Nissan Qashqai ilmastoinnin korjaus hinta yli 3000€

Pekka19544

Terve,

Autostani meni ilmastointi rikki ja se korjattiin Autokeskuksen toimesta. Hintaa korjaukselle tuli yli 3000€. Voiko nämä hinnat pitää paikkaansa vai vedättiinkö minua pahasti tässä korjauksessa. Nämä hinnat ovat laskusta:
- imastointi kompressori 1300€
-ilmastointiletkut yht. 700 €
- ilmastointikenno 810 €

Pystyykö joku näkemään nämä hinnat jostain? Tuntuu aivan uskomattoman kalliilta.

6

10648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autonero

      Eiköhän tuo ole merkkikorjaamossa aivan perushuttua. Tässä tietysti kostautuu se, että persaukinen on ostanut auton ilmastoinnilla. Varaa on ollut vain Nisukkaan ja siellä kateet otetaan autojen vaatimista runsaista korjauksista.

    • ylihintaiset reilust

      Terve,letkut ja kenno on ainakin hinnoiteltu täysin yläkanttiin,1300 eur kompurasta on myös mielestäni liikaa koska täydellisen sarjan saa ilman alvia 1500 eurolla. Siellä on pari letkua niissä ei ole mitään ihmeellistä, 800 euron kennossa on varmaan 500eur liikaa. Ja todennäköisesti sinun tapauksessa ei vaihdettu mitään sähköja tai muita vain nuo osat.Lisäksi kaikki noi ei hajoa kerralla koskaan.

      On voinut vain mennä letku rikki mutta on vaihdettu kaikki.Ehjän kompuran saa tarvittaessa 300-400eurolla purkuautosta joka toimii kuin uusi.

      En olisi minä ainakaan maksanut

    • Qirve.Alfred

      Kerro nyt aloittaja Pekka autosi vuosimalli ja kilometrit,
      mahdolliset kolarit ja monesko omistaja olet.

      tuohan on ryöstöhinta jos autosi on 4-vuotias tai nuorempi ja alle 150 000 km ajettu.

      en ole autoalan tuntija, mutat kuluttajaoikeuksist tiedän jotain,

      kenon muutamat saavat rikki vuodessa omien ajotapojensa johdosta, useimmila keno kestää koko auton iän, eikä se aina kuulu edes takuuseen.

      kompressorin olisi pitänyt kestää ainakin 5 vuotta, ihmettellen,

      Itsellä on ollut ja on nytkin Primeroita, ovat kaikkinene edullsia, hinta-koko huomioiden, mutta kyllä ovat monessa kohdin heikkoa laatua ja vikaherkkiä,
      uskon että Nissan on edellen Nissan ja Qashqai yhtä heikkolaatuinen, mutta komian ulkonäön saa edullisesti.

      .

    • ebay!!!!

      Kompura 320e, kenno 95e ja letkut 50e maksoin ainakin itse kyseisistä roinista ja auto on Qashqai 1.5 dci. Kyllä sinua on kusettettu ja rajusti!!

    • kalleankka...

      Vie kuluttaja-asiamiehelle juttu. Haisee petiokselta. Tee ensin reklamaatio kirjallisesti autokaupalle ja kerro siinä että tunnet että sinua on petetty hinnoittelussa. Pyydä vastaus kirjallisesti. Jos eivät korjaa laskua tai perustele sitä kunnolla vie kuluttaja-asiamiehelle (netistä löytyy lomake asiaan).

      Minulle kävi niin että ostin auton 2-lla renkailla Raisiosta. Toiset renkaat jäi heti kiinni katsastuksessa ja toisista sain huomautuksen. reklamoin asian ja autokeskus antoi minulle uudet talvirenkaat

      • olipa vedätys

        Kuulostaa kyllä kalliilta. Esim. Audi A4:seen kompuran vaihto maksoi töineen 500 euroa ( ei merkkihuollossa ). Joku vedätti ja pahasti aloittajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe