Moikka!
Etsin kämppistä Turkuun Linnankadulla sijaitsevaan puiseen rivitaloon! Mulla oli jo kämppis, mutta hän perui viime hetkellä valittuaan yksiön.
Vuokra on veden kanssa 325€ per henkilö, sähkö kulutuksen mukaan. Sähkölämmitys, mutta kulut eivät kuulema päätä huimaa :) Asunnossa on tehty remonttia joten energiatehokkuus pitäisi olla hyvä. Asunnossa on keittiönurkkaus, iso olohuone (jonka muutan välisermeillä itselleni huoneeksi), makuuhuone ja wc kylpyhuone. Saisit asua makuuhuoneessa, joka on myös ihan reilunkokoinen ja valoisa :)
Asunnossa ei ole pakastinta eikä pyykinpesukonetta, mutta sille on liitännät. Itse pystyn kustantamaan jomman kumman tai puoliksi kämppiksen kanssa ;)
Asunto on valoisa, huonekorkeus tuo lisää tilantuntua. Kalustamaton.
Itse olen Taideakatemiassa elokuussa aloittava, 22v nainen Pohjois-Karjalasta. Luonteeltani olen huumorintajuinen, rauhallinen suurimman osan ajasta, rakastan tanssia, musiikkia, piirtämistä ja matkailua. Tykkään myös sisustaa :) en ole mikään hurja bilehile ja toivon kämppikseltä samaa. Toki kavereita ja sukulaisia saa käydä kylässä kunhan kunnioitamme toistemme rauhaa :) Olisi myös kiva tehdä kämppiksen kanssa joitakin asioita yhdessä, esim katsoa leffaa tai lenkkeillä yms.
Sähköpostini on :
[email protected]
Mahdollisesti kiinnostuneet laittakaa viestä tuohon osoitteeseen :) Olettehan sitten tosissanne, en halua enää toista pettymystä :((
Kiitos jo valmiiksi! :)
Kämppis Turkuun Linnankadulle!
mattorulla
0
256
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724118
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573793Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522344Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361915- 491829
- 991606
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551583- 471553
- 571443