Nyt tarvii apuja! Jostain syystä muut ihmiset eivät pääse minecraft-serverilleni. Olen yrittänyt kaikken tehdä asian eteen, mutta en keksi enää mitään missä voisi olla vikaa.
Olen tehnyt portit minecraftserveriin että Tunggleen, ne on tarkistettu ja kaiken pitäis olla kunnossa. Numerot on oikein ja TCP UDP valittuna.
Uusin versio Javasta on ja uusin versio serveristä on.
oma IP on vaihdettu staattiseksi.
Palomuurissa olen käynyt sallimassa kaiken toiminnan mikä liittyy Tunngleen tai serveriin.
Enpä oikein enää keksi mitään. Itse kyllä pääsen serverille sisään ongelmitta mutta kaverit eivät pääse. Osaako kukaan auttaa, onko kokemuksia? Onko mulle vain sattunut joku nolo moka?
Minecraft serveri ei toimi?
9
1812
Vastaukset
- apuaaaaaaaaaaa
mulle on käyny just samallai ja tarttisin kans apua.
- Kana Kana®
Noobzz
- moikka
haluun jossain ylläpidoks
- PikkuPoika3
mun minecraft serveriiin ei pääse sit se sanoo et [SEVERE] wrong location! qi ['chicken' /3428 1='world', x=-38,85, y=69,00, z=27,00 mäkään en pääse sinne eikä kukaan muukaan.
- Joku näistä?
Kun annat kavereillesi Serverin ip annatko sen cmd:stä vai www.whatismyip.com
Oletko laittanut IPv4 osoitteesi server.properties tiedostoon kohtaan server ip?
Tuleeko mitään erroreita serverin käynnistyessä? Esim: failed to bind a port? - avutonlaiskapaska
Jos oot noin avuton niin käytä hamachia. Jokasen laiskan paskan ja avuttoman jonnen ystävä.
- mineman3
mulla rulee failed to bind a port jos laitan www.whatismyip.com:ista.
jos laitan cmd:stä käynnistyy ja kaikilla lukee cannot connect to server - jesse468
minecraft ei toimi mitä teen
- joku123456789
mitä teen jos se valittaa että "not authentic with minecraft.net"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067