Mulla on puhelimessa saunalahden datapaketti perus eli ei se rajaton vaan siitä seuraava. Uskallanko joikuspotin kautta tuolla liittymällä ladata kaksi elokuvaa?? Aattelin vaan onko mahdollista että tulee lisälaskua?? Kiitos asiallisista vastauksista!!
Joikuspot
8
222
Vastaukset
Eli mikä datapaketti sinulla siis on? Onko se tämän sivun
http://saunalahti.fi/gsm/mobiililaajakaistapaketti.php
MobiililaajakaistaPaketti Perus
ja Nettitikku E353 (0 €) 1 Mbit/s
9,90 €/kk
liittymä?- Apua Kaipaava!
Kyllä juuri toi mulla on!
Kyseisessä datapakettissa on rajoittamaton datasiirron määrä eli silloin voit surffailla niin paljon kuin haluat tuohon 9.90/kk hintaan.
Tosin nopeus on vain 1 mbit/s joten normaalipituisten elokuvien latautuminen saattaa kestää yli 3 tuntia.. Toivottavasti et lataa laittomasti elokuvia.- Apua Kaipaava!
Kiitos sulle!! Ei kun iTunesista latailen! :)
- Apua Kaipaava!
Apua Kaipaava! kirjoitti:
Kiitos sulle!! Ei kun iTunesista latailen! :)
Niin lisäyksenä vielä ipadini vaatii elokuvan lataamiseen wifi yhteyttä niin minulla ei ole muuta laitetta tuohon yhteyteen kuin N8 puhelimeni joikuspot!
- Fair vair
Apua Kaipaava! kirjoitti:
Niin lisäyksenä vielä ipadini vaatii elokuvan lataamiseen wifi yhteyttä niin minulla ei ole muuta laitetta tuohon yhteyteen kuin N8 puhelimeni joikuspot!
No seh
N on fiwi - Hoh hoh hoijjaaaa
Fair vair kirjoitti:
No seh
N on fiwiNiin on! Ei aloittaja sitä kysynytkään!
- Huoh, huooooh
Hoh hoh hoijjaaaa kirjoitti:
Niin on! Ei aloittaja sitä kysynytkään!
Kysyihän se, uskaltaako ladata, joiku on wifi eli jos on kiinteä niin uskaltaa, että semmosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696921
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622502- 562148
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621282Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957