Eniro sentraali

Pitskussa

kokemuksia Eniro Sentraali Helsingisistä?
Tai muuten koko firmansta

19

2809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • numeropalveluko

      eikös osa ainakin Eniron toimitaa ole numeropalvelu?
      Inboundia siis?

    • onon.

      Pohjapalkka on 4500e/kk ja työaikoja ei ole. Riittääkö?

    • ex-sentraali hoora

      Lopeta, jos aloiti.

      • ex-sentraali hoora

        Liksat ei tule ajallaan, ei oikein, eikä hr-puolta juuri huimaa valehdella palkanmaksun ongelmista. Työstä sen verran että itseäni kusetettiin yritysmyyntipuolelle töihin, mutta todellisuudessa työ on lehtimyyntiä. Ansaintataulukot ovat mallia: parrulla hanuriin loppukuusta, jos yleensäkään näyttää siltä että olet pääsemässä "tavoitteisiin". Itse en jäänyt katselemaan mitä käy koeajan päättyessä niille ketkä ei pääse riman yli (mielipuolisella vääntelyllä todetun minimi-massimäärän yli, joka firmalle pitää takoa homman ollessa kannattavaa). Ihan kivat duunikaverit, hyvät ruokailumahdollisuudet, mukavat toimistopenkit ja firman logo on onnistunut.
        Jos päässä on ylimääräisiä hiuksia joita olet ajatellut karsia ohimoiden kohdilta värjätäksesi koko vi''n revohkan lopulta harmaaksi, sinulla on motivaatiota huorata suuryritykselle sekä kannatat Real Madridia, sinua ei vituta raha asiat nykyään läheskään tarpeeksi, tai kirjoitat väitöskirjaa numeropalveluyrityksen pikkupomojen sielunmaisemasta ja niiden suhteesta rivityöntekijän väänyneisiin selkäränkoihin: Suosittelen lämpimästi.
        Aurinkoista päivänjatkoa.


    • :)
    • 6+5

      Huomaa että videopätkän "mannekiineja" hävettää esiintyä mainoksessa. :P

      • esko

      • nami ja pusi

      • Finniton
        nami ja pusi kirjoitti:

        Eikös tämä Sentraali olekin sellainen ikärasismia lietsova yhteisö, jonne kalastellaan teini-finninaamoja?

        Monella on täysin eri kokemus. Henki on hyvä ja homma toimii:

        http://youtu.be/X96uy6qlAcw


    • :)
    • Duunissa siellä

      Ihan vaan infona, että Sentraalilla on duunissa porukkaa ihan kaikista ikäluokista, joten eipä ole ikäsyrjistää :)

    • 098765543212

      Ja vielä kaikenlisäksi, on vielä niin saatanan kiero firma että työsopimukseen kuuluu pykälä että jos menet käyttämään työterveyspalveluita niin saavat urkkia sieltä että mikä sua vaivaa.

      • Yleellisyyttä

        Oho! Sielläkö on ihan työterveyshuolto?! Ei todellakaan tavallista puhelinmyyntifirmoissa... laki vaatii vain työhöntulotarkastuksen ja senki pystyy kiertämään monella eri tavalla, kuten pyytämällä jo työpaikkaa vastaanottavalta työnhakijalta todistus terveydentilasta = ei tarvi työhöntulotarkastusta ja tuonki todistuksen kulut menee työn hakijalle itselleen!


    • Diipadaa!

      Ihan niin kuin jokaisessa firmassa voidaan työkykyyn liittyvissä asioissa hakea työterveyshuollosta tietoja. Ei missään urkita kaikkia sun sairauksia, koska siinä on laitkin määrittämässä asiaa.

      Ihme salaliittoihin säkin uskot :)

      Eli ei ole vain tuon yrityksen erityinen toimenpide.

      • fsdcze

        Huhu, kuule ei todellakaan jokaisessa firmassa toimita tuolla tavalla.


    • dfzdfsed

      Täysin huijausfirma, Heti ensimmäiseksi paljastui että pitää tehdä myyntiä 1200€:lla jotta saa 44€ provisioita ja jos tulosta ei tule nii potkut tulee. Heti haastattelussa myyntipäällikkö kusetti päin naamaa katteettomilla lupauksillaan ja väitti että tienaa itse mukamas 3600€/kk mutta silti kaverilla oli joka päivä samat vaatteet niskassa. Ja jos olet opiskelija ja et pysty kokoaikaisena tekemään työtä niin ne nussii sua ja oikein kunnolla.

      Ensimmäisen kuukauden aikana jos olet kipeenä niin sairausloma-ajalta ei makseta palkkaa.

      Lehtimyyntiä joka on asiakkaillekkin kusetusta, että myydään mukamas yli puoleen hintaan.

      En suosittele tätä kusetuspaikkaa kenellekkään.

    • maistis

      Ite olin tuolla töissä muutaman kuukauden ja vähän aikaa sit lopetin koulun takia. Mut tosi hyvä firma olla töissä ja ihan hyvää palkkaa sain 14€/h vaikka ei nyt aina tosi hyvin mennytkään noi myynnit. Meen kyl sinne takas ku on kirjotukset hoidettu loppuun. Huonoa siel on ne keskiikäset eukot ketkä valittaa kaikesta vaik niil menis myynti hyvinki nii ne valittaa mut taitaa johtuu parrun puuttees tai jostai

    • ggugugui4545445

      siellä on näköjään videoiden perusteella työtilat muuttunu ja laajentunu paljon hienommaksi, toivottavasti ovat saaneet sitä uutta soittomateriaalia ja toivon sentraalilla menevän paljon paremmin kuin viime kesänä. :) silloin ei oikeen kellään skulannu. Paitsi joillakin, no, lycka till :)

    • varokaaa

      Eniro on täysi kusetusfirma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe