Onko kellään tietoa ens viikonlopun Oulun näyttelyn kehäkartasta?
Tietäis vähä mille parkkipaikalle yrittää..
Oulu KV 2012 kehäkartta
5
217
Vastaukset 5
- Rotikkarinsessa
Kehäkartta löytyy nettisivuilta, ilmoittautumisten yhteydessä olevan ilmoittautumiskirjeen pdf-versiosta (itsekin jouduin tuota etsiskelemään, oli sen verran huonosti infottu itse paperikirjeessä asiasta - sanottiin, että sivuilta löytyy, mutta ei yhtään tarkemmin, eikä sivuillakaan asiasta mainintaa ollut).
- Paikalla-valmiina?
No pystyisitkö linkittämään tänne, ei löydy näillä silmillä :/
- Paikalla-valmiina?
Paikalla-valmiina? kirjoitti:
No pystyisitkö linkittämään tänne, ei löydy näillä silmillä :/
Näen kyllä sen raviradan ja parkkialueet, mutta kehänumeroita raviradan sisällä en sitten millään. Grr
- Vigri
Paikalla-valmiina? kirjoitti:
Näen kyllä sen raviradan ja parkkialueet, mutta kehänumeroita raviradan sisällä en sitten millään. Grr
http://www.showlink.fi/oulu12/aikataulut.html
Aivan aikataulujen lopussa näyttäisi olevan kehäkartta.
- Rotikkarinsessa
Anteeksi, minun mokani.
Tosiaan väitin sen kehäkartan löytyvän tuolta kirjeen pdf-versiosta, kun en päässyt tarkistamaan asiaa ja muistin sen sieltä kurkanneeni. Se kartta tosiaan kuitenkin löytyy ihan tuolta aikataulu-sivulta, ihan sieltä lopusta.
Kiitos korjanneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t69910Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59558Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46507
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞25497Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489