Olemme kihlattuni kanssa suunnittelemassa häitä kesälle 2013. Haaveissamme olisi piha-/puutarha-/rantajuhlat max. 50 hlö:lle. Budjettimme on n. 3000 e (sisältäen KAIKEN), ja tahtoisimme tehdä rahaa säästääksemme mahdollisimman paljon itse (esim. omien juomien (ja mielellään ainakin osan ruoista) tuominen juhlatilaan on ehdoton vaatimus). Sateen varalta olisi hyvä, että koko porukka sopisi myös sisätiloihin ja pihalla olisi hyvä olla katettua tilaa (teltta, paviljonki, katettu terassi). Jos siis tiedät Jyväskylässä tai lähikunnissa paikkaa, jossa tämäntyyppiset juhlat voisimme järjestää, infoilehan minuakin asiasta :)
Pihahäät Jyvässeudulla!
hennarokkaa
2
219
Vastaukset
- jkl33
Surkeenjärvi http://www.matkailutilasurkeenjarvi.fi/
- JW
Hei! Kangasniemelle on syksyllä valmistumassa juhla- ja kokoustila Kakkaramäki. Vielä ei ole omia nettisivuja, kun puolivalmiista on paha saada edustavia kuvia, mutta eiköhän elokuun lopulla jo niitäkin saa ja nettisivut pystyyn?! Jos paikkoja haluaa tulla katsomaan niin yhteyksiä vuokramökkiyrityksemme kautta; www.lomaromo.net Lämpimästi tervetuloa! t. Jenni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744001447- 1891094
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11932Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10917- 64911
- 64876