Olisi hienoja vanhoja ja uusia automobiiliosia tarjolla jos vain saisi myyntipaikan markkinoilta. Miksi asia ehdään niin vaikeaksi ?
[email protected]
Juthbacka Markkinat
11
6018
Vastaukset 11
- Vakiokävijä
Mites sielläpäin on sadellut? Ajattelin vaan, että mahtaako pellot kestää autojen parkkeerausta? Siinä ollaankin kusessa, jos ei pelloille voi parkkeerata..
- km
Kannattaakohan paikanpäälle tulla paljon ennen virallista alkamisaikaa.
Monenko aikaan myyjiä alkaa olla paikalla perjantaina?- vakkari1
ensimmäiset myyjät laittavat tavaroita esille jo torstaina, ja perjantai aamuna
on jo täysi kuhina. ei noista virallisista ajoista kannata välittää:) - Anonyymi
Myynti alkaa aina heti aamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myynti alkaa aina heti aamusta.
Koska markkinat on seuraavan kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska markkinat on seuraavan kerran?
Juthbackan markkinat on aina elokuun toiseksi viimeisenä viikonloppuna. Toisin sanoen viikko ennen venetsialaisia.
- Anonyymi
Onko markkinoilla tavaraa eli tavaramarkkinat? Onko onko?
- Anonyymi
Hienoa markkinointia markkinoilla ?!
- Anonyymi
Onko markkinat tänä vuonna? Innostaisi tulla paikan päälle ja paikalla
- Anonyymi
Onko markkinat jo ollu? Missään ei ole tietoa?!
- Anonyymi00011
Hiphei, onko markkinat tänä vuonna.? Muutan kesäksi Pietarsaareen ,olisko kesäkollia tai kimmaa suhtnormaalille stadin nahkikselle . Voitaisiin mennä vaikka markkinoille(kin) .Minulla tavara sinulla markkina .Olisiko paikallaan pieni iltanuotio. Meren äärellä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540