Bilettäjiä lähdössä 22.-29.7?

Partyhardy

Onko mahdollisesti muita klubittajia/bilehileitä lähdössä tuohon aikaan? Olis kerrankin kiva näyttää saksalaisille, että osataan me suomalaisetkin juhlia! :) Hotellina Bonita, on ilmeisesti nuorison suosiossa ja loistavalla paikalla!

9

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malibu__

15. - 29.07, siis olen viikon jo ennen teitä ollut (en viitsi lähteä viikon takia), mutta se ei menoa haittaa, koska saatan bilettää talven pimeinä kuukausina Suomessakin 2 - 4 iltana viikossa. Hotlana Pliska.

• pillettläjä

mitä sä näyttäisit?

• Swagböys

Vissiin aurinkomatkojen kautta? Sama hotelli ja ajankohta, kuin meillä

• Partyhardy

Kyllä vaan, ei millään jaksais odottaa :) kolmatta kertaa menossa kultahietikolle, eikä koskaan oo menoon tarvinnut pettyä!

• Swagböys
        Partyhardy kirjoitti:

Kyllä vaan, ei millään jaksais odottaa :) kolmatta kertaa menossa kultahietikolle, eikä koskaan oo menoon tarvinnut pettyä!

Mitkäs on ne place-to-be mestat?

• Partyhardy
        Swagböys kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti ostaa niiltä "party boss"-tyypeiltä lippuja! Ne järjestää joka ilta vaahto-, ranta-, playboy- ja pub crawl bileitä! Viimeksi ostin heti ekana päivänä joka illalle lipun ja oli ihan loistavaa! Niissä on aina ilmasta viinaa ja ihan mieletön meno. Niitä ei tarvi edes etsiä, ne kyllä löytää teidät :)

• Partyhardy
        Swagböys kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti ostaa niiltä "party boss"-tyypeiltä lippuja! Ne järjestää joka ilta vaahto-, ranta-, playboy- ja pub crawl bileitä! Viimeksi ostin heti ekana päivänä joka illalle lipun ja oli ihan loistavaa! Niissä on aina ilmasta viinaa ja ihan mieletön meno. Niitä ei tarvi edes etsiä, ne kyllä löytää teidät :)

• JJ

Itekseni olen tulossa 24.7. Ermaan. Ja ei ole todellakaan tarkoitus viettää lomaa hotellihuoneessa!

• ravegirl

Minkäs ikäistä porukkaa on ensi viikolla maisemissa? Täällä lähdössä pari 23-vuotiasta kreisibailaajakaverusta, tyttö ja poika :) Tämä viikko mennyt saksalaisten bilevideoita katsellen, ja voi pojat kun näyttää hyvältä!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe