No jos nyt olisi oikea palsta;)
eli, tämähän on pulinat-palsta.
joten, onko muita Cheek faneja? Tuntuu sille että nämä Petrit sun muut syrjäyttänyt sen:'(
Che-che-Cheek.
26
283
Vastaukset
- anonymousmaan
joo??
- aurinkolasit
cheek on aivan ihanaaaaa
- pilkullinen_rusetti•
Nice!
- tyttö98
Mun mielest Cheek on ainut semmone räppäri suomes kuka on oikeesti hyvä ja todellaki räppää ja sen musa on urbaania.
Kaikki vaa sanoo et se on huono, ku se räppää itteestää. Petri taas räppää viinasta...
Lisäks Cheek ei oo hurahtanu mihinkää huumeisii ja se on tehny levyiki jo kuitenki 14 vuotta.- pilkullinen_rusetti•
Juuri näin:)
- pilkullinen_rusetti•
pilkullinen_rusetti• kirjoitti:
Juuri näin:)
Mitäs levyjä teillä diggareilla on? Mikä on paras niistä? Entä paras kappale?
- fedoraman
Mitäs levyjä teillä diggareilla on? Mikä on paras niistä? Entä paras kappale?
kuka on cheek?
- NeitiVampyyrinVeri
fedoraman kirjoitti:
kuka on cheek?
no vittu tiiät! Se joka laulaa sen jos mä oisin sä, nii kyl mäki oisin mun kaa, iiiii! Varmaa yksinäine heppu, jos mä oisin sä nii kyl mäki oisin mun kaa
Voi cheek, toivottavasti löytyy kamuja! :D Cheekissä ei ole mitään urbaania.
Mistäs tiedät onko se hurahtanut huumeisiin vai ei?
Huvikseenko se autojaan ajaa puita päin?- ydinvessa
NeitiVampyyrinVeri kirjoitti:
no vittu tiiät! Se joka laulaa sen jos mä oisin sä, nii kyl mäki oisin mun kaa, iiiii! Varmaa yksinäine heppu, jos mä oisin sä nii kyl mäki oisin mun kaa
Voi cheek, toivottavasti löytyy kamuja! :Dcheek rules!
- tkjkll
Mä näin cheekin cannesis kuukaus sitte!
- Sokka irti<3
Mä tykkään, et Cheek on ihan yeees
- pilkullinen_rusetti•
:P
Mulla on ittelläni neljä uusinta levyä, eli Kuka sä oot, Jare Henrik Tiihonen, JHT2 ja Sokka Irti:D Paras kappale on ehkä... Kaikki hyvin feat. Lord Est tai Koukussa feat. Jimi Pääkallo... Tai ehkä joku muu:)
Mut tosiaan, kaikki muut Suomalaiset, jotka laulaa saman genren musaa, kuulostaa ihan samanlaisille.(paitsi Petri, joka koittaa koko ajan esittää tyhmää) Cheekillä on oma tyyli:)
- fghs
Cheek on paska kuten teidän kaikkien musiikkimaut. Kuunnelkaa vaihteeks oikeeta musiikkii ipanat niin katotaan sitten ;)
- pilkullinen_rusetti•
Mitäs ite kuuntelet? O.O
- tyttö98
Mulla on Käännän sivuu, Avaimet mun kulmille, Sokka irti ja JHT2
- mikä toi alku oli?
tsi-tsi-tsiik
- pilkullinen_rusetti•
mikä toi alku oli? kirjoitti:
tsi-tsi-tsiik
Siis häh?
Che-Che-Cheek? - että näi
Siis häh?
Che-Che-Cheek?se lausutaan tsi-tsi-tsiik
- Kartiotrolli
Petri on paras ja c c Cheek on vitun nolo
- Kartiotrolli
Toi muna irti on kyl iha jees biisi
- JLOve?R&Belieber
Kolme sanaa : Cheek on paras. Cheek on paras Suomi-räppäri. :3
Mun Äiti rakastaa Cheekkii kans- Kikkihiirihaistapas
Cheek on ihan paska ja kaiken lisäksi ylimielinen.
- MG!!!<333
Kyllä mä siihen Mikael Gabrieliin enemmän taaskerran kaarrun. Se on vaan niin
- _Swagii_
Cheekin biiseis on aina joku tarkotus. Jos ette heitterit tykkää ni selvä. Oma vika. Itel o JHT ja Sokka irti. Pia tulee taas uus single ja albumi muutes :) Innolla ootellen. Jehu tai Anna mä meen. Muutkin on tosi hyviä.
Itte en kauheest räppii kuuntele, mutt jos suosikki räppäri pitäs valita, nii se ois ehdottomasti kyll Cheek (; Cheeken hyviä biisejä on mm. Sokka irti, Mitä tänne jää, Liekeissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832