luin jokunen vuosi sitten hyvän suomalaisen salapoliisidekkarin ja haluaisin lukea sen uudelleen mutta olen unohtanut nimen ja kirjailijan.. siinä noin viisikymppinen muistaakseni eronnut mies poliisi/salapoliisi joka päätyy maaseudulle ratkomaan jotain murharikosta. siellä on vanha maalaistalo jonka jonnekin heinäparvelle tai puskaan hän jää kyttäämään, nukahtaa ja tulee joku auto hämärämiehiä. lopussa hän saa kauniin nuoren naisen joka asui siellä maaseudulla ja tuli puolessa välissä mukaan hommaan auttamaan, olivat hevosta uittamassa ja jäävät rakastelemaan sinne luontoon.
salapoliisidekkari hukassa
dekkariHukassA
4
129
Vastaukset
- hurre
Olisiko Marcus Karpin dekkareita. Siinä on päähenkilö Kurt Kopra. Tuontapainen nukahtamiskohtaus oli ainakin #Lahdessa soi zambini# dekkarissa.
- dekkariHukassA
kiitos , täytyy tarkistaa onko se etsimäni..
- dekkariHukassA
dekkariHukassA kirjoitti:
kiitos , täytyy tarkistaa onko se etsimäni..
ei ollut etsimäni..
- ????
hyvä, suomalainen, viiskymppinen, eronnut.... ainakin matti Remeksellä, Seppo Parkkosella ja Markku Ropposella tuollainen päähenkilö on, mutta tuo hevosen uittaminen ei kuitenkaan tunnu tutulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966