Olisi hienoja vanhoja ja uusia automobiiliosia tarjolla jos vain saisi myyntipaikan markkinoilta. Miksi asia ehdään niin vaikeaksi ?
[email protected]
Juthbacka Markkinat
11
6014
Vastaukset
- Vakiokävijä
Mites sielläpäin on sadellut? Ajattelin vaan, että mahtaako pellot kestää autojen parkkeerausta? Siinä ollaankin kusessa, jos ei pelloille voi parkkeerata..
- km
Kannattaakohan paikanpäälle tulla paljon ennen virallista alkamisaikaa.
Monenko aikaan myyjiä alkaa olla paikalla perjantaina?- vakkari1
ensimmäiset myyjät laittavat tavaroita esille jo torstaina, ja perjantai aamuna
on jo täysi kuhina. ei noista virallisista ajoista kannata välittää:) - Anonyymi
Myynti alkaa aina heti aamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myynti alkaa aina heti aamusta.
Koska markkinat on seuraavan kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska markkinat on seuraavan kerran?
Juthbackan markkinat on aina elokuun toiseksi viimeisenä viikonloppuna. Toisin sanoen viikko ennen venetsialaisia.
- Anonyymi
Onko markkinoilla tavaraa eli tavaramarkkinat? Onko onko?
- Anonyymi
Hienoa markkinointia markkinoilla ?!
- Anonyymi
Onko markkinat tänä vuonna? Innostaisi tulla paikan päälle ja paikalla
- Anonyymi
Onko markkinat jo ollu? Missään ei ole tietoa?!
- Anonyymi00011
Hiphei, onko markkinat tänä vuonna.? Muutan kesäksi Pietarsaareen ,olisko kesäkollia tai kimmaa suhtnormaalille stadin nahkikselle . Voitaisiin mennä vaikka markkinoille(kin) .Minulla tavara sinulla markkina .Olisiko paikallaan pieni iltanuotio. Meren äärellä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162749- 39739
- 49700
- 52571
- 116568
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531