O: Asuntovaunu Solifer Artic 500L -84

markuskama

Siistikuntoinen, hyvin pidetty kuiva vaunu. Nestekiertolämmitys kaasulla ja sähköllä. Kevyt ja rauhallinen vedettävä. Mukaan kaasupullo, akku, portapotti, vararengas, vetopeilit, vesisäiliöt yms tarvittavat.
Hinta: 2800
Yhteystiedot: Markus Kämäräinen, Lempäälä. 040-1527665

3

471

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avioeron jälkeen asunnoton vaikken ole edes pulloon tarttunut, tämä per..leen Suomen "hyvinvointi-yhteiskunta" kun teki KELA:n puolelta kahdenpäivän sisään kaksi päätöstä jotka mullistivat elämäni totaalisesti siten jotta taistelen nuoden paradoksaalisten päätösten kanssa tällähaavaa jo vakuutusoikeudessa saakka ja päätöstä odotellessa hiljalleen.
      Niin, olen kolmen selkäleikkauksen jälkeen kuntoutumassa ja siis KELA:n mielestä näemmä samanaikaisesti sekä työkyvytön että työkykyinen, pitkä tarina.. Kysynkin nyt siis ihmisenä ihmiseltä, jotta onnistuisiko asuntovaunua ostaa osamaksulla ? Minulla jo luottotiedoissa merkintää, mutta kauppakirja-sopimukseen voisi merkitä puhtaalla Suomen kielellä jottei vaunu siirry uuden omistajan nimiin ennenkuin kauppasumma on kokonaan maksettu !
      Tuollatavoin kauppa olisi siis Teille riskitön, jos jää kuukausimaksu maksamatta niin et ole hävinnyt mitään, ja yhtäkaikki pyrin siehen jotta vaunu olisi maksettu kokonaisuudessaan mahdollisimman pikaisesti. Kunhan ruokaraha jää kuukausittain niin lopun voisin sijoittaa vaunun maksamiseen.
      Ilmoittanette ystävällisesti onko meillä mahdollisuutta päästä kauppoihin, kiitos.
      Yst.Terv: Jan Grönman 046-9000 560

    • Avioeron jälkeen asunnoton vaikken ole edes pulloon tarttunut, tämä per..leen Suomen "hyvinvointi-yhteiskunta" kun teki KELA:n puolelta kahdenpäivän sisään kaksi päätöstä jotka mullistivat elämäni totaalisesti siten jotta taistelen nuoden paradoksaalisten päätösten kanssa tällähaavaa jo vakuutusoikeudessa saakka ja päätöstä odotellessa hiljalleen.
      Niin, olen kolmen selkäleikkauksen jälkeen kuntoutumassa ja siis KELA:n mielestä näemmä samanaikaisesti sekä työkyvytön että työkykyinen, pitkä tarina.. Kysynkin nyt siis ihmisenä ihmiseltä, jotta onnistuisiko asuntovaunua ostaa osamaksulla ? Minulla jo luottotiedoissa merkintää, mutta kauppakirja-sopimukseen voisi merkitä puhtaalla Suomen kielellä jottei vaunu siirry uuden omistajan nimiin ennenkuin kauppasumma on kokonaan maksettu !
      Tuollatavoin kauppa olisi siis Teille riskitön, jos jää kuukausimaksu maksamatta niin et ole hävinnyt mitään, ja yhtäkaikki pyrin siehen jotta vaunu olisi maksettu kokonaisuudessaan mahdollisimman pikaisesti. Kunhan ruokaraha jää kuukausittain niin lopun voisin sijoittaa vaunun maksamiseen.
      Ilmoittanette ystävällisesti onko meillä mahdollisuutta päästä kauppoihin, kiitos.
      Yst.Terv: Jan Grönman 046-9000 560

      • PS-miehet ja -naiset

        Tällaista on miehen tie nyky-Suomessa. On vain muistettava seuraavissa vaaleissa, mitkä puolueet ovat hallituksissa ministeripalkoilla istuksien taanneet, ettei mikään ole muuttunut sitten 90-luvun lamahallitusten.
        Toivon parempaa onnea ja valveutunutta äänestystä aktiiviseen muutokseen!
        terv. PS-mies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      92
      8119
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      68
      2412
    3. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      20
      1373
    4. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      51
      1262
    5. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      32
      1064
    6. Niin hyvä olo on

      kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
      Ikävä
      21
      953
    7. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      86
      949
    8. Nyt hylkään ajatuksen

      Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
      Tunteet
      50
      866
    9. Olipa outo uni

      Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
      Ikävä
      43
      858
    10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

      Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
      Maailman menoa
      19
      751
    Aihe