Haluamme vuokrata mökin/huvilan muutamaksi päiväksi-viikoksi elokuussa.
Majoitus 2 henkilölle, puusauna, laituri, hyvä ranta ja grillauspaikka plussaa! Vuokraus ajankohta ei tarvitse olla viikonloppu.
Sähkö ja sisäwc olisi mukava lisä. Asumme pks:lla.
Haemme mukavaa paikkaa, missä viettää lomaa. Ehkä mökki on omasi, mitä vuokraat harvakseltaan taikka et yleensä vuokraa, tässä tilaisuus! Kodinomaisuus plussaa! Olemme turvallisuusalalla. Ökyhintoja emme ole valmiita maksamaan.
Ota yhteyttä: [email protected]
Halutaan vuokrata mökki/huvila elokuussa!
8
378
Vastaukset
- ElinaSu
ma 30.7 - su 5.8 ja ke 8.8 - ma 20.8 välille etsitään vielä mökkiä! Tarjoa!
- Mökki merenrannalla.
Minulla olisi mökki jota aina välillä vuokraan.
Mitä olisit valmis viikosta maksamaan,
kun kuitenkin tasoa pitää olla? - Oma mökki
Mökki tarjolla Saimaanrannalla Pihlajavesi, läh. puh.0505940192, tori.fi on myös ilmoitus. Terv. VY
- myhis68
Hei,Laukaasta löytyisi Villa Majala niminen paikka. Googlettamalla mökin nimellä löydät lisä infoa kohteesta. Elokuussa hyvin tilaa
Pekka - mökki Saimaalla
Vaatimukset täyttävä mökki Punkaharjulla Saimaa, Pihlajavesi, tarkemmin puh.0505940192. Terv. VY
- Tereisiä myös sinnep
Vastasit sitten vuoden vanhaan kyselyyn :))))
- oma mökki
Mökki on Saimaan rannalla(Pihlajavesi) kaikki löytyy mitä etsitte, mökki ei ole varsinaisesti vuokramökki, mökki omassa käytössä, ilmoitus on tori.fi. jos kiinnostaa
lähemmin puh. 0505940192. Terveisin VY - Riku
Täällä vaihtoehto. Matkaa Turusta tai helsingistä 1 h
mökki palju
http://www.kolumbus.fi/riku.vihervaara/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136