Nyt tarvii apuja! Jostain syystä muut ihmiset eivät pääse minecraft-serverilleni. Olen yrittänyt kaikken tehdä asian eteen, mutta en keksi enää mitään missä voisi olla vikaa.
Olen tehnyt portit minecraftserveriin että Tunggleen, ne on tarkistettu ja kaiken pitäis olla kunnossa. Numerot on oikein ja TCP UDP valittuna.
Uusin versio Javasta on ja uusin versio serveristä on.
oma IP on vaihdettu staattiseksi.
Palomuurissa olen käynyt sallimassa kaiken toiminnan mikä liittyy Tunngleen tai serveriin.
Enpä oikein enää keksi mitään. Itse kyllä pääsen serverille sisään ongelmitta mutta kaverit eivät pääse. Osaako kukaan auttaa, onko kokemuksia? Onko mulle vain sattunut joku nolo moka?
Minecraft serveri ei toimi?
9
2042
Vastaukset 9
- apuaaaaaaaaaaa
mulle on käyny just samallai ja tarttisin kans apua.
- Kana Kana®
Noobzz
- moikka
haluun jossain ylläpidoks
- PikkuPoika3
mun minecraft serveriiin ei pääse sit se sanoo et [SEVERE] wrong location! qi ['chicken' /3428 1='world', x=-38,85, y=69,00, z=27,00 mäkään en pääse sinne eikä kukaan muukaan.
- Joku näistä?
Kun annat kavereillesi Serverin ip annatko sen cmd:stä vai www.whatismyip.com
Oletko laittanut IPv4 osoitteesi server.properties tiedostoon kohtaan server ip?
Tuleeko mitään erroreita serverin käynnistyessä? Esim: failed to bind a port? - avutonlaiskapaska
Jos oot noin avuton niin käytä hamachia. Jokasen laiskan paskan ja avuttoman jonnen ystävä.
- mineman3
mulla rulee failed to bind a port jos laitan www.whatismyip.com:ista.
jos laitan cmd:stä käynnistyy ja kaikilla lukee cannot connect to server - jesse468
minecraft ei toimi mitä teen
- joku123456789
mitä teen jos se valittaa että "not authentic with minecraft.net"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811204
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä29875Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19735- 46609
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13587Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja180562Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13540Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123530On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460- 26448