Kissani on nyt 7kk ja tuntuu että se huutaa huutamista jos lähden kotoa pois vaikka röökille alas tai mitä vaan. Ja jos menen suihkuun niin että kissani ei nää että menen nii saan kuunnella sitten koko suihkussa olo aikani sitä kun kissa kiljuu. Ja se ei ole kovin mukavaa kun asun kerrostalossa.
Ja jos kissaa joku komentaa se juoksee mun luokse ja änkee syliin ja alkaa itkemään. Onkohan tämä ihan normaalia käytöstä pennulta kun on ollut aikasemmin kissoja mutta ei koskaan pentua.
Kissani on mamman tyttö!!! ja itkupilli
Itkupilli
itkupilli
2
111
Vastaukset
- isi-kisu
No, katti kaipaa seuraa. Mutta miksi se kaipaa seuraa? Onko se tuotu kotiin alle 12 viikkoisena? Entä onko valkoinen, eli voi olla kuuro eikä kuule omaa ääntään.
- itkupilli
En tiedä siitä onko se erotettu emosta liian aikasin koska se tuli mun luokse 4kk ikäsenä. Eikä ole valkoinen ja tuskin kuuro koska tottelee nimeään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801808
- 691633
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91261- 80988
- 94975
- 71965
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 66882