tullut aika pistää lancerin sisustaa enemmän siniseksi ja ajattelin että sinisen vaihdekepin pussin voisi vaihtaa. joten onko kellään mitään tietoa tarvitseeko mitään erikoista huomioida ostaessa erikokoja olemassa? erillaisia kiinnitys menetelmiä? ja mistä saisi perus sinisen pussukan sille (en rupea tekemään itse) ja en tarvitsae mitään momon vaihdekepin pussia jonka hinta on 5 kertaa perus pussukkaa enemmän.
vaihdekepin pussukka?
pussi hukassa
1
104
Vastaukset
Sinuna kyllä tekisin itse sen pussukan. Yhteen Pösöön teinkin eikä se kummoinen homma ollut. Otat vain vanhan pois ja sopivasta kernistä tms ompelet samanlaisen kja laitat paikalleen. Ainakin saat mieleisesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982