Laitoin tämän jo tuonne viihde/musiikki osastolle, mutta olisiko tämä parempi paikka tavoittaa lasten musiikista tietäviä?
Lainasin kirjastosta ison pinon perinteisiä lastenlaululevyjä, mutta niissä kaikissa oli yhteinen ongelma. Suurin osa lauluista oli pienten lasten laulamia ja siksi melkoista lässytystä ja epäselvää kuunneltavaa.
Nyt kaivataankin vinkkejä perinteisistä lastenlaululevyistä, jotka olisi isompien lasten tai mielellään aikuisten laulamia.
Esimerkiksi Anni tannin leikkilaulu-cd:t sisältävät paljon ihania, perinteisiä, lyhyitä lauluja, mutta ovat pienten lasten laulamia. Nyt etsitään siis vastaavia kappaleita selkeämmin laulettuina.
Kiitos, jos joku osaa neuvoa.
Perinteisiä lastenlauluja
Kummitäti pulassa
1
474
Vastaukset
- sa
Lasetn parhaat kirjat kirja ja Cd, useita löytyy, esim Laula laula lapseni ja Kas metsämökin ikkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248