Miksi ylläpito ei laita banniin häiriköitä ?

Kotkapalsta

Olen ilmoittanut lukemattomia kertoja ( yhden päivänä aikana jopa viisi kertaa ) samasta häiriköstä, joka käyttää muiden nimimerkkejä sekä myös nimiä eräällä paikkakuntapalstalla. Kyseinen paikkakunta palsta on lähes kokonaan hiljentynyt saman häirikön takia ja jos teille laittaa sähköisen palauteilmoituksen niin siihen ei reagoida mitenkään. Miksi ? Onko sitten oikea tapa, että palkkaan hakkerit ottamaan selville kyseisen häirikön ja sen jälkeen menen itse hoitelemaan häirikön koska te ette asian eteen tee mitään.

Suomi24 voisi ottaa pakollisen rekisteröinnin käyttöön, jotta kyseiset palstaterroristit saadaan kuriin.

12

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkapalsta

      Lisäksi toivoisin, että suomi24 muuttuisi k-18 vuotiaiden palstaksi.

      • Miten se onnistuu ?

        Olen täysin samaa mieltä.


      • ällöttävää.

    • Hei,

      Kiitos ajatuksistasi. Jätä ihmeessä palautetta tarkemmin: mikä paikkakuntapalsta ja mikä nimimerkki. Jos et halua jättää palautetta julkisesti, tee se palautelomakkeen kautta http://www.suomi24.fi/palaute/lomake. Tällöin pääsemme selvittämään asiaa ja voimme puuttua siihen.

      Pakkorekisteröitymistä ei ole näillä näkymin tulossa, sillä pidämme tärkeänä, että kaikki voivat osallistua keskusteluun.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • Lähetin eilen palautetta, mutta miinustelija senkun jatkaa kiusantekoaan.


      • Kotkapalsta

        Hei, en ole käynnyt tällä sivulla, koska täällä harvoin vieraillaan. Kyse on paikkakunnat ja Kotka. Häirikkö käyttää nimimerkkejä mm Atro, Arto Hirvikärpänen ja laittaa lukemattomia aloituksia päivtitäin. Kyseisellä palstalla monet esiintyivät jopa omilla nimillään, mutta ovat saanneet jopa perheisiin kohdistuvaa häirintää ja uhkailua. Rikosilmoitukset ei juuri auta ja henkilö vain jatkaa sabotaasiaan.

        Nyt kun on tulossa kunnallisvaalit niin monen pelko on, että häirikkö käy uusien henkilöiden kimppuun hyvin loukkaavilla herjajutuillaan kyseisellä palstalla. Eräs valtuutettu kertoi minulle, että hänen perheasioitaan oli tuotu palstalle kun oli esiintynyt omalla nimellään. Siksipä esm monet ei edes uskalla asettua ehdokkaiksi, koska on suuri todennäköisyys joutua kyseisen henkilön häirinnän kohteeksi.


      • ällöä.

        Hah hah haa. Tällä häiriköllä riittää noita nimimerkkejä.

        On muuten vaan yksi ja sama tyyppi kaikilla palstoilla!Kehtaa vielä itse valittaa.


    • Jotain rajaa

      Hyvä ehdotus.Vakiohäiriköille se kuuluisi tulla nopeammin

      • ???

      • Jotain rajaa
        ??? kirjoitti:

        Häirikkö täällä itse kyselee.
        Jotain rajaa sentään.Nuorten palsta on oikea kaatopaikka!!!Tällaisia juttuja.........http://keskustelu.suomi24.fi/node/10861153

        Miksi ylläpito ei tee mitään?

        Tarkoitin vakiohäiriköille yleesä oli palsta mikä hyvänsä.En huomannut aloituksessa mitään Nuorten palstaan viittaavaa.


    • Maataloustuki

      Koskas tuo vuosia vapaasti maataloustuki palstalla mesonut häirikkö saadaan pois pelistä.
      Jos ei saa niin viisainta lopettaa koko palsta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      45
      3580
    2. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      60
      2204
    3. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      70
      1499
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1278
    5. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      128
      1272
    6. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      225
      1246
    7. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      15
      1022
    8. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      20
      925
    9. Mikä kaivatussasi kiehtoo?

      Äly vai ulkonäkö
      Ikävä
      27
      868
    10. Ihan älyttömän halvalla omakotitaloja myynnissä

      Vilkaisin pitkästä aikaa etuovea, näyttää olevan maakunnissa tosi hyväkuntoisiakin taloja ihan pilkkahinnalla myynnissä.
      Sinkut
      141
      846
    Aihe