Oletteko koskaan ajatellut esim.
kuinka moni säveltäjä / sovittaja
/ sanoittaja suomessa elää ansioillaan
eli tekijänoikeus korvauksilla ?
1-3 ?
Ja samaanaikaan 20 sosialistia
elää leveästi Teoston konttorista saatavilla
palkkatuloilla. Joka kuukausi kivat
tulot ja lomarahat jne...
Palataanpa nyt tekijöiden taloustilanteeseen:
Miksi lähes kaikki suomen johtavat yksityiset
säveltäjä-sanoittaja-muusikot ulosmitataan ?
Koska heillä on sosialismin ylläpitämiseen perityt yelit, alvit, verot maksamatta.
Niin mutta miksi ei sitten ole maksettu ?
Koska sosialistit pitää heidän rahoistaan
yli puolet itsellään. (perityt teostokorvaukset).
Ja käyttävät nämä oman maun mukaan,
lähinnä byrokratian lisäämiseen.
RAHAT KUULUVAT TEKIJÖILLE EIKÄ
SOSIALISTEILLE !
Ketkä kaikki säv. sov. san ?
Esim. nämä vahvat yksilöt:
Raninen, Halonen, Kirka, Willberg,
Sibelius, Kuoppamäki, Dingo, Remu,
... etc... etc...
SOSIALISMI ON KOMMUNISMIA ILMAN ASEITA.
TEOSTO VARASTAA.
Apuva CIA.
2
896
Vastaukset
- Sosialisti?
Eikö sillä ole voit leivän päällä?
- P. Veli
Teosto = Mafia. No money, no music.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 48526
- 36526
- 25515
- 43492