Tein pientä tutkimusta terassilta:)

HdHdHdHdHd

Istuskelin tässä eräänä kauniina kesäpäivänä kuppilan teranssilla ja kauniiden naisten lisäksi huomioni kiinnittyi pyöriin. Huomioni oli se että porukkan siinä rupatellessa kiinnittyi heidän huomio aina nimenomaan harrikan lähestymiseen ja ohiajoon:) päät kääntyivät ja keskustelu alkoi pyörästä ja sen näyttävyydestä ja siitä että vielä jonain päivänä minäkin ostan tai että tutulla on kans hieno harrikka yms yms:) Keskustelua oli hauska kuunnella ja todeta taas se miten suuren vaikutuksen nämä harrikat ihmisiin tekevät.

Kyykkypyörät eivät saaneet osakseen oikein mitään kommentteja tai edes katseita, ne vaan meni ja se oli siinä. Siinä juttuja kuunnellessani oli hieno tunne omistaa haluttu harrikka ja mietin miten hyvin asiani olikaan:)

11

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • visio tai museo

      Niin, tolta pohjalta mitä mietit, niin auto on kyykky ja hd on mopoauto. Näin se vaan menee.

    • Viragolla

      HD:t on hienoja pyöriä ja customit yleensäkin. Ite kun on ajanut monenlaisilla customeilla, ekana pyöränä oli se perinteinen 535 virago, sitten oli 800 kuutioinen VN, seuaavaksi 1400 kuutioinen Intruder, sitten kaksi upeaa Harleytä, ensin Dyna ja sitten Softail, jonka jälkeen hankin VN2000:n, niin on huomannut, että tavallinen kansa, eivätkä aina motoristitkaan tunnista kovin hyvin pyörämerkkejä. Paras homma sattui silloin alkuaikoina, kun ajelin 535 Viragolla maasedulla ja pysähdyin yhden baarin eteen kioskille, niin äijät katteli baarin terassilta ja hehkuttivat, että on noi harlikat kyllä kaikkein hienoimpia pyöriä, edellinen omistaja kun oli maalannut viragon mustaksi eikä ollut jammu tekstejä kyljessä.

      En kyllä ole ajatellut, että muoviluotimiesten typerät kommentit HD:sta tai customeista yleensäkään ovat kateutta, nykypäivänähän HD:t on rahan puolesta kaikkien saatavilla. Mun mielestä se on vaan sitä tajunnan ahtautta, kun ei voi käsittää miten joku voi nauttia painavalla ja tehottomalla prätkällä ajelusta, kun itse nauttii tehokkaalla, kevyellä sportilla kurvailusta ja kaahaamisesta. Samaa tajunnah ahtauttahan esiintyy custom/HD omistajissa, kun jaksavat vuodesta toiseen irvailla muoviluotiharrastajille, kun eivät pysty käsittämään sitä, ettei kakki motoristit nauti cruisaamisesta, vaan kaipaavat vauhtia, kurveja nuolevaa kanttaamista ja korkeasti kiertävän koneen ujellusta.

      Onneksi suurin osa motoristeista käsittää, että niin on erilaisia prätkiä ja tyylejä niissä, kuin on erilaisia tapoja nauttia prätkäharrastuksestakin.

    • TheIrön

      Mulla ei oo aikaa istua terassilla. Jos skideiltä, ropaamiselta ja töiltä jää aikaa, niin oon tien päällä.

    • TheIrön

      Mutta tämähän oli taitava provo, eikö ollutkin?
      Jos mun pyörä tekee vaikutuksen ihmisiin, niin tehköön tai olkoot tekemättä. Kivaahan se on jos tekee, ja mukava jutella näistä, varsinkin vanhemmat papparaiset tulee herkästi tarinoimaan. Hyvä se vain on jos härmäläinen tuppisuukin innostuu puhumaan :)
      Mutta jos joku ostaa pyörän tehdäkseen vaikutuksen muihin, niin ei voi sitten kauhalla häneltä vaatia. Mulle riittää että se tekee vaikutuksen minuun :)

      • TheIrön

        ^^^Siis ...että minun pyöräni tekee vaikutuksen minuun.


    • HoooReeee

      Toi HdHd puhuu kyllä asiaa ja olen samoilla linjoilla hänen kanssaan. Mulla hd ollu n 10 vuotta ja elämä on ollut mielenkiintoista ja hauskaa:) Olen kuin eri ihminen sen jälkeen kun sain vihdoin hankittua ekan hd prätkäni v 2002....kaikkea en voi täällä kertoa mutta voin sanoa että elämäni muuttui kertaheitolla paremmaksi;)

    • Loma kuluu...

      Jouduin sateen vuoksi jättämään sunnuntaina Harrikan mökille talliin. Siellä se on nyt kolmensadan kilometrin päässä ja kesäloma kuluu...

      Polte ajaa on hirmuinen, joten otan pojan Yamaha 125:n lainaksi ja lähden tästä baanalle. Aurinko paistaa pitkästä aikaa eikä ajamisen riemu ole tankin kyljessä olevasta nimestä kiinni.

      • Miksi sateen vuoksi?

        Eikö Harleymies voi ajaa sateessa? Eikö Harleymies olekaan ajomies?


      • Loma kuluu..
        Miksi sateen vuoksi? kirjoitti:

        Eikö Harleymies voi ajaa sateessa? Eikö Harleymies olekaan ajomies?

        No on Harley-mies moottoripyöräilijä luihin ja ytimiin.

        Harley-mies on kuitenkin sitä mieltä, että ajamisesta täytyy nauttia. Joskus tulee sellainen fiilis, että kaatosateessakin vaan hymyilyttää siellä visiirin takana. Mutta silloin tarttee olla varusteet kelin mukaiset. Harley-mies ei perkules vapaaehtoisesti lähde nahkojaan tiskiräteiksi uittamaan, jos ei ole pakko. Ja nyt ei ollut.

        Moottoripyöräily on minulle elämäni tärkein asia, siis heti perheen ja pakollisen työn jälkeen. Autoista en piittaa p-skaakaan.


    • TheIrön

      Bemareilta näyttivät sillan alla nyhjöttävät pyörät, viimeks kun sateessa pyörällä ajoin. En sitten tiedä tekeekö kate ja etulokari sateella ajamisesta niin vastenmielistä, että parempi jäädä ilmoja odottelemaan.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe