Terve,
Autostani meni ilmastointi rikki ja se korjattiin Autokeskuksen toimesta. Hintaa korjaukselle tuli yli 3000€. Voiko nämä hinnat pitää paikkaansa vai vedättiinkö minua pahasti tässä korjauksessa. Nämä hinnat ovat laskusta:
- imastointi kompressori 1300€
-ilmastointiletkut yht. 700 €
- ilmastointikenno 810 €
Pystyykö joku näkemään nämä hinnat jostain? Tuntuu aivan uskomattoman kalliilta.
Nissan Qashqai ilmastoinnin korjaus hinta yli 3000€
6
11069
Vastaukset
- autonero
Eiköhän tuo ole merkkikorjaamossa aivan perushuttua. Tässä tietysti kostautuu se, että persaukinen on ostanut auton ilmastoinnilla. Varaa on ollut vain Nisukkaan ja siellä kateet otetaan autojen vaatimista runsaista korjauksista.
- ylihintaiset reilust
Terve,letkut ja kenno on ainakin hinnoiteltu täysin yläkanttiin,1300 eur kompurasta on myös mielestäni liikaa koska täydellisen sarjan saa ilman alvia 1500 eurolla. Siellä on pari letkua niissä ei ole mitään ihmeellistä, 800 euron kennossa on varmaan 500eur liikaa. Ja todennäköisesti sinun tapauksessa ei vaihdettu mitään sähköja tai muita vain nuo osat.Lisäksi kaikki noi ei hajoa kerralla koskaan.
On voinut vain mennä letku rikki mutta on vaihdettu kaikki.Ehjän kompuran saa tarvittaessa 300-400eurolla purkuautosta joka toimii kuin uusi.
En olisi minä ainakaan maksanut - Qirve.Alfred
Kerro nyt aloittaja Pekka autosi vuosimalli ja kilometrit,
mahdolliset kolarit ja monesko omistaja olet.
tuohan on ryöstöhinta jos autosi on 4-vuotias tai nuorempi ja alle 150 000 km ajettu.
en ole autoalan tuntija, mutat kuluttajaoikeuksist tiedän jotain,
kenon muutamat saavat rikki vuodessa omien ajotapojensa johdosta, useimmila keno kestää koko auton iän, eikä se aina kuulu edes takuuseen.
kompressorin olisi pitänyt kestää ainakin 5 vuotta, ihmettellen,
Itsellä on ollut ja on nytkin Primeroita, ovat kaikkinene edullsia, hinta-koko huomioiden, mutta kyllä ovat monessa kohdin heikkoa laatua ja vikaherkkiä,
uskon että Nissan on edellen Nissan ja Qashqai yhtä heikkolaatuinen, mutta komian ulkonäön saa edullisesti.
. - ebay!!!!
Kompura 320e, kenno 95e ja letkut 50e maksoin ainakin itse kyseisistä roinista ja auto on Qashqai 1.5 dci. Kyllä sinua on kusettettu ja rajusti!!
- kalleankka...
Vie kuluttaja-asiamiehelle juttu. Haisee petiokselta. Tee ensin reklamaatio kirjallisesti autokaupalle ja kerro siinä että tunnet että sinua on petetty hinnoittelussa. Pyydä vastaus kirjallisesti. Jos eivät korjaa laskua tai perustele sitä kunnolla vie kuluttaja-asiamiehelle (netistä löytyy lomake asiaan).
Minulle kävi niin että ostin auton 2-lla renkailla Raisiosta. Toiset renkaat jäi heti kiinni katsastuksessa ja toisista sain huomautuksen. reklamoin asian ja autokeskus antoi minulle uudet talvirenkaat- olipa vedätys
Kuulostaa kyllä kalliilta. Esim. Audi A4:seen kompuran vaihto maksoi töineen 500 euroa ( ei merkkihuollossa ). Joku vedätti ja pahasti aloittajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851