Aino Kassinen

asiasta kiinnostunut

Aino Kassinen (1900-1977) oli Suomen tunnetuin selvänäkijä. Onko täällä palstalla ihmisiä, jotka ovat aikoinaan käyneet Kassisen vastaanotolla Helsingissä? Tai onko joku tuttavanne käynyt? Kävivätkö Ainon ennustukset toteen? Sen perusteella mitä olen Ainosta lukenut, niin todella monet hänen ennustuksistaan kävivät toteen hämmästyttävän tarkasti.

20

7667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkigaam

      1967 syksyllä meitä oli 3 tyttöä jotka aamun varhaisena hetkenä kipitimme yrjönkadulle kuuntelemaan enteitään.
      Kysessäni kadonneesta henkilöstä hän mulkaisi kulmiensa alta sanoen: se tulee. Samalla näin tiiliseinän jonka sisältä astui selkä minuun päin sivuaskeleella ulos tuo kysymäni mies. Ja totta totisesti hän tuli ½v kuluttua kiven sisältä.
      Ainolla oli essu jonka helmassa seteleitä siihen piti laittaa rahaa. Muuta hän ei minulle sanonut, enkä kysynyt.
      Leilan tullessa luotaan sanoi: Ei se mitään tiennyt sanoi minusta tulevan onnellinen sitten kun perustan kanalan. Seuraavana kesänä Leila tapettiin (arabian säkkimurha)
      Aino mainosti itseään tavalla jota voisin kutsua moraalittomaksi...
      Sillä hetkellä edessään olin parempi näkijä kuin hän. Helppohan tuollaiseen kysymykseeni on vastata- se tulee.

    • Muisti

      En käynyt vastaanotolla, mutta on jäänyt pari ennustusta mieleen häneltä. jotka julkaistiin jossain aikakauslehdessä -70 luvulla: Neuvostoliitto lakkaa olemasta, (tämähän tosiaan toteutui sittemmin), Amerikka häviää tai tuhoutuu (ei vielä ole toteutunut) ja lisäksi ennusti muhamettilaisuuden ottavan vallan Pohjois-Afrikassa ja euroopan olevan vaarassa tämän takia (taitaapi juuri olla meneillään).
      Jostain Seura, Apu ym lehden vanhoista numeroista nämä tekstit löytyy.

      • Muhamettilaisuus on kylläkin ollut vallassa Pohjois-Afrikassa jo 600-luvulta jKr. joten sellaista asiaa on turha ennustellakaan.


      • Neuvostoliiton hajoamisen ennusti jopa vuoden tarkkuudella suomalainen nimim. Jean Jovaliste 1970-l. julkaistussa kirjassaan Nostradamuksesta.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Neuvostoliiton hajoamisen ennusti jopa vuoden tarkkuudella suomalainen nimim. Jean Jovaliste 1970-l. julkaistussa kirjassaan Nostradamuksesta.

        Samoin guru Lobsang Rampa sanoi todistettavasti jo 70-luvulla, että Neuvostoliitto katoaa noin 1990-91


    • pahaaon

      Joo ja länsiraja ei tule pitämään, maahanmuuttajat. Pommit paukkuu kaduilla ja väkivalta joukot alkaa pörrätä. turvallisuus kärsii.

      • pysynerossaheistä

        NL natisi jo tuolloin 70-luvulla liitoksissaan ja ei siinä Kassisia tarvinnut olla, kun se tiedettiin. Kyllä paholainenkin tietää tulevaista enemmän kuin ihminen. Saatanan voimasta selvänäkijät povaavat.


    • ennustanut1

      Itsekin merkkejä lukeneena kyllä totean, että nykymuotoinen Amerikka vielä hajoaa. Se voi toteutua monella lailla, eikä se tapahdu äkkiä, ei ainakaan vielä lähivuosina. Mutta Trump on yksi merkki "liitoksestaan natisuttajasta". Lopulta Amerikka ei ole niin vahva kuin nyt näyttää, ja sen sisällä on paljon ristiriitoja, jotka näyttävät toiselta kuin ovatkaan, siis "päälle päin".
      Martin Luther King on se amerikkalaisuuden ihanne, ihmisiä pitää arvottaa heidät tekojensa ja ajatuksiensa mukaan eikä rodun, taustan, tai etenkään rikkauksien mukaan. Kun Amerikka muuttuu kapitalismista kohti tasa-arvoa, niin se tulee aiheuttamaan näennäisesti paljon sekasortoa, ja tämä tapahtuma on todellakin pitkäaikainen, ei siis tapahdu yhdessä hetkessä.

    • wdxcgqw

      Noita-akka oli tämä Kassinen.

    • ainonhautajatattarisuo

      Miten kuoli aino Kassinen. On monenlaista juttua siitäkin? Kirjoitakaa tänne!

    • ei.mennyt.putkeen

      Kassi-Aino ennusti että Näsinneula kaatuu avajaisissaan. Vaan pystyssäpä se näytti edelleen jöpöttävän kun kerran ohi ajelin.

    • Olimitenoli

      Oliko Aino Kassinen Katto Kassisen sisko?

    • 1970-luvulta

      Minä laitoin joskus 70-luvun alkupuoliskolla hänelle kysymyksiä kirjeitse, sellaisia nuoren tytön kysymyksiä. Minulla oli lapsellinen haave, että löytäisin miehen, joka soittaa "rautalankabändissä". Kysyin häneltä, että saanko sellaisen miehen. Hän vastasi, että miehesi tulee soittamaan sinfoniaorkesterissa. Kun tapasin tulevan mieheni, hän ei ollut silloin muusikko eikä edes kertonut aiemmasta jo lopettamastaan soittoharrastuksesta. Hän meni seurustelumme alkuvaiheessa opiskelemaan klassista soitinta musiikkikorkeakouluun, soitti ihan pienen hetken sinfoniaorkesterissakin ja koko uransa on ollut muusikkona ja musiikinopettajana. (Kassiselle ilmeisesti näyttäytyi hänen klassinen soittimensa, josta päätteli uran olevan sinfoniaorkesterissa). Sanoisin ennustusta oikeaksi sikäli.

      Hän sanoi minun olevan hyvä ihminen ja lisäsi, että kaikkea tulee rakastaa, eläinten ja ihmisten lisäksi myös kasvimaailmaa ja luontoa. Asia, mikä hieman ihmetytti, oli hänen kuoreen mukaan laittamansa tanssistudion mainos. Hän ilmeisesti oli jotenkin nähnyt sen, mistä silloin nautin eniten eli joraamisesta, discotanssista. Ilmeisesti hänestä minun olisi kannattanut opiskella sitä, ja ehkä se olisi ollut mahdollinen uravalintakin. Siitä ei ollut mitään mainintaa kirjeessä, vain se esite.

      Kyllä hänen ennustuksensa voi sanoa pitäneen paikkansa minunkin kohdallani.

    • Aimo.Pussinen

      Just luin hänestä kertovan kirjan. Kovasti oli kyllä kuulemma tiennyt, vaikka viimeisinä aikoinaan ei tiennyt yhtään mitään, sen ehdin seuraamaan ennen kuolemaansa. Kirjassa oli lopussa hänen ennustuksiaan tulevaisuuteen. Ei ollut osunut oikeaan puoletkaan! Eli ei se mitään tiennyt.

      • VapaaKatsomaan

        Tulevaisuutta voi jokainen itse muuttaa ja olisi syytäkin, tekemällä parempia valintoja. Sisäisiä maailmoja ja tuntemuksia voi myös ihmismielen mielikuvituksen ansiosta nähdä olentoina ja muotoina. Siksi näkijän oma tulkinta ja sanoiksi kääntäminen voi olla "sarjakuvamaista", mutta symbolien läpi voi ehkä nähdä totuuden mikä sanontaan sisältyi. Abstraktia. Ihmisiä näkijätkin on, joten ei kannata antaa toiselle valtaa oman elämän suunnan valinnassa.


    • Anonyymi

      Olen nyt 64-vuotias. Kävin Aino Kassisen luona noin 20-vuotiaana. Sitä enää muista mitä hän ennusti, mutta siellä käynti jäi mieleen.

      Kesäterveisin Anne Stenman
      Kannelmäki, Helsinki

      • Anonyymi

        Ok, Anne.


    • Anonyymi

      Ainakin nuo Kassisen jutut USAn hajoamisesta ja islamin tunkeutumisesta Eurooppaan tuntuvat etenevän päivä päivältä.

    • Anonyymi

      Kassinen jakaa mielipiteitä ja perättömiäkin väitteitä hänestä on. Esimerkiksi tässäkin keskustelussa mainittu Näsinneulan kaatumisennustus lienee perusteeton huhu, vai löytyykö sille joku lähde?

      Yle julkaisee audiopätkän Kassisesta, se on kuunneltavissa 1.7.2024

      https://areena.yle.fi/podcastit/1-70717933

      🤔

    • Anonyymi

      Eikös Aino Kassinen ennustanut, että Tre Näsineula sortuu "ennen avajaisia". Ei toutunut, niin muutti ennustusta, että "vuosi avajaisten jälkeen"... Sitten "2 vuotta avajaisten jälkeen".

      Kaikki arvotus siitä huolimatta. Varmaan oli pätevä lajissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe