Isä hoitaa lasta humalassa.

hjelp?

Lapseni meni eilen isälleen yökylään.

Mitä teen, kun sain tietää että lapseni isä oli ollut vahvassa humalassa sen jälkeen kun lapsi oli mennyt nukkumaan?

Puhallutin miehen väkisin ja hän puhalsi vielä kello 15.55 0,7 promillea!
Olen järkyttynyt. Itse mies kieltää kaiken.

Meillä on yhteishuoltajuus. Haluaisin soittaa lastenvalvojalle ja kertoa kaiken.

Onko kellään vastaavanlaista kokemusta?

21

3330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se vaan menee!

      Viddu tuota tekopyhyyttä ja kontrollipakkoa siihen sinut lempanneeseen lapsesi isään!!!!
      Vastaavanlaisia kokemuksia saat varmasti tältä palstalata, se on saletti!
      (oletan vahvasti sitä mitä sossutantat tekee tuossa tapauksessa jos menet ruikuttamaan niille...)
      Mutta kerroppa mitä sossutantat tekevät jos se lapsesi isä menee ruikuttamaan sossuille että hän sai "tietää" että sinä olet ollut vahvassa humalassa ja ties missä huumehöyryissä kellon ympäri kun lapsi on ollut hereilläkin sinun lähihuoltajan "kontrollissa"?
      Lapsen isä väittää että on puhalluttanut sinut väkisin ja tulos on 3,2 promillea jo heti siwan aukeamisen jälkeen aamu kymmeneltä ja lapsenne isän sinulle väkisin tekemän huumetestin tulos oli pelkkää positiivista tulosta!
      Voit uskoa että se etä isä leimataan valehtelijaksi ja ns. vaikeaksi tapaukseksi joka haluaa vain tehdä lapsen äidin elämästä mahdollisimman vaikeaa ja vaikka isän huoli olisi ihan aiheellinen niin sossutanttojen käytännössä äidille suorittama "pistokoe" on enimmillään puhelinsoitto lapsen lähiäidille sitten seuraavalla tai sitä seuraavalla viikolla... Näinhän se menee!
      Ja sitten itse asiaan.... (siis asiaan joka todellakin liittyy tähän aiheeseen oleellisesti!)
      Kuinka moni teistä yhäriruikuttajista muistaa erittäinkin hyvin (mutta ei ääneen sitä VOI sanoa) että kun isä ja sinä äitinä lapsen/lapsien kanssa elitte vielä nk. ydinperheenä ja oli niitä mökkiviikonloppuja tms. kotona alkoholin nauttimista KUMMANKIN vanhemman toimesta niin miksi sinä "erittäin huolestuneena" äitinä et ottanut yhteyttä lastensuojeluviranomaisiin kun tottakai "olit järkyttynyt" sen vuoksi että lapsen KUMPIKIN huoltaja oli humalassa ja lapsen elämä oli vaarassa raunioitua ikuisiksi ajoiksi!!!!???????
      Ai niin, selvennyksenä "uusille" ruikuttajille että olen taas ryyppäämässä ja ainoa yhteyteni ulkomaailmaan on tämä yhäriruikkujen valtaama palsta... jopa taas täällä yövuorossa olen kännissä niinkuin palstalla 61/7 notkuvat yhäriruikuttajat "tietävät" ;) tsuuppp.... ahhh.... nolaus..... ;) ;) ;)

      • Lasika olet

        Tee töissä töitä ja notku omalla ajalla netissä. Työajalla omien asioiden tekeminen on varastamista työnantajaltaan. Jos olit tauolla, olist maininnut sen.


      • asfasfasfasfasfsffaf

        Niin, ei saa kirjoittaa että isä oli kännissä, kun joskus jossain on äitikin ollut päissään. Tekohpyhää se sellainen sormella osoittaminen.

        Menikös se nyt niin että isukin juomisesta ei saa sanoa, koska jossain äitikin juo? Ei saa puuttua isukin väkivaltaisuuteen, koska äiditkin tekevät sellaista? Ei ole soveliasta kritisoida perheensä tappaneita miehiä, koska on joku äitikin joskus tappanut.

        Kyllähän tuo rääpäle taas kieltämättä antoi aika säälittävän kuvan itsestään :) Naurattikin kyllä vähäsen. Ja ehkä vähän myötähäpeääkin tunsin.


    • ymmyrkäinen

      Etäriräyhääjä innostui!

    • frhuuwu6u

      Pitäsköhän minunkin mennä puhalluttamaan jokaista isää tai äitiä, jotka ovat lasillisella lastensa kanssa esim.terassilla..ja jos aamulla promillit 0,7 niin kohtahan hän voisi jo hypätä rattiinkin..

      • Anonyymi

        Äidit juo vain ku lapset poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidit juo vain ku lapset poissa.

        Ei pidä paikkaansa..Puhalletaan se lasten isän vieraanuuytaja valvoja aluksi?


    • *huokaus*

      "Vanhana" yhärinä tää nykyaika välillä järkyttää... Mistään ei anneta periksi! Kun mun lapset oli pieniä, nyt 17v ja 18v, olin aina selvinpäin, vaikka muut ryyppäs... enkä kokenu jääväni mistään paitsi. Mun ex, erottiin kun lapset oli 2v ja 3v, eli etävanhempi kyllä jo sillon leimas mut tylsäks, vanhanaikaseks ihmiseks... KAIKKIhan juo...

      Kyllä mun mielestä naisella on isompi vastuu lapsesta ku miehellä. Nainen voi valita saako lapsi alkunsa vai ei ja tuleeko se valmiiksi asti... ja kyllä siitä lapsesta pitäis huolehtia, eron jälkeenki, jos etävanhempi ei tunnu siihen kykenevän... Ihan oikeassa ap on joskin hiukan epäinhimillisin keinoin... Viina ja lapsenhoito ei sovi yhteen. Ja nukahtamisen jälkeenkin lapsi voi tarv ita vanhempaansa... onhan Suomi täys nykyään surullisia tarinoita viinasta ja sen vaikutuksista.

      PS. Ja tuolle yhdelle urpålle, tuollainen katkeruus syö ihmisen sisältä, tee asialle jotain!

      • Anonyymi

        Siis kun vieraannuttaa äiti ja "lastensuojelu, lastenvalvoja" ei kykene


    • Vastuutonta

      Minkähän ikäinen lapsi on?
      Jos pieni lapsi,niin sitä suuremmalla syyllä ota puheeksi neuvolassa tai lastenvalvojalla,varsinkin jos sama toistuu.
      Miten humalainen voi ottaa vastuun lapsesta,jos jotain sattuu?
      Jos taas isompi lapsi,voit sopia,että lapsi vaikka soittaa sinulle,jos tuntee olonsa vaikeaksi humalaisen kanssa.Eikä sekään ole oikein edes isomman lapsen kanssa,että vastuussa oleva vanhempi juomalla juo.

      • Miten...

        ....suhtaudut niihin pariskuntiin jotka ovat esim. mökillä lasten kanssa ja juovat yhdessä alkoholia lasten mentyä nukkumaan? Voin kertoa sinulle että se on aika yleistä....


    • vaikea sanoa

      Riippuu asian haaroista. Äiti todennäköisesti tietää, onko isällä päihdeongelma.
      Jos on, niin kannattaahan asiassa kysyä lastenvalvojan mielipide, lapsen
      isällä olosta.

      Juominen ilman ongelmaa on laaja käsite. Jollekin vaimolle pullo
      keskikaljaa on juomista. Nuo iltapäivä promilletkin selittyisi parilla lasilla
      viiniä ruuan kanssa.

      Ei se etäisän lapsen kanssa oleminenkaan tressitöntä välttämättä ole.
      Jos esimerkiksi aistii lapsen olevan lievästi vastentahtoisesti isän luona,
      kuten, vain siksi että äidillekin kuuluu vapaa viikonloppu tai että isälle kuuluu
      lapsi viikonloppu tai jos lapsen tehtävä on kuljettaa tietoja toiselle vanhemmalle. Lapsesta huomaa, jos harmittaa kun kaverit on
      lähivanhemman lähellä, eikä aika tahdo kulua.

      Tavallisilla ihmisillä, yksin asuvalla isällä on yleensä pienet neliöt,
      eikä asunto muutenkaan ole välttämättä sisustettu lapselle mukavaksi.
      Viikonloppuisänä oleminen on täysin erilaista kuin perhe-elämä,
      eikä se kaikissa tapauksissa suju, voi olla jopa niin surullista
      että isän pitää ottaa perskänni yöllä lapsen nukkuessa, josta avautuu
      kaiken maailman insestisyytös mahdollisuudet ilkeälle lähivanhemmalle.

      Toitotetaan, että on lapsen etu kun on molemmat vanhemmat.
      Jos kuitenkin jompikumpi tai molemmat vanhemmat eivät itsekään
      koskaan kasva aikuisiksi, on se lapsen etu, kun jompikumpi vanhemmista
      antaa periksi, eikä lähde lasta välineenä käyttämään vanhempien sodassa.

      • Anonyymi

        Lastenvalvoja ei ole asianosainen ja sopimusosapuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastenvalvoja ei ole asianosainen ja sopimusosapuoli

        Minkähän vuoksi Kari kuitenkin noudattaa lasun tekemään lausuntoa, joka siis jopa todettu laittomaksi ja jonka tehneet sellaiset, jotka ei edes asianosaisia tai sopijaosapuolia???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän vuoksi Kari kuitenkin noudattaa lasun tekemään lausuntoa, joka siis jopa todettu laittomaksi ja jonka tehneet sellaiset, jotka ei edes asianosaisia tai sopijaosapuolia???

        Sillä ei ole enää mitään merkitystä, koska ne lapset jo aikuisia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Lasu.

    • Anonyymi

      Mun lapsi joutui soittaa 112,kun isä oli alkanut hakata nykyistä kaistaa. Siitä tuli lasu ja mulle soitettiin ja sossut neuvoi,että jatkossakin hyvä,jos lapsi osaa soittaa apua😱Eli sinne vaan isälle ja soittaa taas 112?

      • Anonyymi

        Kaistaa siis naistaan.


      • Anonyymi

        Mutta nykyään lapsi ei mee sinne ,on yli 12 ja saa päättää itse ja ei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nykyään lapsi ei mee sinne ,on yli 12 ja saa päättää itse ja ei halua.

        Ei saa päättää on täysi ikäisenä vasta täytettyään 18 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa päättää on täysi ikäisenä vasta täytettyään 18 vuotta

        Miten saat kiukkuisen teinin menemään toiselle vanhemmalle, jos se ei halua, et mitenkään.
        Siitä ei tule, kun hirveä huuto ja tappelu, kyllä 15 vuotiaalla on jo oma tahto.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe