Olin joku päivä sitten muista syistä lääkärissä ja hän huomasi jonkun ihme möykyn ilmestyneen. Kysyi alan lääkäreiltä lisää neuvoa ja eikun syöpäepäily taas päälle ja tutkimuksiin.
Kyllä ihmetyttää miksi minä olen sellainen jolla aina epäillään.
Uusi epäily
18
274
Vastaukset
- yyyyhhhhhhhh
jjjgggjjkkkj
- Mailta
Älä itke, on sinulla varmaan omassakin sairaudessa kestämistä. Kyllä tämä tietysti jännittää ja harmittaa minuakin.
Jos sinä olet niin epäilyttävä :). Ei vainkaan. Minusta kyllä lääkärit on pöhkojä jos jo ennen Pad-vastausta lausuvat sanaa syöpä. Asiahan varmistuu vasta kun on todettu syöpäsoluja.
Pidetääs peukkuja ettei ole.- 23456654
anna rehellinen vastaus,,,onko tuo mailta sinun miehesi vai miksi vastaat hänelle,,,,kenenkään ei pitäisi tavalliselle rengille vastata...hävettää kun sellaisia tulee tänne
- yxx vaan
23456654 kirjoitti:
anna rehellinen vastaus,,,onko tuo mailta sinun miehesi vai miksi vastaat hänelle,,,,kenenkään ei pitäisi tavalliselle rengille vastata...hävettää kun sellaisia tulee tänne
heh, heh, oletpas sinä huvittava kun noin kirjoitat, heh hee......
23456654 kirjoitti:
anna rehellinen vastaus,,,onko tuo mailta sinun miehesi vai miksi vastaat hänelle,,,,kenenkään ei pitäisi tavalliselle rengille vastata...hävettää kun sellaisia tulee tänne
Ei ole minun..................................................mutta en näe mitään syytä miksen vastaisi? Itse asiassa hän on ainuita joka vastaa täällä minulle :).Sitä paitsi rengit on parhaita :).
- Mailta
Tämä on Lusiinalle. olet oikeassa minä olen erittäin epäilyttävä henkilö. Verottajakin epäilee joka kerta ilmoitustani. Kyselee onko siinnä kaikki. Sanoin viimeksi että olen siihen yhdistänyt Kaikien kahdeksan anopinkin tulot. Ei uskoneet vaan lätkäisivät lisää veroa ja sanoi, että laitetaan sen yhdeksännen verot sinulle.
Minulla on kuulema sellainen tausta syöpien suhteen, että kuulema se tulee heille heti mieleen. - Mailta
23456654 kirjoitti:
anna rehellinen vastaus,,,onko tuo mailta sinun miehesi vai miksi vastaat hänelle,,,,kenenkään ei pitäisi tavalliselle rengille vastata...hävettää kun sellaisia tulee tänne
Minä annan rehellisen vastauksen lusiinan ja minun mahdolliseen sukulaisuuteen.
Hän on minun kahdeksannen vaimoni lapseton mummo. Mailta kirjoitti:
Minä annan rehellisen vastauksen lusiinan ja minun mahdolliseen sukulaisuuteen.
Hän on minun kahdeksannen vaimoni lapseton mummo.Joo, tuon verran ollaan samaa sukua ja samaa maata.
Mailta kirjoitti:
Tämä on Lusiinalle. olet oikeassa minä olen erittäin epäilyttävä henkilö. Verottajakin epäilee joka kerta ilmoitustani. Kyselee onko siinnä kaikki. Sanoin viimeksi että olen siihen yhdistänyt Kaikien kahdeksan anopinkin tulot. Ei uskoneet vaan lätkäisivät lisää veroa ja sanoi, että laitetaan sen yhdeksännen verot sinulle.
Minulla on kuulema sellainen tausta syöpien suhteen, että kuulema se tulee heille heti mieleen.No, mitäs tuohon nyt sitten voisikaan sanoa. Onhan se hyvä et tulee mieleen, huonompi vahtoehto ois jos ei tulis. Jospa koepalavastaus sitten kuitenkin toisi vapauttavat tulokset.Mitä aiemmin todetaan, sitä paremmat paranemismahdollisuudet.
- citycani
Mikä möykky ja missä, äläleiki salaperäistä maalaistollo
- bobo huuhkaja
hei kani varo huuhkajia ne vie haitalliset jyrsijät mennessään
- mailta
Terve vaan kani.
Möykky jossain päin selkää, en kysellyt tarkemmin. Enkä tiedä muuta kuin mitä lääkäri sanoi.
- vien asian päätöksee
Olen ilmoittanut ylläpitoon palstansekoittajista joisxta nimimerkki Mailta on pahinta lajia.Jos ei hän ja lusina korri ja ira lopeta kirjoittelua niin käsken kaikkien pitää kuukauden tauon. eikähän ylläpito senjälkeen ota tosissaa
- Mailta
Tuohan on hienoa, että olen jossain huippu, jos ei hyvässä niin pahassa.Voiskohan saa täsatä mitallin Itsepäisyyspäivänä.
- Mailta
Mailta kirjoitti:
Tuohan on hienoa, että olen jossain huippu, jos ei hyvässä niin pahassa.Voiskohan saa täsatä mitallin Itsepäisyyspäivänä.
niin tarkoitin tuolle asian päätökseen viejälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625