Blackbird + FI-valo

mustarastas

Asiasta on paljon keskustelua netissä, mutta olisko täällä jollain jotain neuvoa tähän asiaan vielä. Eli -00 vuosimallin XX. Kun on jonkun matkaa ajanut, niin FI-valo syttyy kirkkaana palamaan. Pysähdyttyä, kun seisontatuen laskee alas, niin alkaa valo vilkkua. Vilkkuu samaan hitaaseen tahtiinsa koko ajan, eli ei tule nopeita vilkahduksia. Äsken lenkin jälkeen 15 vilkahhdustä jaksoin laskea ja sammutin sitten pois. Uudelleen kun laittaa käyntiin, niin valo ei pala, mutta jonkun matkan päästä syttyy uudelleen kirkkaana palamaan.. Mikä neuvoksi..? Pyörä toimii täysin normaalisti. Ei yski, eikä pätki ja normaalisti käyntiinkin lähtee..

5

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likaiset/hapettuneet liittimet saattaa aiheuttaa tuon.

    • ex. XX kuski

      Oliko märkä keli, oletko ajanut sateessa tai ilmenikö ongelma pesun jälkeen?

      Yksi mahdollinen vika paikka on tankin alla vasemmalla puolella oleva liitinnippu. Liittimet on läpinäkyvässä "kumitötterössä". Tötterö on auki eteenpäin. Sinne saattaa kerääntyä vettä, kosteutta yms. Tee kumiin alaosaan reikä jotta mahdollinen vesi pääsee pois. Ota liittimet auki puhdista ja laita vaseliinia. Esim. Hondalta saa sähkövaseliinia, mutta muukin vastaava tavara ajanee asian.

      • 1100xxxxx

        sori mutta älä vaseliinia laita, vaan korjaamokäytöön tarkoitettua johtojen suojaainetta, en muista nimeä mutta ei mitään crceetä..kysy jostain alanliikkeestä, hiustenkuivaajalla saaa kuivax kun aikansa hehkuttaa ja paineilmalla..


      • mustarastas
        1100xxxxx kirjoitti:

        sori mutta älä vaseliinia laita, vaan korjaamokäytöön tarkoitettua johtojen suojaainetta, en muista nimeä mutta ei mitään crceetä..kysy jostain alanliikkeestä, hiustenkuivaajalla saaa kuivax kun aikansa hehkuttaa ja paineilmalla..

        sieltäpä se vika vas. jalan vierestä johtonipusta kesällä löyty, kun tuota asiaa tutkittiin.. täysin paskaksi hapettuneet pinnat..


      • Lmsaari
        mustarastas kirjoitti:

        sieltäpä se vika vas. jalan vierestä johtonipusta kesällä löyty, kun tuota asiaa tutkittiin.. täysin paskaksi hapettuneet pinnat..

        Mulla teki saman korkealla vuoristossa. En tiedä miksi sammuttamisen jälkeen ei enää vilkutellut. Mulle auttoi nähtävästi manuaalin selailu. Olin itse asiassa ylittänyt st.morizin jälkeen passin itävaltaan päin ja aloin laskeutua normaalikorkeuksille. Luukutettuakin tuli ja kovia kiihdytyksiä ylämäessä. Pitää tutkia johtonippu. Yhdessä Pannarissa oli vastaava johtonippuvika ja se vaikutti yhteen puolaan heikentäen tehoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe