Miten iPhonessa tallennetaan soittajan numero yhteystietoihin? Totuin Nokialaisella siihen, että niin tekstareissa kuin soitetuissa tai saapuvissa puheluissa aina löytyi vaihtoehto "tallenna numero". Mutta iPhonessa ei löydy! Vai löytyykö? Kertokaa jos olette löytäneet. Todella tyhmää joutua naputtelemaan koko numero yhteystietoihin.
Miten tallennetaan soittajan numero tai tekstarissa oleva numero
8
3625
Vastaukset
- a p u a
Kosketa numeroa...
Taas joku tyhmä osti i föönin- vähänviisaampi
Numeroa koskettamalla se vain soittaa ko. numeroon - idiootti.
- Best jail
vähänviisaampi kirjoitti:
Numeroa koskettamalla se vain soittaa ko. numeroon - idiootti.
mulla kysyy kumpi tehdään osaa haistaa onko jo muistissa, sun kannattaa jailbreikata niin saat vähän ominaisuuksia puhelimeesi
- phonisti
Puhelin sovelluksen ÄSKEISET ja siinä numerin oikealla puolella on pieni rinkula .
Kosketa rinkulaa niin avautuu ikkuna jossa voit luoda uuden yhteystiedon tai lisätä numeron jo olemassa olevaan yhteystietoon.- v***uP****le
Juuri sieltä olen yrittänyt, mutta 4S:ssä ei ole mitään rinkulaa, oikealla olevasta nuolesta tulee ainoastaan poista-vaihtoehto, sama juttu muokkaa-valikosta tulee mahdollisuudeksi ainoastaan poistaa numero ja numeroa koskettamalla se vain soittaa ko. numeroon.
- Nokia N86 8MP
Puhelin-sovelluksesta pitäisi Äskeiset-välilehdeltä tosiaan löytyä äskeisten puhelujen kohdalta sininen nuolipallo, jonka takaa pitäisi löytyä vaihtoehto Luo yhteystieto. Samoin viesteissä viestikeskustelun ylälaidassa pitäisi olla valinta Yhteystieto. Mikäli näitä ei ole, kokeile painaa puhelimen koti- ja lukitusnäppäintä molempia samaan aikaan pohjassa noin kymmenen sekunnin ajan omenalogon ilmestymiseen asti. Jos ei vieläkään näitä vaihtoehtoja tule näkyviin, kokeile asentaa puhelimen käyttöjärjestelmä uudestaan
- v***uP****le
Voi kiitos! Nyt myönnän hätäisyyteni, sillä kun kyseistä nuolta vain hipaisee tulee poista-vaihtoehto, mutta kun nuolta painaa hetken rauhallisesti, yhtäjaksoisesti tulee yhteystietojen lisäysmahdollisuus esiin. Kiitos, kiitos:)
- phonisti
v***uP****le kirjoitti:
Voi kiitos! Nyt myönnän hätäisyyteni, sillä kun kyseistä nuolta vain hipaisee tulee poista-vaihtoehto, mutta kun nuolta painaa hetken rauhallisesti, yhtäjaksoisesti tulee yhteystietojen lisäysmahdollisuus esiin. Kiitos, kiitos:)
Olisihan se perin outoa (kuuluu sanoa Mauri Pekkarisen äänellä) jos näin hienossa ja kalliissa luurissa ei olisi mahdollista luoda yhteystietoa aiemmista soitoista tai viesteistä. Mutta hyvä kun asia selvisi. Ja kaikkeenhan löytyy appsi ja niin myäs tähän esim. Visucontacts ja muita vastaavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241