Olisi pitäny olla osallistumatta erään ison kauppaketjun kilpailuun. Kävi nimittäin niin että voitin matkan Filipiineille. En ole koskaan ollut lentokoneessa ja en tiedä miten siellä lentoasemalla toimitaan. Lentolipussa on monta numerosarjaa eri koneenvaihtokentille. Vaihtoja on kaksi ja kolme eri lentoyhtiötä. Ja sitten vielä se lähtöselvitys. En kuitenkaan hylkää matkaa koska se voi olla ainua mahdollisuus. Joten, saa nähdä miten siinä savotassa käy.
Täysin hukassa ?
löydänkö kotiin
4
246
Vastaukset
- Junly
Voithan aina yrittää myydä sen matkan. Voisi olla Sinulle helpompaa, jos tuntuu hyppäys tuntemattomaan Sinulle lähes mahdottomalta. Säästyt ylimääräiseltä stressiltä, jos et ole seikkailijaluonne ja voit käyttää rahat Sinulle mieluisaimpaan paikkaan.
- filipina
täällä olisi ehdokas (nainen) kuka voisi ostaa lippusi, koska olen sinne joka tapauksessa lähdössä vielä tänä vuonna!! ??
- löydänkö kotiin
Lippu on henkilökohtainen joten pakko lähteä itse.
- filipina
ootko ottanu selvää mistään että oisko mtn mahista vaihtaa siihen nimeä??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3594588Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482598Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822196- 1451760
- 311310
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441292- 411283
- 791161
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3461147Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029