Sähköposti iphoneen

marianne.kolehmainen

Nyt joku voisi kertoa että mikä on suomi24 lähtevän ja saapuvan postin osote....tai kohta suljen koko lafkan!!!!

Kiitti!

4

579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urpo.
    • Hei @marianne.kolehmainen,

      Löydät ohjeet sähköpostin asentamiseen käyttöohjeista: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti/posti_plus/#asetukset. Postin asentaminen sähköpostiohjelmaan on maksullisen Posti Plus -palvelun ominaisuus. Voit tutustua Posti Plus -pakettiin http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti/posti_plus/#postipluson.

      Selaimen (eli esimerkiksi Safarin) kautta Postia voi käyttää kuten tietokoneeltakin. Valitset siis www.suomi24.fi ja täysversio --> Posti --> Kirjaudu sisään. Tällöin käyttö on tietysti maksutonta meidän puoleltamme (toki maksat operaattorin hinnaston mukaan datan käytöstä).

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    • iPhone 4 16 kb

      Ei onnistunut minulla, vaikka oli maksullinen Posti Plus-palvelu. Suomi24 asiakaspalvelu ei antanut kovin vakuuttavaa kuvaa. Viimeisimpiin kysymyksiini ei lainkaan edes vastattu.

      • !!!

        Siellä opasteissahan nuo kaikki tarvittavat tiedot ovat..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      304
      4950
    2. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      43
      3404
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      58
      2111
    4. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      67
      1732
    5. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      69
      1428
    6. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1268
    7. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      424
      1233
    8. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      16
      1218
    9. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      220
      1199
    10. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      57
      1145
    Aihe