Kreikan rauhallisuudesta...

bafyskof

http://www.hs.fi/ulkomaat/Järjestö Kypäräpäiset rasistit kylvävät väkivaltaa Kreikassa/a1305582177524

Väkivalta on kohdistunut ulkomaalaisilta näyttäviin ihmisiin, eli Kreikassa olet ihan ok jos näytät paikalliselta.

9

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikosi

      Onko jutussa mainittu pakolaisvirrat Afrikasta, Aasiasta ja Lähi-idästä, on. Onko kuvassa henkilöitä jostain niistä maista, on.Onko Kreikassa laittomia siirtolaisia noin miljoona, on. Kohdistuuko tämä väkivalta näihin laittomiin siirtolaisiin, kohdistuu. Onko Suomessa rasisteja, ON. Onko täällä väkivaltaisia yhteenottoja rasistien ja maahanmuuttajien välillä. ON.

      Turha yrittää mustamaalata tällä asialla, ihan samalaista on kaikissa euroopan maissa, ääriaineksia löytyy.

      • pääkaupunkilainen

        No ei todellakaan ole. Missä olet Suomessa nähnyt tai kokenut vastaavaa? ei missään.


      • ikosi
        pääkaupunkilainen kirjoitti:

        No ei todellakaan ole. Missä olet Suomessa nähnyt tai kokenut vastaavaa? ei missään.

        Kokenut en ole sillä en ole rasisti enkä maahanmuuttaja.

        Vähän väliä niistä uutisoidaan, tapahtuu ympäri Suomea.
        "pääkaupunkilainen" mukamas, eihän siellä koskaan ole mitään kärhämiä maahanmuuttajien ja maaltamuuttaneiden pääkaupunkilaisten välillä, hah salli mun nauraa....


      • maalainen
        pääkaupunkilainen kirjoitti:

        No ei todellakaan ole. Missä olet Suomessa nähnyt tai kokenut vastaavaa? ei missään.

        Suomessa ei tarvi olla ulkomaalainen riittaa etta olet suomalainen kun joudut vastaavaan kohteluun,


    • vastaaja vaan

      Jaa, mulla on sitten toivoa saada olla rauhassa rähinöiltä krekujen taholta. Olettavat että olen sikäläinen, tullut lomailemaan jostain , juuret Kreikassa.
      Linkkiä en vielä avannut.

    • Tietoa Kreikasta

      Aloittaja ei näköjään tiedä, mitä jutulla tarkoitetaan, kun sitä ei selvästi sanota.

    • KPHTOS

      Kreikassa on todellakin ainakin miljoona laitonta maahanmuuttajaa ja lisää tulee joka päivä Aasiasta ja Afrikasta ja Albaniasta. Kreikassa on myös erittäin aktiivinen ja vahva kansallissosialistinen puolue sekä lisäksi suuri joukko anarkisteja. Tietyissä osissa Ateenaa ja Thessalonikia rasistiset yhteenotot ovat tavallisia ja päivittäisiä. Rasismi ei kohdistu turisteihin vaan laittomiin maahanmuuttajiin. Turistin on kuitenkin syytä varoa suurissa kaupungeissa ja nykyään myös joissakin turistikohteissa taskuvarkaita, jotka ovat yleensä juuri näitä laittomasti maahan tulleita tai sitten Romanian ja Bulgarian romaneja. Sanoisin, että suomalaisella on yhtä vaarallista liikkua Helsingin Kampissa tai Itäkeskuksessa kuin missään Kreikassa.

      • kerro kerro kuvastin

        Kreikanvastainen hysteerikko on ollut hetken lataamassa akkujaan ja on taas täynnä virtaa!


    • bafyskof+

      Suomessa jos olet suomalainen ja liikut iltaisin voit saada turpaan tai joku sinut ampuu hengilta kun tulet kuppilasta ulos , Ei ole edes turvallista olla suomalainen suomessa saati sitten ulkomaalainen. Tai metrossa saa kirveesta paahan. Juttuja loytaa paljon , Lahde kaveri porukassa juhlimaan niin usein paatteksi joku tappaa jonkun. Lapset kouluissa voivat paasta hengestaan . Kauppakeskuksissa voi olla pommi-isku. Ja niin edelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe