Jos tuolle välille on jollain mukavalla naisihmisellä kyydin tarvetta 4.8. niin ottakaahan yhteyksiä. Otan siis mielellään vain yhden kyytiläisen, kun en ole varma joudunko kuljettamaan autossa enempi tavaraa. Silloin ei mahdu kuin pelkääjän paikalle kyytiläinen, nin en lupaile turhia. Takaisin pääsee 6.8. kun palaan samaa reittiä.
Lähinnä juttuseuraa matkalle ja paussikahville olisi mukava saada mutta jos innostut niin tarjoan majapaikankin Kuusamossa... :)
Kyytiä tarjolla Jyväskylä-Kuusamo välille
6
267
Vastaukset
- Toisessa suunnassa
Yrittänyttä ei laiteta ;-)
Ja tosiaan ei mitään velvoitteita maksujen suhteen. Kunhan hyppää kyytiin. Bensaa menee joka tapauksessa - ajoin sitten itsekseen tai matkaseuran kera... :)
- Mitzi81
Mie olisin voinu tullakki mutta kun pitää lähteä jo perjantaina... :(
Tuo majotus etenkin kuulosti kivalta... ;) - Fistfucking
Jaahas, taas joku säälittävä peräkammarinpoika vonkaa pesää...
- TinnuB
Meeppä sie tyrkkimään sitä nyrkkiä sinne nimimerkkiis - ei kaikki kato oo sellasia kun sinä että pitää vonkaa... eikä mun mielestä tossa ilmotuksessa mitään vonkua ole. Kaverihan haluaa vaan seuraa. Lähtisin ite jos olisin seudulle menossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571400Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873