Takapukille nosto

Nosferatu92

Joku vinkki olis tervetullut kun pitää gsx1250 eli aika painava pyörä nostaa takapukille yksin. Tuntuu hankalalta kun pyörä on sivutuen varassa eli vinossa ja silloin helkutin raskasta ja epävarmaa saada pukki lankarullien kohdalle ja ylös.
Vai onko teillä aina kaveri jeesimässä?

9

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sealman

      Itse nostan Busan pukille niin, että pidän pelkurinkahvasta pyörää pystyssä suorana. Painaessasi pukkia alas katsele pyörään äläkä pukkiin, tai pyörä voi kallistua äkkiä sen verran että et takaa pitele enää kii

    • Banditissahan on

      keskiseisontatuki,miksi pitää saada pukille?

    • eräs mies vaan

      Taitaa olla vääränkokoinen pukki. Esimerkiksi CBR 600RR nousee Bikeliftin RS17 pukille kuin höyhen kun taas Kawa ZRX ei nouse rukoilemallakaan ko. pukille.

      Kokeile matalammalla pukilla.

    • Bussi kuski

      Kikka kolmonen... Itse panen Busan seisontajalan alle pätkän kakkosnelosta, jolloin pyörä on jo melko pystyssä. Sen jälkeen pukki vaan lankarullien alle ja varovasti, takakahvasta kiinnipitäen, pyörä pystyyn ja hoplaa siitä pukille ....

      • Bussi kuski

        Niin ja päinvastaisessa järjestyksessä alas. Joku palikka etufillarin eteen ja katsoo, että se kakkosnelonen on siinä jalan alla, ennenkuin ottaa alas... Toimii.


      • Edelleenkin,miksi
        Bussi kuski kirjoitti:

        Niin ja päinvastaisessa järjestyksessä alas. Joku palikka etufillarin eteen ja katsoo, että se kakkosnelonen on siinä jalan alla, ennenkuin ottaa alas... Toimii.

        Bandit pitää nostaa pukille?


    • Anonyymi

      Joo, itellä ei oikein hyvin onnistunu.. takapään sain kyllä Honda Magnasta helposti pukille , mutta kun pyörä piti laskea alas yksin.. -ei ihan helppoa , pidin takapäästä kiinni ja jalalla lopulta tuuppasin pukin pois, -sillä seurauksella että pyörä lähti käsistä , en saanut kiinni, vaan kaatui noin 3-metrin päässä hallitunkin ja muiden romujen sekaan... Harmitti vietävästi ,kun olin juuri saanut pyöräni fiksatuksi oston jälkeen.. -Kumma juttu muuten , ettei mitään ohjevideota noiden nostimien käyttöön tahdo löytyä... tapauksen jälkeen kiinnitin moottoripyöräni aina ohjaustangosta kattoparruun kuormaliinalla.. hevetin hankalaa on.. mutta nyt on ollut kaikissa pyörissäni keskiseisontatuki .. vaikka moni pitää niitä tarpeettomana.. t:Make

      • Joo tuollainen källi tekee henkisesti todella kipeää jos muuten tykkää pyörästä ja on ostanut sen hyväkuntoisena.


    • Anonyymi

      Jokainen ostaa sen kokoisen pyörän, kuin saa maasta nostettua ylös omin voimin.
      300 kg painava pyörä matkatavaroineen ei ole kummoinen nostettava 80 kg painavalle.
      Jos pyörää ei saa keskipukille niin kuntosali lienee ainoa ohje asiaan.
      70-80 vuotiaatkin nostavat tuon kokoisen pyörän kuin tyhjää pystyyn.
      Varsinkin jos rantabaarin edessä sattuu kaatumaan vahingossa ja hävettää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe