Haukkuva koira puistossa

LapinkoiraPorokoira?

Jos koirasi haukkuu paljon, älä vie sitä puistoon klo 22- 07 välisenä aikana. Se on luultavasti joka koirapuistossa sääntönä, ainakin niissä, jotka ovat lähellä asutusta.

Turussa Tonttumäen puistossa eräs nainen ulkoiluttaa todella aikaisin kahta lapin-/porokoiraa, jotka haukkuvat vimmatusti. Lähellä on paljon asutusta, ja joskus puisto onkin ollut lopetusuhan alla juuri metelihaittojen takia.
Nyt siis kaikkien meidän puolesta, jotka tarvitsemme juuri sitä puistoa, esitän toivomuksen että tämä idiootti leidi alkaisi opetella tuntemaan kellon ja perehtyisi puiston järjestyssääntöihin. Myös olisi hyvä opetella huomioimaan kanssaihmisiä. Ja vielä, koirat voisi kouluttaa.

Terveisin, toinen puistoilija

4

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munseropieiräksytä

      etkö sä voi ihan henk koht mennä sanoo sille muijalle sinne puistoon ton, menis ehkä paremmin kaaliin, ku näät tai kuulet et se on siel seuraavan kerran ni kipikipi puistoon... ja joo noi porokoirat on rasittavia räksyttäjiä, ite lähen puistosta ku ne tulee meidän puistoon, itse en vaa yksinkertasesti jaksa räksyttäjiä....

    • aloittaj

      Kuulema hänelle on sanottu, enkä itse ookaan ollu paikalla nyt viikkoon, et en tiiä onko sanoma menny perille. Jos meno jatkuu, ilman muuta sanon. Tuskin hän on kuitenkaan ainut idiootti Suomessa, on siis ihan hyvä vähän laajemminkin asiaa kommentoida.
      Eimunkaankoiraräksytä.

    • Vai että sanomaan?!

      En minä ainakaan haluaisi aamulla aikaisin koiran räksytykseen herättyäni lähteä sinne sanomaan yhtään mitään. Eikö aikuisen ihmisen oma järki sano, ettei siihen aikaan koiria haukuteta asutuksen lähellä. Ala siinä sitten vetää vaatetta niskaan väsyneenä ja mee sanomaan jollekin umpiolle, et älä räksytytä koirias. Luuletko että niin tyhmä ihminen puhetta edes uskoisi?
      Paras ois muiden puistoilijoiden sanoa semmoiselle. Ite en haluais että meidän puisto sujettais yhden ääliön takia, sanokaa siis muut puistoilijat, että alkaa käyttäytymään kunnolla, muuten kaikki menettävät oman tutun puistonsa!

    • 15+2

      meidänkin koira haukkuu puistossa, hihnassa ei hauku, eikä kotona. mutta puistossa haukkuu (lintukoira) juuri tämän takia, kanssaihmisiäni ajatellen käytän koiran (vähän työajoista riippuen) 12-14 välisenä aikana puistossa.
      olen kyllä samaa mieltä että jos oma koira haukkuu, siinä on ajavaa rotua(jolloin tuo haukkuminen on lähes mahdotonta kouluttaa pois) niin pitää mennä inhimillisiin aikoihin sinne puistoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe