Singaporilainen huijari tuhosi suomen 2. parhaan joukkueen?

Aukino

Hävetkää, kun niin pöhelösti sen hoisitte... Olisitte Tamulta vain puljanneet ne signaporin rahat pois, ja maksaneet ne niille vinosilmille takaisin korkoineen?
Mitä hyötyä oli suomen jalkapallolle tappaa tampereen jalkapallo?
Tamu oli 2000 luvun toiseksi menestynein seura, sillä oli tuplamestaruus alkuvuosilta 2000-lukua.... Hjk tietysti paras, en sitä kiistä, vaikka olenkin tamperelainen.... Mutta ei jääkiekossa:-)

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aukino

      No, ehkä jo parin vuoden sisällä tampere taas "ostaa" liigalisenssinsä takaisin?
      Ilves on ihan puulaakijoukkue jalkapallossa ja muistaakseni TPV II-divaria.....
      Jopa minä olen saanut pelata jalkapalloa joukkuessa, omassa yhdistyksessäni, vaikkemme ole ottaneet matseja minkään muun yhdistyksen kanssa, kuin Sopimusvuoren taannoiset jalkapallosembalot... Kai niitä vieläkin järjestetään vaikken itse ole enää niissä pelannut, paremmin tuli maaleja silloin kun olin vaihdossa vain katsomassa pelia, sillä peleillämme oli alle 100 katsojaa, ja valmentajaa ei ollut 8-6 turnausjoukkuella millään... No, eipä ollut paitsiosääntöäkään, ja maalit juniorikokoa, ja pelit vain puolituntia, ei olisi tietysti kuntokaan parempaan riittänyt....

    • Aki K.

      Haluan tietysti leuhkia omilla jalitsukokemuksillani Tampereella:
      Osallistuin kolmeen tai jopa neljään niihin mainittuihin Sopimusvuoren turnauksiin: Joukkueita oli 6,7,8, toisinaan joku joukkue oli luovuttanut, kun sitä ei oltu saatu kasaan, tai sitten se oli luovuttanut muuten vain...
      Pompotissa voitimme kerran pronssia, ja kerran olimme siinä 6. "Taikavoimat" taisi voittaa kaikki kolme, ja neljännellä kerralla voitti ehkä "Laakahuti" vai oliko se "Ohilaukaus"... Olisin ollut parempi hyökkääjänä, mutta Karppinen silti puolusti, ja hyökkääjät vain roikkui vastustajan maalilla, että saisivat tehdä helpon maalin, se taktiikkamme ei oikein toiminut.... Petri potkaisi yhdesti puolikentästä maaliin, eli kenttä ei ollut ihan oikean jalkapallon kokoinen.... Itse tein ehkä kolme maaliin johtanutta syöttöä, ja tuplasti mokia puolustajana silti enemmän.... Pelitaitureissa tulimme 4. viimeisenä vuotena johon siihen turnaukseen osallistuin... Mölökkyturnauksessa voitimme yhtenä vuotena... Meillä oli jalitsupelaajina lähinä vanhoja akkoja, ja muutama vähän enemmän kuntoillut miestä muistuttanut, mutta itseäni en siihen joukkoon lue....(vanhapoika!)
      Täällä uudessa "paikassani" meillä olisi myös ollut mahdollisuus osallistua jalkapallo-otteluun, ja vanhat akat, ja pari muuta meitä urosta harjoitteli muutaman viikon... Valitettavasti jouduin mielisairaalaan ennen peliä, myöhästyin kotiintulooajoista, koska meitä holhotaan, kuin pikkulapsia, ja se toinenkaan parempi pelaaja ei siksi osallistunut peliimme, siksi joukkueemme oli hävinnyt 9-0 tai 8-0, ne oli mennyt lopulta laskuissa sekaisin....
      Kuntoilua en ole silti innostunut harrastamaan paitsi jääkiekossa teen usein Ilveksen maalit x 10 etunojaa, tosin en muista aina tarkistaa sitäkään tulosta, ei rahat varmasti riitä käydä kovin montaa ottelua katsomassa....Ainoa ilveksen peli jäkiksessä jonka katsoin, ja Saipa voitti silloinkin Ilveksen, koska mietin, onko äitini Saimi ja Siskon mies Pauli, jotenkin kovia pelaajia:-)
      Yhden jalkapallo-ottelun katsoin aikoinaan Tamun aikoina, IFK Marianhamn hävisi sen matsin, vaikka liikkuivat eleettömämmin, ja käsimerkit oli niillä ruottalaisilla hallussa.... Siihen aikaan harrastin kehonrakennusta Petrin kanssa ratinan stadionilla, ja olipa jopa Tommi Evilä sinne samalle salille ainakin kerran "eksynyt"... Nimmarin otimme, johonkin repäistyyn paperiin, mutta taisi petri sillä pyyhkiä vain persettään.... No, juuri edellisenä vuotena oli tainnut Evilä voittaa pronssia MM-tasolla, siihen ei kovin moni suomalainen tule koskaan enää pystymään, juuri missään muussa lajissa paitsi tietysti keihäänheitossa.... Maailmalla harrastetaan niin paljon yleisurheilua, ja suomessa joukkulajit imevät parhaat urheilijat, melko monessa lajissa... No ehkä Jarkko Nieminen vielä yhen turnauksen jaksaa Tenniksessä voittaa, jossakin ATP-turneessa.... Suomella on liian pieni väestöpohja, eikä kaikki urheile, kuten en tietysti minäkään, minä olen enempi koomikko tai peräti tiedemies.....

      EI, minä en ole se Singaporilainen huijari, enkä tähän valehdellut yhtäkään väitettä ittestäni ja muista.... Paitsi että se "Harhalaukaus" ei ollut voittaja sinä vuonna, se saattoi olla näsinkulman nopsat tai joku muu niistä 8:sta, ei niitäkään nimiämme jaksanut tentata ittelleen muistiin kovin kovasti. En ole sitäpaitsi enää sopimusvuoren asiakas, nykyään olen etelä-savon-mielenterveysyhdistyksessä.... Vaikka laskuja ei ole kahteen kuukauteen voinut maksaa, koska unohdin pistää vammaistuella uuden hakemuksen vaan pistin ihan oikeesti vahingossa sen ruksin kuntoutustuelle, ja siksi Kela käsittelee asiaa vielä kuukauden..... Luultavasti Tampereen sossu maksaa parin kolmen kuukauden edestä, ja sitten kelalta maksan ne sille takaisin.... Ja jos ei maksa tarpeeksi, ei riitä rahat edes uuteen kierrokseen tampereen teknillistä korkeakoulua, kahdessa vuodessa olen saanut peräti YHDEN kurssin läpi, vaikka ei oikeesti kaikki kurssit ole paljosta jäänyt kiinni, että olisivat menneet läps(puolet yliopistossa PAKKO olla oikein, muuten ei tuu edes ykköstä)... no en ole ehkä kokeillutkaan oikeesti kuin kolmee tai neljää kurssia tuona aikana....
      Haluaisitteko mielummin että alkaisin meuhkaamaan tietokoneen toimintaperiaatteesta... Tänään psykopaattipuljuni eväsi minulta aiheesta pidettävän aivojumpan, koska hoitsut eivät tienneet oikeeta 4-valintavastausta mihinkään 8-kohdasta....
      Että sellaista mulla, millaista sulla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe