Veli PIINAA minua PIERUILLAAN!

pikkuisko94

Veljeni on 21 ja itse olen 17, mutta veljeni ei todellakaan ole aikuismainen vaan esimerkiksi istuessani katsomassa telkkaa hän tulee eteeni seisomaan pyllistäen ja pieree naamani eteen!! Ja joskus hän saattaa tulla huoneeseeni ja pieraista ja "jättää" pierun hajuineen huoneeseeni lemahtamaan!! Enkä puhu ihan tavallisista pieruista, vaan hemmetin ällöistä kananmunapommeista, jotka turruttavat mielen myrkyllisyydellään!

Joskus olen yrittänyt kostaa, mutta pieruni ovat melko mietoja enkä saa koskaan tarpeeksi suurta plöräystä aikaan eikä veli reagoi niihin mietenkään! Miten voisin kostaa veljelleni, jollain muulla tavalla?
Kuinka tavallista veljen kiusaamismielessä tehty piereskely on? Kuulemma kavereiden perheissä ei kovin yleistä -___-

25

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pastori Ykä

      Piereskely on tärkeä osa miehen fyysistä kehitystä. Älä haistele niitä!
      Jos asia kiusaa sinua vielä jouluna, on syytä viedä asia oikeuteen.
      Raikasta kesää!

      • Sori mut

        Repesin niin mielipuolisesti etten meinannu saada henkee! Oikeesti hei. Syö kunnolla hernekeittoo ja papuja ja kaalia ni kato sit kuka pieree paremmin


      • 1+1= 0
        Sori mut kirjoitti:

        Repesin niin mielipuolisesti etten meinannu saada henkee! Oikeesti hei. Syö kunnolla hernekeittoo ja papuja ja kaalia ni kato sit kuka pieree paremmin

        Täällä nauraa myös tolle jutulle kaks likaa vatsa kippurassa atk:n tunnilla :'DD


    • !!!

      Totta,että viestit ovat tosi sairaita ja henkilö joka niitä kirjoittelee on mielipuoli nainen!!

    • paukkupate

      hahahhhhaaaaaaahaaaaaaaaa

    • *****

      Rangaistusehdotuksia häirikölle: ojankaivuuta siperialaisen vankileirin tapaan, halkomottien tekoa Sallan Naruskassa mäkäräisaikaan, katujen puhdistusta ihmisjätöksistä, apulantasäkkien pinoamista laivan ruumassa... Olkaa hyvä. Ehdotukset vapaasti toteutettavissa.

    • fsfdsggfgfhggf

      Saat tulla piereskelee mun naamalle jos tahdot, se ois ihanaa

    • mikämikämaa

      Luin otsiko ja repesi ku ite oon 14 ja mu kaveri o 12 ja se piinaa mu piaruillaaaa:DDD
      Hehhe

    • Höh!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Miksi sun 21-vuotias veljesi asuu vielä kotona? Ei tollanen pieruluuseri varmaan edes ajattele, että olis jo aika lähteä.....

    • pastori silli

      ota sytkäri ensi kerralla kun tulee piereskelee anna vähän tulta tulee komia liekki

    • asdasd8

      repesin

    • Hshshshsh

      Yks varma keino olis.. Vedä queef eli vaginapieru sen edes

    • Llllll

      No vittu pasko se naamalla kunnon tujut!

      • ydin pommi kabuuummm!!!!

        Heittele veljees paskalla


      • EiKaikkeeVoiTietää
        ydin pommi kabuuummm!!!! kirjoitti:

        Heittele veljees paskalla

        ydinpommi on yhdyssana


      • FTGG
        ydin pommi kabuuummm!!!! kirjoitti:

        Heittele veljees paskalla

        Jos saat rakennettua ydinpommin joka levittää paskaa ympärilleen niin saat luultavasti nobelin palkinnon ja mukavan määrän rahaa. Se on aika mahdotonta koska ydinpommin räjähtäessä vapautuu niin paljon energiaa että paskapommisi paskat olisivat kaasuina ilmassa :F


      • mmm paskaa
        FTGG kirjoitti:

        Jos saat rakennettua ydinpommin joka levittää paskaa ympärilleen niin saat luultavasti nobelin palkinnon ja mukavan määrän rahaa. Se on aika mahdotonta koska ydinpommin räjähtäessä vapautuu niin paljon energiaa että paskapommisi paskat olisivat kaasuina ilmassa :F

        Noh ainakin paska haisis räjähdyksen jälkeen.


    • Dr.Jyyrgen

      Hakkaa kunnolla Isoveljesi
      Dr.Jyyrgen Kuittaa

    • tyttö

      ku se nukkuu nii meikkaat sen ja laitat värikkäillä tuseilla luomiiin viivoja.

      • tydeee

        kun nukkuu niin kirjotat tussilla sen otsaan PIERESKELIJÄ


    • hahahahahaahah

      hahahaahahahahahahah

    • jöötin syöjä

      syätä sille sen jöötit

    • paskanaama XD

      Hei mä keksin! PIERRÄÄN KAIKKI! :DDDD

    • kusi on parempaa

      jos hän piereskelee niin rupe sinä kusemaan sen päälle ja sänkyyn ja vaateiten päälle.

    • Pierusota alkakoon

      Hommaa pilailupuodista pierutyyny, kaasukaupasta metaania (haisee paskalta) ja kaasunaamari.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. 201
      2866
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2454
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      218
      1929
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1202
    Aihe