Nissan Qashqai ilmastoinnin korjaus hinta yli 3000€

Pekka19544

Terve,

Autostani meni ilmastointi rikki ja se korjattiin Autokeskuksen toimesta. Hintaa korjaukselle tuli yli 3000€. Voiko nämä hinnat pitää paikkaansa vai vedättiinkö minua pahasti tässä korjauksessa. Nämä hinnat ovat laskusta:
- imastointi kompressori 1300€
-ilmastointiletkut yht. 700 €
- ilmastointikenno 810 €

Pystyykö joku näkemään nämä hinnat jostain? Tuntuu aivan uskomattoman kalliilta.

6

12356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autonero

Eiköhän tuo ole merkkikorjaamossa aivan perushuttua. Tässä tietysti kostautuu se, että persaukinen on ostanut auton ilmastoinnilla. Varaa on ollut vain Nisukkaan ja siellä kateet otetaan autojen vaatimista runsaista korjauksista.

• ylihintaiset reilust

Terve,letkut ja kenno on ainakin hinnoiteltu täysin yläkanttiin,1300 eur kompurasta on myös mielestäni liikaa koska täydellisen sarjan saa ilman alvia 1500 eurolla. Siellä on pari letkua niissä ei ole mitään ihmeellistä, 800 euron kennossa on varmaan 500eur liikaa. Ja todennäköisesti sinun tapauksessa ei vaihdettu mitään sähköja tai muita vain nuo osat.Lisäksi kaikki noi ei hajoa kerralla koskaan.

On voinut vain mennä letku rikki mutta on vaihdettu kaikki.Ehjän kompuran saa tarvittaessa 300-400eurolla purkuautosta joka toimii kuin uusi.

En olisi minä ainakaan maksanut

• Qirve.Alfred

Kerro nyt aloittaja Pekka autosi vuosimalli ja kilometrit,
      mahdolliset kolarit ja monesko omistaja olet.

tuohan on ryöstöhinta jos autosi on 4-vuotias tai nuorempi ja alle 150 000 km ajettu.

en ole autoalan tuntija, mutat kuluttajaoikeuksist tiedän jotain,

kenon muutamat saavat rikki vuodessa omien ajotapojensa johdosta, useimmila keno kestää koko auton iän, eikä se aina kuulu edes takuuseen.

kompressorin olisi pitänyt kestää ainakin 5 vuotta, ihmettellen,

Itsellä on ollut ja on nytkin Primeroita, ovat kaikkinene edullsia, hinta-koko huomioiden, mutta kyllä ovat monessa kohdin heikkoa laatua ja vikaherkkiä,
      uskon että Nissan on edellen Nissan ja Qashqai yhtä heikkolaatuinen, mutta komian ulkonäön saa edullisesti.

.

• ebay!!!!

Kompura 320e, kenno 95e ja letkut 50e maksoin ainakin itse kyseisistä roinista ja auto on Qashqai 1.5 dci. Kyllä sinua on kusettettu ja rajusti!!

• kalleankka...

Vie kuluttaja-asiamiehelle juttu. Haisee petiokselta. Tee ensin reklamaatio kirjallisesti autokaupalle ja kerro siinä että tunnet että sinua on petetty hinnoittelussa. Pyydä vastaus kirjallisesti. Jos eivät korjaa laskua tai perustele sitä kunnolla vie kuluttaja-asiamiehelle (netistä löytyy lomake asiaan).

Minulle kävi niin että ostin auton 2-lla renkailla Raisiosta. Toiset renkaat jäi heti kiinni katsastuksessa ja toisista sain huomautuksen. reklamoin asian ja autokeskus antoi minulle uudet talvirenkaat

• olipa vedätys

Kuulostaa kyllä kalliilta. Esim. Audi A4:seen kompuran vaihto maksoi töineen 500 euroa ( ei merkkihuollossa ). Joku vedätti ja pahasti aloittajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2905
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1195
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      937
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe