Sähkötupakka ja turkki

Sähkötupakka

Hei,

Sähkötupakka on turkissa kielletty. Mutta kuinkas kyseisen laitteen käyttäjät?
Oletteko jättäneet kiltisti kotia vai oletteko ottaneet mukaan? Onko tieto sanktioista esim. tullissa?

15

3546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopeta moinen huuhaa

      Mitä järkeä sitä on ylipäätänsä käyttää?

      • ap

        Kiitos oikeen hyvästä vastauksesta, onneksi sinunlaiset ihmiset pitää tämänkin keskustelupalstan korkeata tasoa yllä.
        Sähkötupakkaa käytetään yleensä apuna tupakoinnin lopettamiseen ja itsellä se on toiminut ja 3 kuukautta nyt olen sen avulla selvinnyt. Mutta alkuperäiseen kysymykseen niin onko jollain kokemusta tuosta sähkäristä turkissa.


      • Itse en käytä, mutta
        ap kirjoitti:

        Kiitos oikeen hyvästä vastauksesta, onneksi sinunlaiset ihmiset pitää tämänkin keskustelupalstan korkeata tasoa yllä.
        Sähkötupakkaa käytetään yleensä apuna tupakoinnin lopettamiseen ja itsellä se on toiminut ja 3 kuukautta nyt olen sen avulla selvinnyt. Mutta alkuperäiseen kysymykseen niin onko jollain kokemusta tuosta sähkäristä turkissa.

        Netistä löytyy keskustelua vuoden takaa, heillä ei ollut ongelmia, mutta eiköhän viranomaisten aktiivisuus ole tuonkin suhteen lisääntynyt kun kyseiset härpäkkeet ovat yleistyneet.

        Veikkaisin, että jos saat sähkötupakkasi tullista läpi, tuskin tulet mitään ongelmia kohtaamaan. Kunhan maltat olla höyryttelemättä poliisien ja armeijan lähettyvillä ;)


      • lopeta moinen huuhaa
        ap kirjoitti:

        Kiitos oikeen hyvästä vastauksesta, onneksi sinunlaiset ihmiset pitää tämänkin keskustelupalstan korkeata tasoa yllä.
        Sähkötupakkaa käytetään yleensä apuna tupakoinnin lopettamiseen ja itsellä se on toiminut ja 3 kuukautta nyt olen sen avulla selvinnyt. Mutta alkuperäiseen kysymykseen niin onko jollain kokemusta tuosta sähkäristä turkissa.

        Ole hyvä vaan, mutta itse lopetin 25 vuoden kessuttelun ilman mitään apuvälineitä, koska minulla on selkärankaa. Mihinkäs se tapa siitä nyt muuttud, kun tupakka on vaan muuttunut sähköiseksi?


      • Idiooteja on aina
        lopeta moinen huuhaa kirjoitti:

        Ole hyvä vaan, mutta itse lopetin 25 vuoden kessuttelun ilman mitään apuvälineitä, koska minulla on selkärankaa. Mihinkäs se tapa siitä nyt muuttud, kun tupakka on vaan muuttunut sähköiseksi?

        Mistä näitä idiootteja oikeen tulee? Aluksi joku kysyy niin pitäähän siihen aina jonkun apinan vastata jotain ihan muuta! Onneksi suomikin on suht iso jotta meille kaikille riittää tilaa. Selkärangallisille ja rangattomille. Mutta ap.n kysymykseen. Itsellä ei ole omakohtaista kokemusta turkissa mutta Norjassa sama laki eikä siellä ollut mitään ongelmaa. Menin kyllä autolla rajan yli.


      • Itse en käytä, mutta
        Itse en käytä, mutta kirjoitti:

        Netistä löytyy keskustelua vuoden takaa, heillä ei ollut ongelmia, mutta eiköhän viranomaisten aktiivisuus ole tuonkin suhteen lisääntynyt kun kyseiset härpäkkeet ovat yleistyneet.

        Veikkaisin, että jos saat sähkötupakkasi tullista läpi, tuskin tulet mitään ongelmia kohtaamaan. Kunhan maltat olla höyryttelemättä poliisien ja armeijan lähettyvillä ;)

        Niin ja koskaan ei ole Turkissa tullut niin aktiivista tullivirkailijaa vastaan, että olisi jaksanut laukkuja tutkia. Kokemusta on 7:ltä Turkin lentokentältä ja yhdestä satamasta..


      • ................
        Idiooteja on aina kirjoitti:

        Mistä näitä idiootteja oikeen tulee? Aluksi joku kysyy niin pitäähän siihen aina jonkun apinan vastata jotain ihan muuta! Onneksi suomikin on suht iso jotta meille kaikille riittää tilaa. Selkärangallisille ja rangattomille. Mutta ap.n kysymykseen. Itsellä ei ole omakohtaista kokemusta turkissa mutta Norjassa sama laki eikä siellä ollut mitään ongelmaa. Menin kyllä autolla rajan yli.

        Suomalainen on sellainen joka vastaa kun ei kysytä,
        kysyy kun ei vastata, ei vastaa kun kysytään! Varsinkin toi huuhaasta puhuja.


      • hohohohohohoho
        Idiooteja on aina kirjoitti:

        Mistä näitä idiootteja oikeen tulee? Aluksi joku kysyy niin pitäähän siihen aina jonkun apinan vastata jotain ihan muuta! Onneksi suomikin on suht iso jotta meille kaikille riittää tilaa. Selkärangallisille ja rangattomille. Mutta ap.n kysymykseen. Itsellä ei ole omakohtaista kokemusta turkissa mutta Norjassa sama laki eikä siellä ollut mitään ongelmaa. Menin kyllä autolla rajan yli.

        No miten ihmeessä toi sun vastaus on parempi kuin "apinan" tai "idiootin", joksi yhtä kirjoittajaa nimittelit? Sinulla ei ole edes kokemusta Turkista!


      • Flimmeri

        No siinäpäs oli tero terävän kommentti....Vastasi kysymykseen loistavasti.


    • kysymys2

      Onko uusia kokemuksia Turkista? Suomen Turkin suuslähetystössä sanotaan, että omaan käyttöön saa ottaa kyllä. Mutta jos tulliin joutuu, niin mitä siinä sitten selittää? Ja entäs kuinka ne saa maasta pois. Eikö siellä läpivalaista laukut kuitenkin?

      • Yatcaz kalkcaz

        Kyllä ne laukut läpivalaistaan, mutta eivät ne poislähtiessä sähkötupakoista enää välitä. Siinä vaiheessa etsivät tuotteita, joita ei saa viedä maasta pois.

        Jos pysäyttävät tullissa menomatkalla, niin sanot että suurlähetystön tiedoilla olet liikkeellä. Voi olla, että joudut sitten maasta poistuessa todistamaan, että viet sähkötupakkasi myös pois.
        Turkin tulleista on kokemusta n. 20 matkalta, eikä kertaakaan ole laukkua avattu tullissa. Kerran koko koneen laukut on läpivalaistu Antalyassa siten, että matkustajien piti ensin noutaa laukku hihnalta, ja sen jälkeen luovuttaa se läpivalaisuun (tehtiin kaikille Istanbulista saapuneille laukuille). Tälläkään reissulla ei ketään pysäytetty tullissa.


    • Kai olet lapseton?

      Apinat voivat kyllä käyttää niitä tekosyynä heittämisellesi vankilaan, josta sitten ehkä saat maksettua itsesi ulos isoilla lahjuksilla. Turkkilaiset vankilat ovat saastaisimpia ja iljettävimpiä koko maailmassa, paitsi naisten, myös miesten raiskauksineen niin vartijoiden kuin muiden vankien taholta.

      Kannattaako mennä maahan, jossa voit joutua koko elämäsi tai perheesi elämän mullistavan kohtelun uhriksi ihan viranomaistenkin taholta?

      Jos sinulla on lapsia, niin ajattele mitä voit menettää, jos napsahtaa...

      • Näinkin napsahtelee

        Eräs esimerkki kuinka voi napsahtaa: matkatavaroihisi sujautetaan paketti esim. heroiinia tai kannabistakin, jonka joko toivotaan pääsevän läpi, jolloin salakuljetus onnistuu, tai jonka ei edes haluta pääsevän läpi, vaan jota käytetään

        a) hämäyksenä samaan aikaan tapahtuvan varsinaisen lastin kuljetuksen läpipääsyn onnistumiseksi

        b) täyttämään viranomaisten kiinniottokiintiöt, jolloin lahjotut viranomaiset voivat jatkaa tuottoisaa bisnestään päästämällä liigojen paketteja läpi


    • Pufffffffffff

      Sähkötupakka nestepulloineen on kulkenut ainakin 4 krt mukana käsimatkatavaroissa viimeisen vuoden aikana. Kukaan ei ole kysellyt sen enempää. Seuraavan kerran se lähtee mukaani kuukauden kuluttua.

    • sähköhöyry

      kaksi kertaa olen sinne nesteet ja laitteet kuljettanut, tänä kesänä suomessa kysyivät turvatarkastuksessa, että onko sähkötupakka nesteet ja vehkeet, kun vähän hämmästelivät, anoin onhan ne ja se ihmetteleminen loppui siihen, myyminen on ainoastaan kiellettyä turkissa ei käyttäminen. Olin kesä-heinäkuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe