tietääkös kukaan että onko paikallisilla kiekkareilla ynnä muilla polkupyöriä myynnissä? tai muita paikkoja mistä vois löytää... Erityisesti nopsa kombi fleur kiinnostaa. Aika paljon tulee kustannuksia jos ostaa toiselta paikkakunnalta ja pyytää lähettämään.
Mistä vanhoja polkupyöriä, tyyliin jopo, kombi yms.
6
2239
Vastaukset
- kompimiti
mulla on kombi midi mut en myy ,on niin klassikko
- minimuuli
MULLA OLIS KOMBI FLEUR , takavanne paskana.
- johannes 5000
moi mikähänolis kombin hinta ja kunto 22" vai24"
- Vähälippala
Mulla on sininen 22' kombi 'sailor' katkastava, keltainen 22'' kombi 'fleur' ja vihreä 24'' kombi 'coccinella'. Kyllä se 22'' on vaan hienoin peli. Mulla on sininen Tunturi Poni myös 22''. Niin joo..haluaisko joku ostaa nämä pyörät vaikka 20 eurolla??
Paitsi..etten myy niitä kenellekään. Huuto.netistä ostin nuo kaksi kombia ja poni on mun vanha. Coccinella on äitini vanha.- loksjfoueb wof
Kombit on joko nopsin tai öglandin valmistama. Ögland on se alkuperäinen ja parasparsaatana
- Tunturi Poni 22" v50
Mulla on helmiäis vihree tunturi poni mutta sen säästän lapsilleni(jos niitä satun saamaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su392445- 1591708
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1751566En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2521447Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4261423Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811337- 1231308
- 101104
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861039Kehitysvammainen teki työtä 19 vuotta ilman palkkaa
K kaupan pullonpalautusautomaattia hoiti ja vapautti muut myyjät muihin töihin. Tästä on varmasti 19 vuoden aikana ollut129991