Naapurissani asuu eräs eläkkeellä oleva kapitulantti, jolla on pahoja milenterveysongelmia ja häiriköi usein minulle. En kyllä tiedä miksi, koska olen uskovainen ja olen monta kertaa vain yrittänyt auttaa häntä, mutta hän luulee, että vainoan häntä. En tiedä, mitä pitäisi tehdä? olen monesti rukoillut hänen puolestaan, mutta tuntuu siltä, että hänessä asuu ihan emäpiru itse.
Olisko kaukoparannuksesta apua tässä tapauksessa?
Naapuriongelmia
20
247
Vastaukset
- Kaukoparantaja
Voin antaa kaukoparannusta, jos kerrot henkilön nimen.
- NimiOnSkepponen
Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:
Minä olin öljystä rikas Abdullah
pienessä sievässä
vaikka on vuoroni jonossa mennä
hoitolaan vievässä.
lääkäri korvaani kuiskutti
hoitaja suoneeni ruiskutti
aavikkomaisemaa keltasta
mä vain tuijotin teltasta
köyhän ainut huvitus
on vilkas mielikuvitus
se siivet selkään saa
Juha Vainio Panaman konsuli
- Käännytetään
Ota kaikki veljet mukaan ja käännytä se uskoosi!
- Otinveljetmukaan
pienessä sievässä
hoitolaan vievässä.
aavikkomaisemaa keltasta
köyhän ainut huvitus
on vilkas mielikuvitus
se siivet selkään saa
Joo ja suvuittain, klaaneittain aika sikaa myöten, kuten hevosmiesten tietotoimisto-oppaassa kerkeästi neuvotaan.
Illat alkaa pimenemään. Lepakot alkavat lennellä näkyvämmin saalistusmatkoillaan. Kantsis tämän ketjunavaaja v v:n tilata "Losin" piilaaksosta 1300$ maksava yliultra-ääninen lepakkosuojus, kuten allekirjoittanut on tehnyt.
Se tepsii myös tähän "uhriutumiseen".
Kaveri 70 pillittää olevansa naapurinsa terrorin uhri. Se itse on yrittänyt seurakuntansa tuella käännyttää minua pois belsebuupin opeista.
Ja muuten kolmen eri presidenttimme aikana. Mä hidasälyinen huomasin vasta 7.1. 2011, että tuo pimahtanut ukkohan onkin tuon nettikirjoittelun takana.
Se tressaantui siitä, etten moikkaa sitä enää kuin 7 m kepillä.
Jumalat ressupahan tauteja lisätkööt!- Raamatun Sanoma
Sinulla on tosi paha ongelma!
Et kunnioita ketään muita ihmisiä, kuin itseäsi!
Tästä em. syystä johtuvat kaikki sodat ja naapuririidat!
Capt.cöpenick sinun kannattaa nyt vihdoinkin nöyrtyä ja alkaa kunnioittamaan muitakin ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä sekä uskontoja!
Toisten kunnioittaminen ja hyväksyminen on kaiken rauhallisen, riidattoman ja sodattoman elämän perusedellytys!
Sitä niittää, mitä kylvää!
Tee toisille se, mitä haluat itsellesi tehtävän. - Skeptikko
Tunnen sinut sinä palstan pahin häirikkö ja nimimerkkien vaihtaja eli alias capt.cöpenick. Olet todellinen palstan pilaajien ja häirikköjen kuningas. Sinut pitäisi heti poistaa palstalta ikuisiksi ajoiksi. Kuinka kehtaat näytellä viatonta uhria, sinä pervojen pervo.
- pipihullu
miten tämä kirjoittelu liittyy vaihtoehtoiseen hoitotekniikkaan on epäselvää kaikille muille
- Runosulle
pipihullu kirjoitti:
miten tämä kirjoittelu liittyy vaihtoehtoiseen hoitotekniikkaan on epäselvää kaikille muille
pienessä sievässä
hoitolaan vievässä.
aavikkomaisemaa keltasta
köyhän ainut huvitus
on vilkas mielikuvitus
se siivet selkään saa
Juha Vainio Panaman konsuli - Kaksoisolentosi
pienessä sievässä
hoitolaan vievässä.
aavikkomaisemaa keltasta
köyhän ainut huvitus
on vilkas mielikuvitus
se siivet selkään saa
- kdanalk
Kauko parannus pitäisi auttaa ja muista rakastaa ja rakastaa, ajattele kultaa paljon ja rakkautta niin pystyt itse parantamaan hänet :) tsemppiä ja ymmärrystä.
Mahtavaa että ajattelet asiaa tältä kannalta.- Kdanalk
pienessä sievässä
hoitolaan vievässä.
aavikkomaisemaa keltasta
köyhän ainut huvitus
on vilkas mielikuvitus
se siivet selkään saa
- tunnen hänet
Tunnen myös tämänc.c. ja kyseessä on täydellinen mentaalitapaus.
- Naapurinionongelma
pienessä sievässä
hoitolaan vievässä.
aavikkomaisemaa keltasta
köyhän ainut huvitus
on vilkas mielikuvitus
se siivet selkään saa
Juha Vainio Panaman konsuli - skepponen
Tämä Toivo Lång on Suomen ainoa häirikkö, joka riitelee vuosikausia Internetissä naapuriensa kanssa. Ketä jonkun vanhan ukon kähinät kiinnostaa! Häirikkö mikä häirikkö! . Kyllä naapureilla on kestettävää!!!
Kun se lopettaa, kirjoittakaa muistokirjoitus: Paljon tinasit, paljon pilasit, viimein kolvisi kylmeni! - TL-VV
Näillä ohjeilla tuloksekasta hoitoa:
http://magneettimedia.com/category/terveys-ja-hyvinvointi/
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI KAIKILLE MAGNEETTIMEDIAA!
MAGNEETTIMEDIAN OHJEILLA PARANET KAIKISTA TAUDEISTA TÄYDELLISESTI!
http://magneettimedia.com/category/terveys-ja-hyvinvointi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808