viikko syyskuussa

hilutiina

Elokuussahan äkkilähdot Kreikkaan on tosi edullisia, mutta lomani sattui sopimaan vasta 10.9 alkavaan viikkoon, enkä ole aiemmin seurannut äkkilähtöjen hintoja syyskuussa!
Kuinka on, vieläkö esim 8. tai 9.9 lähtöjä saa edullisesti vai joutuuko maksamaan jo enemmän nopeista lähdöistäkin? Haaveena esim Parga, Samos tai Lefkas!


Kiittäen

7

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkasen pointteja

      sanon kuten Urpilainen, kuka tulevistä tietää.
      Kelluvat hinnat on kaikilla, mieti sitä. Vuodet ovat erilaisia.

    • Ressuu

      Finnmatkat kauppaa juuri viikon matkaa Samokselle hintaan 600€/2hlöä eli tarjous on kaksi yhden hinnalla.

      • mummo

        Normaali matkahinta 1400 euroa 2 vkoa 2 hlöä, tilattiin jo talvella ja Samokselta tultiin kesäkuun lopulla. Ei siis ole äkkilähtöjen hinnat halpoja.


    • finlandesa jineka

      Faktahan on että edullisimmat lähdöt ovat surkeimpiin majoitusvaihtoehtoihin. Eli sitä saa mitä tilaa. Itse arvostan laatua, jos lähden niin haluan mieleistä.

      • laatua...

        Juuri noin eli surkeimmat majoitukset saa halvalla. Jos joku niihin haluaa mennä, siitä vaan. Koskaan en ole äkkilähtöä ostanut, vähintään kuukautta ennen lähtöä on matka buukattava. Valitsen majapaikan ja myös sen lomapaikan tosi tarkkaan. missään likaisessa ja kulahtaneessa läävässä en halua olla.


    • hilutiina

      Just. Kiitos!

      Olen kyllä aiemminkin matkustellut äkkilähdöillä(=noin kuukausi-2 viikkoa ennen ostettu) ja kuulkaas en mitään eroa ole huomannut hotelleissa puoli vuotta ennen varattuihin, ihan yhtä hyviähän nuo ovat olleet! ...ja sitten se klassinen osuus: en vietä aikaa hotellissa , käyn siellä huilaamassa ja nukkumassa, sisällä saa olla kotonakin! :D

      Ainoa ero on mielestäni siinä että matkakohteita on tarjolla äkkilähdöissä vähemmän eli jos haluat just tiettyyn paikkaan , se on tilattava ajoissa mutta kun on ihan sama minnepäin Kreikkaa lähden, äkkilähdöt sopivat silloin hyvin!

      Enköhän toki reissuun pääse, joten mukavia reissuja teille kaikille!

      • infoa....

        No joo, jos tiedät miksi kysyt.
        Kuukautta ennen lähtöä ei kyllä nykyään saa millään äkkilähtöhinnalla.
        Puhut nyt puppua. Kelluvat hinnat on nykyään.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe