Uusi epäily

Mailta

Olin joku päivä sitten muista syistä lääkärissä ja hän huomasi jonkun ihme möykyn ilmestyneen. Kysyi alan lääkäreiltä lisää neuvoa ja eikun syöpäepäily taas päälle ja tutkimuksiin.
Kyllä ihmetyttää miksi minä olen sellainen jolla aina epäillään.

18

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyhhhhhhhh

      jjjgggjjkkkj

      • Mailta

        Älä itke, on sinulla varmaan omassakin sairaudessa kestämistä. Kyllä tämä tietysti jännittää ja harmittaa minuakin.


    • Jos sinä olet niin epäilyttävä :). Ei vainkaan. Minusta kyllä lääkärit on pöhkojä jos jo ennen Pad-vastausta lausuvat sanaa syöpä. Asiahan varmistuu vasta kun on todettu syöpäsoluja.
      Pidetääs peukkuja ettei ole.

      • 23456654

        anna rehellinen vastaus,,,onko tuo mailta sinun miehesi vai miksi vastaat hänelle,,,,kenenkään ei pitäisi tavalliselle rengille vastata...hävettää kun sellaisia tulee tänne


      • yxx vaan
        23456654 kirjoitti:

        anna rehellinen vastaus,,,onko tuo mailta sinun miehesi vai miksi vastaat hänelle,,,,kenenkään ei pitäisi tavalliselle rengille vastata...hävettää kun sellaisia tulee tänne

        heh, heh, oletpas sinä huvittava kun noin kirjoitat, heh hee......


      • 23456654 kirjoitti:

        anna rehellinen vastaus,,,onko tuo mailta sinun miehesi vai miksi vastaat hänelle,,,,kenenkään ei pitäisi tavalliselle rengille vastata...hävettää kun sellaisia tulee tänne

        Ei ole minun..................................................mutta en näe mitään syytä miksen vastaisi? Itse asiassa hän on ainuita joka vastaa täällä minulle :).Sitä paitsi rengit on parhaita :).


      • Mailta

        Tämä on Lusiinalle. olet oikeassa minä olen erittäin epäilyttävä henkilö. Verottajakin epäilee joka kerta ilmoitustani. Kyselee onko siinnä kaikki. Sanoin viimeksi että olen siihen yhdistänyt Kaikien kahdeksan anopinkin tulot. Ei uskoneet vaan lätkäisivät lisää veroa ja sanoi, että laitetaan sen yhdeksännen verot sinulle.
        Minulla on kuulema sellainen tausta syöpien suhteen, että kuulema se tulee heille heti mieleen.


      • Mailta
        23456654 kirjoitti:

        anna rehellinen vastaus,,,onko tuo mailta sinun miehesi vai miksi vastaat hänelle,,,,kenenkään ei pitäisi tavalliselle rengille vastata...hävettää kun sellaisia tulee tänne

        Minä annan rehellisen vastauksen lusiinan ja minun mahdolliseen sukulaisuuteen.
        Hän on minun kahdeksannen vaimoni lapseton mummo.


      • Mailta kirjoitti:

        Minä annan rehellisen vastauksen lusiinan ja minun mahdolliseen sukulaisuuteen.
        Hän on minun kahdeksannen vaimoni lapseton mummo.

        Joo, tuon verran ollaan samaa sukua ja samaa maata.


      • Mailta kirjoitti:

        Tämä on Lusiinalle. olet oikeassa minä olen erittäin epäilyttävä henkilö. Verottajakin epäilee joka kerta ilmoitustani. Kyselee onko siinnä kaikki. Sanoin viimeksi että olen siihen yhdistänyt Kaikien kahdeksan anopinkin tulot. Ei uskoneet vaan lätkäisivät lisää veroa ja sanoi, että laitetaan sen yhdeksännen verot sinulle.
        Minulla on kuulema sellainen tausta syöpien suhteen, että kuulema se tulee heille heti mieleen.

        No, mitäs tuohon nyt sitten voisikaan sanoa. Onhan se hyvä et tulee mieleen, huonompi vahtoehto ois jos ei tulis. Jospa koepalavastaus sitten kuitenkin toisi vapauttavat tulokset.Mitä aiemmin todetaan, sitä paremmat paranemismahdollisuudet.


    • citycani

      Mikä möykky ja missä, äläleiki salaperäistä maalaistollo

      • bobo huuhkaja

        hei kani varo huuhkajia ne vie haitalliset jyrsijät mennessään


      • Maalaiset on parraita, heissä on säilynyt aioto ihmisyys


      • mailta

        Terve vaan kani.
        Möykky jossain päin selkää, en kysellyt tarkemmin. Enkä tiedä muuta kuin mitä lääkäri sanoi.


    • vien asian päätöksee

      Olen ilmoittanut ylläpitoon palstansekoittajista joisxta nimimerkki Mailta on pahinta lajia.Jos ei hän ja lusina korri ja ira lopeta kirjoittelua niin käsken kaikkien pitää kuukauden tauon. eikähän ylläpito senjälkeen ota tosissaa

      • :), teehän se vai joko teit :)


      • Mailta

        Tuohan on hienoa, että olen jossain huippu, jos ei hyvässä niin pahassa.Voiskohan saa täsatä mitallin Itsepäisyyspäivänä.


      • Mailta
        Mailta kirjoitti:

        Tuohan on hienoa, että olen jossain huippu, jos ei hyvässä niin pahassa.Voiskohan saa täsatä mitallin Itsepäisyyspäivänä.

        niin tarkoitin tuolle asian päätökseen viejälle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe