Naapuriongelmia

Uskovainen naapuri

Naapurissani asuu eräs eläkkeellä oleva kapitulantti, jolla on pahoja milenterveysongelmia ja häiriköi usein minulle. En kyllä tiedä miksi, koska olen uskovainen ja olen monta kertaa vain yrittänyt auttaa häntä, mutta hän luulee, että vainoan häntä. En tiedä, mitä pitäisi tehdä? olen monesti rukoillut hänen puolestaan, mutta tuntuu siltä, että hänessä asuu ihan emäpiru itse.

Olisko kaukoparannuksesta apua tässä tapauksessa?

20

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaukoparantaja

      Voin antaa kaukoparannusta, jos kerrot henkilön nimen.

      • NimiOnSkepponen

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


    • Käännytetään

      Ota kaikki veljet mukaan ja käännytä se uskoosi!

      • Otinveljetmukaan

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


    • Joo ja suvuittain, klaaneittain aika sikaa myöten, kuten hevosmiesten tietotoimisto-oppaassa kerkeästi neuvotaan.
      Illat alkaa pimenemään. Lepakot alkavat lennellä näkyvämmin saalistusmatkoillaan. Kantsis tämän ketjunavaaja v v:n tilata "Losin" piilaaksosta 1300$ maksava yliultra-ääninen lepakkosuojus, kuten allekirjoittanut on tehnyt.
      Se tepsii myös tähän "uhriutumiseen".

      Kaveri 70 pillittää olevansa naapurinsa terrorin uhri. Se itse on yrittänyt seurakuntansa tuella käännyttää minua pois belsebuupin opeista.
      Ja muuten kolmen eri presidenttimme aikana. Mä hidasälyinen huomasin vasta 7.1. 2011, että tuo pimahtanut ukkohan onkin tuon nettikirjoittelun takana.
      Se tressaantui siitä, etten moikkaa sitä enää kuin 7 m kepillä.

      Jumalat ressupahan tauteja lisätkööt!

      • Raamatun Sanoma

        Sinulla on tosi paha ongelma!
        Et kunnioita ketään muita ihmisiä, kuin itseäsi!
        Tästä em. syystä johtuvat kaikki sodat ja naapuririidat!

        Capt.cöpenick sinun kannattaa nyt vihdoinkin nöyrtyä ja alkaa kunnioittamaan muitakin ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä sekä uskontoja!
        Toisten kunnioittaminen ja hyväksyminen on kaiken rauhallisen, riidattoman ja sodattoman elämän perusedellytys!

        Sitä niittää, mitä kylvää!
        Tee toisille se, mitä haluat itsellesi tehtävän.


      • Skeptikko

        Tunnen sinut sinä palstan pahin häirikkö ja nimimerkkien vaihtaja eli alias capt.cöpenick. Olet todellinen palstan pilaajien ja häirikköjen kuningas. Sinut pitäisi heti poistaa palstalta ikuisiksi ajoiksi. Kuinka kehtaat näytellä viatonta uhria, sinä pervojen pervo.


      • pipihullu

        miten tämä kirjoittelu liittyy vaihtoehtoiseen hoitotekniikkaan on epäselvää kaikille muille


      • Runosulle
        pipihullu kirjoitti:

        miten tämä kirjoittelu liittyy vaihtoehtoiseen hoitotekniikkaan on epäselvää kaikille muille

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


      • Kaksoisolentosi

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


    • kdanalk

      Kauko parannus pitäisi auttaa ja muista rakastaa ja rakastaa, ajattele kultaa paljon ja rakkautta niin pystyt itse parantamaan hänet :) tsemppiä ja ymmärrystä.
      Mahtavaa että ajattelet asiaa tältä kannalta.

      • Kdanalk

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


    • tunnen hänet

      Tunnen myös tämänc.c. ja kyseessä on täydellinen mentaalitapaus.

    • Naapurinionongelma

      Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

      Minä olin öljystä rikas Abdullah

      pienessä sievässä

      vaikka on vuoroni jonossa mennä

      hoitolaan vievässä.

      lääkäri korvaani kuiskutti

      hoitaja suoneeni ruiskutti

      aavikkomaisemaa keltasta

      mä vain tuijotin teltasta

      köyhän ainut huvitus

      on vilkas mielikuvitus

      se siivet selkään saa

      Juha Vainio Panaman konsuli

    • skepponen

      Tämä Toivo Lång on Suomen ainoa häirikkö, joka riitelee vuosikausia Internetissä naapuriensa kanssa. Ketä jonkun vanhan ukon kähinät kiinnostaa! Häirikkö mikä häirikkö! . Kyllä naapureilla on kestettävää!!!
      Kun se lopettaa, kirjoittakaa muistokirjoitus: Paljon tinasit, paljon pilasit, viimein kolvisi kylmeni!

    • TL-VV

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe