Terve. On suunnitelmissa rakentaa tämänlainen nuolikonekivääri..
http://domestocrat.files.wordpress.com/2012/06/img_0875.jpg
Olen tähän mennessä rakentanut paljon keskiaikas tyyppisiä piiritysaseita. Kuten 7m korkean trebuchetin, yms.
Nyt alkaisi tämä nuoliKK:n rakennus, mutta netistä etsiskelyn jälkeenkään en ole löytänyt projektiin sopivia osia. Tärkeimpänä olisi kuvassakin näkyvät Ratakset ja ketjut. Kaikilla hauilla löytyy vain pieniä kalliita moottoripyörän/mopon rattaita. Ne eivät sovellu tarkoitukseen.
Jopa ulkomaisilta sivustoilta olen yrittänyt löytää.
Eli tarvitsisin 4 tukevaa ratasta ja 2 paksua ketjua. Yhteishinta olisi pysyttävä 100-130€ alapuolella. Onko mahdollista löytää siihen hintaan mistään? Vai olisiko parempi tapa kysellä joitain vanhoja käytettyjä rattaita, esim rikkinäisistä työkoneista?
Siinä voisi olla hankalaa se, että löytäisi 4 identtistä ratasta...
Kiitos jo etukäteen ja anteeksi omituisesta kysymyksestä.
Nuolikonekivääri
Horriz
2
204
Vastaukset
- 256644
Jaa tuon myytinmrtaijien "aseen" ajattelit rakentaa. Kokeile ottaa heihin yhteyttä mistä voisit saada :P
- Konemies
teollisuuden voimansiirto, esim etra, ketjut ketjupyörät.. kyllä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812