Terve. On suunnitelmissa rakentaa tämänlainen nuolikonekivääri..
http://domestocrat.files.wordpress.com/2012/06/img_0875.jpg
Olen tähän mennessä rakentanut paljon keskiaikas tyyppisiä piiritysaseita. Kuten 7m korkean trebuchetin, yms.
Nyt alkaisi tämä nuoliKK:n rakennus, mutta netistä etsiskelyn jälkeenkään en ole löytänyt projektiin sopivia osia. Tärkeimpänä olisi kuvassakin näkyvät Ratakset ja ketjut. Kaikilla hauilla löytyy vain pieniä kalliita moottoripyörän/mopon rattaita. Ne eivät sovellu tarkoitukseen.
Jopa ulkomaisilta sivustoilta olen yrittänyt löytää.
Eli tarvitsisin 4 tukevaa ratasta ja 2 paksua ketjua. Yhteishinta olisi pysyttävä 100-130€ alapuolella. Onko mahdollista löytää siihen hintaan mistään? Vai olisiko parempi tapa kysellä joitain vanhoja käytettyjä rattaita, esim rikkinäisistä työkoneista?
Siinä voisi olla hankalaa se, että löytäisi 4 identtistä ratasta...
Kiitos jo etukäteen ja anteeksi omituisesta kysymyksestä.
Nuolikonekivääri
Horriz
2
242
Vastaukset
- 256644
Jaa tuon myytinmrtaijien "aseen" ajattelit rakentaa. Kokeile ottaa heihin yhteyttä mistä voisit saada :P
- Konemies
teollisuuden voimansiirto, esim etra, ketjut ketjupyörät.. kyllä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271813
- 1211335
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni571007- 131960
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v247944Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780