Olen kätköillyt vuoden ja löydettyjä on 140. Oman kätkön piilottaminen on alkanut kiinnostaa. Olen lukenut ohjeet sun muut jutut piilottamisen "hyvistä tavoista" yms. Mutta, auttakee ny, miten teen sen konkreettisesti. Mille sivustolle raapustan kätkökuvauksen, geocachin.com:iinko vai suomalaiselle sivustolle? Oen jo miettinyt kätkön piilopaikan, teeman ja purkin koot ja sisällöt. Haluan kätkön, jossa on joku juttu, eikä vaan tusinapurkki kiven kolossa. Eli siis tarvitsen apua noissa tietsikkajutuissa :))
Kätkön piilottaminen
5
203
Vastaukset
- Lue ohje
Lue ohje "Älä ryhdy geokätköilijäksi".
Suomalaiselle sivustolle ei voi tehdä kuvausta. - SeppoJYV
Minulle nämä ohjeet oli väännetty riittävän paksusta rautalangasta: http://www.geokatkot.fi/geokatkoily/piilottaminen/julkaiseminen.html Vähän jännitti mutta nyt on ensimmäiset vieraat jo käyneet purkillani.
- Burkki
Kiitos, että jaksoitte vastata! Näillä ohjeilla saan homman pyörimään. Minuakin jännittää ja kutkuttaa. On tää vaan niin hauskaa puuhaa! :)
- Huomioitavaa
Olet varmaan jo miettinytkin näitä:
- miltä etsiminen näyttää ulkopuolisten silmissä?
- mitä etsiminen aiheuttaa ympäristölle? Vaikea purkki sammaleisessa maastossa saa äkkiä aikaan geoeroosiota.
- onko paikka sellainen että siellä on kiva käydä vaikkei löytäisikään purkkia?
- muistathan tarkistaa Karttapaikan kartasta että koordinaattisi ovat oikein?
- olethan laittanut atribuutit oikein?
- kkk
Löysin tollasen kätkön ihan sattumalta, läheltä kesämökkiäni korkeasta tornista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067