tunnette jo suht hyvin niin tää poika saattaa haluta tulla sun kanssa ja tadaa ootte kavereita :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO ÄLÄ AINAKAAN TOTA LAPPUA LAITA

        Jos luokallasi olisi jokin kiva poika niin kannattaa vaan ohimennen kysyä tunnilla (esim kuviksentunti sopii hyvin) jotain sellaista mitä voisi kysyä keneltä tahansa. Vaikka läksyjä. Jatka keskustelua ja ala tavallaan suunnittelemaan että tekisitte jotain.
        Esimerkiksi:
        ”Olisi kyllä kiva joskus mennä maistamaan sitä hampurilaista mutta en vaan jaksa mennä yksin”
        Jos olette puhuneet hampurilaisista. Jos tunnette jo suht hyvin niin tää poika saattaa haluta tulla sun kanssa ja tadaa ootte kavereita :D

        lastensuojeluilmotus olisi paikallaan jos 13v tyttö nyt jo kaveeraa poikien kanssa.
        eihän 40v mieskään saisi niin tehdä lain mukaan-


    • Anonyymi

      Minä haluan poikakaveri

    • Anonyymi

      ei 13v tyttö ole vielä kypsä kaveeraamaan poikien kanssa.
      suojaikäraja suomessa on 16v.
      t: 45v mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe