Hei! Haluaisin kysyä tuosta Samsung Galaxy Y S5360:sta.
1. Onko puhelin laginen?
2. Toimiiko puhelimessa pelit, (esim. Draw Something)?
3. Loppuuko akku nopeasti?
4. Lopullinen arvio?
Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)
Samsung Galaxy Y S5360 pinkki
7
382
Vastaukset
1. Käyttökommenttien perusteella puhelin ei ole kovin laginen
2. Puhelimessa toimii melkeimpä kaikki Google Playn pelit.
3. Akku kestää noin 1-3 päivää riippuen käytöstä
4. Puhelin sopii hyvin peruskäyttöön, mutta pienen näyttönsä takia ei oikein kunnolla pelaamiseen/pitkien tekstien kirjoittamiseen.- uuttapuhelintaostama
Kiitos! :)
- harkitse tarkkaan
1.Kyllä tuo melko laginen vaan on (kokemusta löytyy)
4.Android puhelin on iso riski tietoturvan suhteen, ja tuo ongelma on lujaa vauhtia pahenemassa joten mieti vielä muita turvallisempia vaihtoehtoja (iPhone,Lumia).
Toisin sanoen pitemmällä tähtäimellä ei tuon varaan kannata jättää. - uuttapuhelintaostama
Mitä tarkoitat tuolla "iso riski tietoturvan suhteen"?
Haittaohjelmat ovat lisääntyneet Androidissa, mutta jos et lataa kuin tunnettuja ja ladatuimpia sovelluksia niin hätää ei ole. Androidiin on saatavilla myös eri virustorjunta ohjelmia, tosin ilmaiset eivät ole kovinkana hyviä. ( Paitsi Avast).
- Anonyymi
Tiedätkö mitenkä laittaa siihen samsung galaxy y puhelimeen sim kortti/pystyykö
- Anonyymi
Googleta tai katso youtube video opastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842