kuinka päästä yli kun tyttöystävä jättää?

jätetty-96

eli kertokaa teidän tapa päästä yli :)
oon 15v poika ja mut jätettiin tällä viikolla enkä oo päässyt yli...

30

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaljaonhyvää

      Kunnon känni hyvien kavereitten seurassa auttaa unohtamaan kaikki murheet. :D

      • jätetty-96

        on kokeiltu jo kerran...


      • :'(
        jätetty-96 kirjoitti:

        on kokeiltu jo kerran...

        Mä en oikeen päässy kun mu poikaystävä jätti mut muutakun suremalla. Ja en oo vieläkään päässy siitä kunnolla yli...


      • jätetty-96
        :'( kirjoitti:

        Mä en oikeen päässy kun mu poikaystävä jätti mut muutakun suremalla. Ja en oo vieläkään päässy siitä kunnolla yli...

        okei :(.se vaa on nii ihana ja nätti ja mukava ja kaikkee...oltii vuos yhes


      • :'(
        jätetty-96 kirjoitti:

        okei :(.se vaa on nii ihana ja nätti ja mukava ja kaikkee...oltii vuos yhes

        Harmi :(
        Tiedän tunteen... Mä en ainakaan keksi mitään nopeempaa tapaa päästä siitä yli.. Mutta koita pärjäillä.


    • bissejack94

      joko kalja & kunno porukka tai piikittämää, suosittelen juomista, auttaa aina ku vituttaa tai tulee ero

      • jätetty-96

        en voi elää ilman sitä


    • akinkaveri :DD

      mistäs päin oot ? ku just mun tuttu jätettii ja saman ikäne :/

      • jätetty-96

        mun kaverit ei viel tiiä.se muute haluu mut ny takas


      • jätetty-96
        jätetty-96 kirjoitti:

        mun kaverit ei viel tiiä.se muute haluu mut ny takas

        mitä mä teen ku se haluu mut takas?


      • 9+3
        jätetty-96 kirjoitti:

        mitä mä teen ku se haluu mut takas?

        no et ota, se luultavasti vaan leikkii sun kanssa. Mistä sä tiedät ettei se kohta taas oo jättämässä sua? Et mistään, älä usko kaikkea mitä se sanoo. Tyhjiä lupauksia.


      • akinkaveri :DD
        9+3 kirjoitti:

        no et ota, se luultavasti vaan leikkii sun kanssa. Mistä sä tiedät ettei se kohta taas oo jättämässä sua? Et mistään, älä usko kaikkea mitä se sanoo. Tyhjiä lupauksia.

        Just näin.. Ite en ottais exää takas ikinä, ellen todella pidä siitä. Mut sinuna unohtaisin kokonaan tytön..


    • Jaa-a. Voisi sanoa näin alkajaisiksi, että se asioista yli pääseminen on yksilöllistä kullakin, ja siitä syystä toisilla menee enemmän aikaa olon helpottumiseen ja rauhoittumiseen kuin toisilla. Tietysti aktiviteetit ja ylipäätään se, että on muuta mietittävää, kuin vain ero, voivat edesauttaa unohtamista. Toisaalta ikävätkin tunteet on syytä käydä läpi ja voi olla hyväkin miettiä, mitkä seikat johtivat siihen, että tulit jätetyksi. Mutta ehdottomasti ei kannata liikaa murehtia, jos vain suinkin mahdollista.

    • Voi jeesus.

      Taas huomaa, että LASTEN ei kuuluisi seurustella, koska aina kun tulee joku asia mitä he eivät osanneet odottaa, niin sitä ollaan paskat housussa ja sormi suussa, koska ei osata käsitellä niitä asioista.

      Mitä jos lopettaisit seurustelun kokonaan, kunnes olet tarpeeksi vanha siihen leikkiin?

    • kkata1989

      Sulle Tomegle: kyllä niitä aikuisiakin löytyy sydän palasina ja mieli mustana erosta, ei pelkästää lapset ja nuoret niin koe.

      • Ja ne aikuiset, jotka lamaantuvat täysin kyvyttömiksi sen takia, ovat aika naurettavia.

        Aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää, että elämässä on mentävä eteenpäin, ei jäädä vatvomaan asioita ikuisuuksiin asti.

        Lapset nyt ei tätä ymmärrä tietenkään, mutta eipä heidän kuulukkaan, koska heidän ei kuuluisi käydä läpi tällaisia asioita tuossa iässä.


    • jupe21

      älä ainakaan tee mitään typerää! mä tiedän pari nuorta kundia jotka ajo autolla päin rekkaa sydänsurujen takii! ihan älytöntä reagoida tolleen!!!

      elämässä tulee paljon rankeempaakin vastaa ku jotkut sydänsurut,ne pitää vaa kestää,elämä on elämää ja siihen kuuluu surut mut myös ilot.iloja tulee surujen jälkeen ihan varmasti sit uusii naisii takuuvarmasti.et sure nyt mut älä jää piehtaroimaan niihin vuositolkulla.harrasta jotain niin saat muuta ajateltavaa!!

      • Logiikkasi on aika ilmiömäistä.

        Jos minä sanon jotain, mikä sinun korviisi ei kuulosta kivalta, niin olen heti inhottava ihminen.

        Ehkä se olet sittenkin sinä, joka olet viallinen, koska et osaa käsitellä tosiasioita.


      • haista jo
        Tomegle kirjoitti:

        Logiikkasi on aika ilmiömäistä.

        Jos minä sanon jotain, mikä sinun korviisi ei kuulosta kivalta, niin olen heti inhottava ihminen.

        Ehkä se olet sittenkin sinä, joka olet viallinen, koska et osaa käsitellä tosiasioita.

        Taidat olla tomegle aikuinen joten voisitko häipyä nuorten palstoilta


      • hunttu
        Tomegle kirjoitti:

        Logiikkasi on aika ilmiömäistä.

        Jos minä sanon jotain, mikä sinun korviisi ei kuulosta kivalta, niin olen heti inhottava ihminen.

        Ehkä se olet sittenkin sinä, joka olet viallinen, koska et osaa käsitellä tosiasioita.

        kerro muuten miks sää tomegle melkeen aina tuut kertoon negatiivisia mielipiteitäs?


      • haista jo kirjoitti:

        Taidat olla tomegle aikuinen joten voisitko häipyä nuorten palstoilta

        20-vuotias ei ole nuori?

        Jestas, ikärasismia!


      • hunttu kirjoitti:

        kerro muuten miks sää tomegle melkeen aina tuut kertoon negatiivisia mielipiteitäs?

        Kerro sinä mielummin, että miksi tänne kirjoitetaan kaikkea turhaa paskaa, joka ei lohduta saati auta ketään?


      • hunttu
        Tomegle kirjoitti:

        Kerro sinä mielummin, että miksi tänne kirjoitetaan kaikkea turhaa paskaa, joka ei lohduta saati auta ketään?

        Mää en näkis noita kirjotuksia turhana paskana. Ja varmaan lohduttaa joitakin ja auttaa. Tää on keskustelufoorumi siinä missä muutkin ja tänne saa kirjottaa jos on ongelma tai jtn vastaavaa.Ja en susta kyllä helpolla uskois että oot 20 vuotias kun et osaa ees netissä käyttäytyä vaan sun pitää tulla jonku vanhoje traumojesi takia kirjottaan kaikkea negatiivista tänne.

        Mitä sää ees teet tällä nuoret/rakkaus palstalla jos sulla on kerta noin iso ongelma se että nuoret purkaa pahaa oloa täällä?ja sit viellä semmonen juttu et täällä on valvojat jotka parhaansa mukaan karsii kaikkea tänne kuulumatonta pois, eli sun ei tarvi kytätä täällä.


      • hunttu kirjoitti:

        Mää en näkis noita kirjotuksia turhana paskana. Ja varmaan lohduttaa joitakin ja auttaa. Tää on keskustelufoorumi siinä missä muutkin ja tänne saa kirjottaa jos on ongelma tai jtn vastaavaa.Ja en susta kyllä helpolla uskois että oot 20 vuotias kun et osaa ees netissä käyttäytyä vaan sun pitää tulla jonku vanhoje traumojesi takia kirjottaan kaikkea negatiivista tänne.

        Mitä sää ees teet tällä nuoret/rakkaus palstalla jos sulla on kerta noin iso ongelma se että nuoret purkaa pahaa oloa täällä?ja sit viellä semmonen juttu et täällä on valvojat jotka parhaansa mukaan karsii kaikkea tänne kuulumatonta pois, eli sun ei tarvi kytätä täällä.

        En ymmärrä tätä teidän "vanhojen traumojen takia" -juttua, jonka vedätte esiin aina, kun olette vetäneet herneet nenään jostain sanomastani.

        Ei, minulla ei ole mitään traumoja, lapsuuteni oli varsin kukkainen ja harmoninen.

        PS.

        Valvojat eivät ole tehneet tähänkään mennessä yhtään mitään, joten miksi he aloittaisivat nyt?


    • Teemulönnblad

      Otan osaa mut jätettiin 55 min sitte ja oon 12 v poika

    • kokokojijihuh

      eikun räkää nokkaa ja maantielle vaan minutkin tuossa iässä jätettiin melekein kerta viikkoon kun aina kärähdin uudesta nahkaisesta karvakantisesta, mutta mitä välii uusia häpyhuulia vain imeskelemään kyllä se siitä

      • Anonyymi

        Paitsi että oikeasti sinulla on vieläkin poikuus tallella.


    • Anonyymi

      Olen 11v poika tyttö ystävä jätti minut 2tuntia sitten itkin varmaan 1h ja vituttaa vieläkin

    • Anonyymi

      Ota chillisti ja yritä etsiä uusi!

    • Anonyymi

      Aika vanha vitsi koko tää jätös

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe